Jump to content

Test Drive Unlimited 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Pluspunten: Online free roam modus, veel auto's, héél veel wegen om te ontdekken, redelijk goede sticker module(mist maar één optie aan: oudere layers onafhankelijk kunnen aanpassen), makkelijk kleuren switchen op auto's, lang speelplezier, voor een MMOR héél goede graphics(voor een MMO dus... ), character aanpassen, huis aanpassen, mogelijkheid tot veel auto's te kopen... En nog veel meer...

Wat noem jij veel auto's? Er zijn zo veel auto's die ik mis die in het spel hadden meoten zitten. Lang speelplezier is subjectief. Graphics zijn niet goed, ze zijn matig. Het interesseert me geen flikker wat voor soort spel het is, dat heeft niet zo heel veel in vloed op de graphics. Het huis aanpassen is ook minder dan ik had verwacht, en mogelijkheid tot veel auto's kopen valt ook reuze mega ultra mee.

Het is een leuk spel voor zo nu en dan, meer niet. Het is zijn volledige prijs niet waard.

Het boeit je niet wat voor spel het is?!

Ik ga toch ook niet als een idioot zitten zeggen bij eem WOW topic dat de graphics slecht zijn?!

Of bij minecraft, of wat dan ook...

Het gaat niet alleen om de graphics.. Oke het spel heeft minpunten maar voor de meeste gaan die weg als je een tijdje speelt. Dat jij nou gewoon moet blijven mieren neuken...

Bewerkt: door Redfire18
  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

313

• GolfG60

168

• TalkingPear

116

• Dj-GTA

107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Beter leren lezen, vriend.

Hij zegt dat de graphics heel goed zijn voor een MMO. Ik zeg dat het mij vrij weinig interesseert welk genre het is als het om graphics draait. De graphics zijn niet goed, maar ook niet slecht voor de tijd waarin wij leven. Ik blijf niet mierenneuken op het graphics gedeelte, alleen als hij iets zegt wat gewoon onzinnig is, dan moet ik daar iets van zeggen, toch?

Geplaatst:

Nee Hayte, jij moet beter lezen en niet zo koppig zijn, en beter nadenken. MMO's hebben nu eenmaal niet zulke goede graphics aangezien er bij een MMO een goede sync, en véél gesynced moet zijn tussen spelers. Het verkeer moet in dit geval zo goed mogelijk gesynced worden, de auto's van spelers moeten goed gesynced worden, en nog veel meer. Elke grafische verbetering laat de computer van anderen minder snel draaien, waardoor je in MP gaat laggen(aangezien je met minder frames per seconde gaat, zul je ook hakkerig te zien zijn in MP, aangezien je positie vanaf jou PC wordt omgezet naar jouw positie bij anderen, en niet vanaf een externe server)...

Noem mij eens een paar MMO's die betere graphics hebben dan TDU2? Ik kan er op dit moment geen één bedenken. Voor een MMO zijn de graphics dus goed. Dat betekend niet dat de graphics in het algemeen goed zijn, dat betekend dat ze beter zijn dan menig ander MMO. Punt. Daarbij kan ik niet zeggen dat ik veel spellen heb gespeeld met een betere regensimulatie, qua effecten op het asfalt dan, maar dat kan aan mij liggen...

Veel auto's, ja, veel auto's ja. Ja er zijn auto's die jij mist en die in het spel hadden moeten zitten. Dat betekend echter niet dat er weinig auto's zijn, dat betekend dat er minder auto's zijn dan er in hadden moeten zitten. Dat is iets héél anders.

Met veel auto's bedoel ik ook dat je niet zo maar even alle auto's in je bezit hebt, je moet toch redelijk lang spelen voordat je meer dan 70% van alle auto's in je bezit hebt. Daarbij moet je daartoe ook nog een redelijk aantal huizen kopen...

Lang speel plezier, ja. Vind ik wel, en is inderdaad subjectief, maar ik zie de mogelijkheid dat je hier een héél lange tijd zoet mee kunt zijn, maar alleen als je van dit soort spellen houdt. 8 licenses houden je al een tijdje zoet, dan nog 195 dingen om je character mee te customizen, is ook wel aardig wat(tuurlijk, kan altijd meer, maar het is toch een redelijk aantal imho...). 99 huizen kopen houdt je ook wel even zoet denk ik... En ja, dat is wél iets wat sommige mensen proberen, in GTA probeer je op een bepaalde manier ook zo veel mogelijk van alles te krijgen...

Ja, huis aanpassen is minder dan je had verwacht. Dat ligt aan jou. Je kunt je huis aanpassen, dat kun je. Dat is ook alles wat ik zei. 154 verschillende stukken meubilair vind ik toch best redelijk. Kun je toch wel wat mee customizen, en het spel draait er totaal niet om, dus ik kan er zeker mee leven. Jij lijkt er meer moeite mee te hebben...

De mogelijkheid tot veel auto's kopen is relatief. Je kunt praktisch elke auto in het spel op hetzelfde moment in je garage hebben, zo veel garage plaatsen heb je gewoon. Dat kun je van veel andere racegames niet zeggen, in ieder geval niet als je nog niet heel ver in het spel bent. Ik weet niet of jij 175 wagens veel vind, maar ik vind dat toch een redelijk aantal, zeker voor een spel dat zich voornamelijk online afspeelt(nu de servers redelijk stabiel zijn)...

Dat het spel zijn volledige prijs niet waard is, dat is net zo goed subjectief als wat ik hierboven en in mijn vorige post allemaal vertelde. Ik vind het spel zijn volledige prijs dubbel en dwars waard. En nu denk ik eigenlijk dat jij dan vind dat ik gek ben, maar aangezien dat een mening is mag ik dat vinden. Ik vind bijvoorbeeld weer geen hol aan GT5(gespeeld op de PS3's van school...), maar ik zal daar niet over off-topic gaan.

Niet zeggen dat iemand onzin verteld als iemand zijn mening geeft dus. Daarbij vroeg iemand om de plus en minpunten, en ik vind dat de plus en minpunten en dat is mij goed recht.

Geplaatst:

Even terug naar de graphics.

Even een snel voorbeeldje; GTA IV. Voor mij zijn die graphics beter dan als TDU2. Maar bij GTA IV moet er ook alles gebeuren wat jij net opnoemde. Verkeer gesynct, auto's van spelers gesynced, spelers zelf gesynced, etcetera. Dat het een MMO is of niet heeft er vrij weinig mee te maken. Wat jij zegt over de graphics is meer gebasseerd op feiten dan op meningen, dus kan ik zeggen dat het onzinnig is. En sowieso, dan is dat mij toch goed recht dat ik dat vind? :clown:

En ik vind zelf dat de auto keuze die je hebt gewoon slecht is. Ik wil als ik op Ibiza zit niet in een Lotus rijden, of in een MiTo. Dan wil ik in een Lamborghini kunnen touren. Gewoon open dak en karren maar.

Geplaatst:

Even terug naar de graphics.

Even een snel voorbeeldje; GTA IV. Voor mij zijn die graphics beter dan als TDU2. Maar bij GTA IV moet er ook alles gebeuren wat jij net opnoemde. Verkeer gesynct, auto's van spelers gesynced, spelers zelf gesynced, etcetera. Dat het een MMO is of niet heeft er vrij weinig mee te maken. Wat jij zegt over de graphics is meer gebasseerd op feiten dan op meningen, dus kan ik zeggen dat het onzinnig is. En sowieso, dan is dat mij toch goed recht dat ik dat vind? :clown:

En ik vind zelf dat de auto keuze die je hebt gewoon slecht is. Ik wil als ik op Ibiza zit niet in een Lotus rijden, of in een MiTo. Dan wil ik in een Lamborghini kunnen touren. Gewoon open dak en karren maar.

Tja, ze zouden er misschien Lambo's erin kunnen doen, als ze het geld ervoor hadden.

Misschien is dat de reden dat er betaalde DLC's komen, zodat ze alsnog voor TDU 2 of over een tijd TDU 3 wel een licentie voor lambo's kunnen aanschaffen.

Want ik weet zeker, dat als ze het geld konden uitgeven, dat er ook lambo's erin zouden zitten, want ze zaten te twijfelen over Ferrari of Lambo, omdat ze maar een (dure) licentie konden kiezen.

Daarnaast zijn er net 2 lotussen, en 10 Ferrari's, waarvan 3 het dak eraf kan, 6(?) Aston Martin's, waarvan 1 of 2 het dak eraf kan.

Ze hebben zo'n wagen keus met een goede reden gemaakt, zodat ze verschillende competities konden maken.

Sowieso, mag je in dit geval überhaupt wel klagen als je een game download?

Dan moet je EA mailen dat ze hun license moeten delen met Atari/Eden.

Dat is de ENIGE reden dat er geen Lambo's in zitten! de ENIGE. Een licentie is voor Eden/Atari te duur geworden om te betalen, enkel en alleen omdat EA de licentie niet zo maar wil delen.

tbh mis ik Lamborghini niet eens zo heel erg, zijn genoeg andere wagentjes om mee te raggen. Sowieso, wat is nu helemaal het verschil qua wat jij zei, of je in een Ferrari of Lamborghini rijdt? Als je meer van Lambo's houdt dan van Ferrari vind ik dat nog wel een goed argument, maar ik heb het idee dat mensen die Lambo's alleen maar willen omdat ze er niet in zitten, en niet doorhebben dat sommige Ferrari's en sommige andere supercars toch ook wel dezelfde klasse hebben als zo`n geel bakbeest...

Ja het is je goed recht dat je dat vind overigens, maar dat betekend niet zo dat het zo is... En je hebt wel een punt met GTA IV, maar toch ook weer niet. Je vergeet dat TDU2 een véél grotere map heeft dan GTA IV. Alleen al één eiland is al groter dan heel GTA San Andreas, laat staan GTA IV, en dan ook nog 2 eilanden?!... Dan moet er toch een stuk meer ingeladen worden terwijl je rond rijdt. Tel daar bij op dat de draw distance bij TDU2 vele malen groter is dan bij GTA IV, volgens mij zelfs als je GTA IV op max hebt... Daarbij twijfel ik of GTA IV wel echt betere graphics heeft dan TDU2... Sommige dingen, zoals textures van gras en zo, zijn een stuk beter ja... Maar reflecties op auto's, regen effecten, en nog wat dingen zijn in TDU wel mooier imho(i.e. real time reflecties die perfect over het oppervlak gerendert worden(in tegenstelling tot reflectie per polygon in GTA IV), betere schaduwen, enz.)...

Dan komt dáár nog bij dat physics in TDU2 uit veel meer variablen bestaan dan in GTA IV... GTA IV auto physics bestaan uit één regel code voor elke wagen, misschien 'n stuk of 25 verschillende nummertjes, op z`n hoogst 30... In TDU2 zijn dat er veel meer: toerentallen moeten correct worden aangegeven per versnelling, versnelling per seconde moet voor alle toerentallen afgesteld worden totdat het ongeveer klopt met het echte leven, remmen worden beter gedefinieerd(met realistischere ABS/traction control functies...). In GTA IV is er één waarde voor optrekken en één voor remmen..., één voor veerweg, één voor veerstijfheid, enz... In TDU2 zullen dat veel meer waardes zijn(was in TDU1 al zo)... Dat moet het spel allemaal berekenen in real time(binnen 0.00001 seconde) en syncen met andere spelers, kost veel meer geheugen om dat te doen dan de simpele lines van GTA IV... Dan blijft moet je een veel zwaardere PC hebben om ook tegelijkertijd ook nog mooie graphics te renderen.

Eigenlijk moet TDU2 dus sowieso veel meer syncen dan een spel als GTA IV... Zit toch wel verschil in. Daarbij weet ik wel redelijk waar ik over praat hoor, aangezien ik dit studeer, dus zo onzinnig zal het wel niet zijn denk ik... (Ik zeg niet dat ik alles beter weet, maar ik weet wel ongeveer wat wat is, en ik zeg ook niet dat TDU2 een beter spel is dan GTA IV, dat zou echt een giller zijn xD)

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Sowieso, mag je in dit geval überhaupt wel klagen als je een game download?

Ja, natuurlijk. Of ik het spel download of niet, dat heeft er niks mee te maken. Als de multiplayer mij nou echt zo veel boeide dat ik het zou willen kopen zou ik dat doen, maar ik heb het geld gewoon niet om 60 euro aan een spel uit te geven om DAARNA nog eens voor DLC te betalen welke sowieso in het spel hoorde te zitten.

@Myth; ja, ik vind Lambo's er veel mooier uit zien dan Ferrari's. Ze zien er gewoon veel... agressiever uit...

Over de technische dingen kan ik niet al te veel zeggen, ik zit niet op zo'n opleiding. Al pik je via het internet wel het een en ander op, natuurlijk. Al moet je niet vergeten dat IV ook de animaties van mensen moet syncen, locatie van peds, locatie van spelers, locatie van gedumpte auto's voor een bepaalde periode van tijd/afstand of zo, zulk soort dingen.

Ik vind dat het allemaal nog wel meevalt, bepaalde dingen zien er wel wat fake uit, maar als ze aan iedere 'graphic' dagen moesten werken om het echt te laten lijken, dan had het waarschijnlijk veel langer geduurd voordat TDU 2 uitkwam, omdat het al zo'n groot spel is (de map toch iig).

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

De map is in vergelijking met andere spellen een groot pluspunt, hier heeft veel werk ingezeten lijkt het. Net zoals sommige andere graphics.

Alleen het is een feit dat het besturen van de auto's slecht is uitgewerkt in vergelijking met TDU1. Maarja, de meeste spelers kopen het voor de grote map, de realiteit.. als je een echte racegame zoekt koop je gewoon GT5 of Forza 3. hypocrite.gif

Geplaatst:

Ik moet zeggen nu dat ik het wat verder geraakt ben dat de game me toch steeds meer en meer me begint te bevallen. :)

Buiten bepaalde dingen waar ik nog problemen mee heb.

Heb overigens een nieuw huis gekocht een soort boomhut met 4 parking plekken in mijn garage. :)

Geplaatst:

Ik moet zeggen nu dat ik het wat verder geraakt ben dat de game me toch steeds meer en meer me begint te bevallen. :)

Buiten bepaalde dingen waar ik nog problemen mee heb.

Heb overigens een nieuw huis gekocht een soort boomhut met 4 parking plekken in mijn garage. :)

Zo'n boomhuthuizen heb je meer, zowel op Ibiza als Hawaii denk ik. Ik vind ze zelf wel leuk, met die boomstam in het midden. :puh:

Ook een leuk huis is dat met een groot aquarium in de garage en nog eentje dat om gelijkvloers vertrekt en op het eerste verdiep ook doorloopt. En het yacht natuurlijk, waar je onder water kan kijken. :puh:

Jongens hoe kom ik heel snel aan genoeg geld voor een Mercedes 300SL Gullwing, een Mercedes SLS AMG(Gullwing)] en een Koenigseggsegsgegsgsgs CCXR?

En een extra huis waar minstens 6 auto's in kunnen?

Heb nu namelijk maar 20k... En ik voel er heel weinig voor om de Cup te gaan doen omdat, altijd als ik online ben, ik met vrienden ga cruisen en dus bijna geen races meer doe :(

En auto's verkopen is geen optie want ik vind m`n auto's veel te leip :D

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Jongens hoe kom ik heel snel aan genoeg geld voor een Mercedes 300SL Gullwing, een Mercedes SLS AMG(Gullwing)] en een Koenigseggsegsgegsgsgs CCXR?

Heb nu namelijk maar 20k... En ik voel er heel weinig voor om de Cup te gaan doen omdat, altijd als ik online ben, ik met vrienden ga cruisen en dus bijna geen races meer doe boos.gif

En auto's verkopen is geen optie want ik vind m`n auto's veel te leip icon_mrgreen.gif

Ehmm.. Hacken honger.gif Maar jij bent braaf en doet dat nooit bloos.gif . Hmmm.. Jatten ?:$

Geplaatst:

Heb nu namelijk maar 20k... En ik voel er heel weinig voor om de Cup te gaan doen omdat, altijd als ik online ben, ik met vrienden ga cruisen en dus bijna geen races meer doe boos.gif

En auto's verkopen is geen optie want ik vind m`n auto's veel te leip icon_mrgreen.gif

Ehmm.. Hacken honger.gif Maar jij bent braaf en doet dat nooit bloos.gif . Hmmm.. Jatten ?bloos.gif

T is geen Grand Theft Auto. icon_cab.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...