GekkieJ01 Geplaatst: 2 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2011 Draait hij nog steeds niet lekker? Pff, wat een toestand. Zijn er eigenlijk ook nog auto's toegevoegd? Hij draait stukken lekkerder dan eerst hoor, ik rijd zowat elke dag met een vriend. Alleen je moet eerst bij elkaar in het clubhuis of huis joinen, vervolgens met elkaar linken door start>players>session players>link.. dat houd in dat je makkelijker met elkaar verbind en dat je er niet uit wordt gegooid tijdens het rijden. Was btw trouwens weer gezellig met Djdrace, 1 beetle en 1 VW golf politie auto = chaos... alleen jammer dat mijn auto niet harder kon dan 120. Reageren
vice Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Geplaatst: 2 april 2011 Ik heb gisteren wat gerecord met Fraps, off road riding met VW Touareg . Ik ga het later deze maand ook nog uploaden op YouTube, verwacht geen ultra-driving-skills, want ik heb zo vaak een boom geraakt, dat ik gewoon een counter heb toegevoegd op m'n video :$. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Geplaatst: 2 april 2011 Komt er eigenlijk een patch zodat meer sturen beschikbaar zijn? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Geplaatst: 2 april 2011 Add me @ PC: BoerTijger Ga ik doen, ga zo denk ff TDU doen, ben je dan online? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Geplaatst: 3 april 2011 Add me @ PC: BoerTijger Ga ik doen, ga zo denk ff TDU doen, ben je dan online? Nee, ik denk dat ik zo online kom. Reageren
DJ-Drace Geplaatst: 5 april 2011 Rapport Geplaatst: 5 april 2011 @Gekkie echt dolle boel ja Ik vind het een GEWELDIG spel. Heb de Volkswagen Toureg en Golf omgebouwd tot Politie wagen, en zeer geslaagd ook Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 5 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2011 Niet om het één of andere maar net na het eten gezellig met 3 man van GTAF gespeeld, nouja gezellig.. het was meer dat Ron niet kan rijden, de connectie was bagger en we moesten noodgedwongen chatten. Voor de rest 3 beetle's met een topsnelheid van 120 km/u. :o Tha-Ran Djdrace GekkieJ01 óne love. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 5 april 2011 Rapport Geplaatst: 5 april 2011 (bewerkt) Liefde op het eerste gezicht... Wat rijdt hij fijn In tegenstelling tot de RT-12... Die bij elke bocht spint met driving aids uit (Pun intended...)... Ook al is die net zo prachtig in donker grijs Bewerkt: 5 april 2011 door Mythbuster Reageren
vice Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 Ik heb gisteren wat gerecord met Fraps, off road riding met VW Touareg . Ik ga het later deze maand ook nog uploaden op YouTube, verwacht geen ultra-driving-skills, want ik heb zo vaak een boom geraakt, dat ik gewoon een counter heb toegevoegd op m'n video :$. Hier is ie dan , voordat je gaat commentaar geven lees dan even de quote ^. Reageren
DJ-Drace Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 (bewerkt) Dus ik zie dat er wel een aantal nederlanders zijn die tdu spelen Speel jij tdu 2 op een PS3? Laat hier je PSN achter, dan kunnen we elkaar toevoegen en n keer meeten ofzo heb zoiezo een chille meet point:) My name is ... DJ-Drace Bewerkt: 6 april 2011 door DJ-Drace Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 6 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2011 (bewerkt) -Tha Block - Djdrace - GekkieJ01 - Kai_shockwave Binnekort met onbekendeIV Op PC sowieso - Vice - Mythbuster - Boertijger - Hayte - Xbox360 - Dj-GTA - Shorty_D - Tonystarkiv? Bewerkt: 6 april 2011 door GekkieJ01 Reageren
Mythbuster Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 (bewerkt) Zet er dan ook gelijk de ingame namen bij Die van mij is in ieder geval Mythbuster92 EDIT: Overigens, die RUF was een RGT, oftewel een omgebouwde Porsche GT3 Bewerkt: 7 april 2011 door Mythbuster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.