Jump to content

Test Drive Unlimited 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Draait hij nog steeds niet lekker? boos.gif Pff, wat een toestand. Zijn er eigenlijk ook nog auto's toegevoegd?

Hij draait stukken lekkerder dan eerst hoor, ik rijd zowat elke dag met een vriend. Alleen je moet eerst bij elkaar in het clubhuis of huis joinen, vervolgens met elkaar linken door start>players>session players>link.. dat houd in dat je makkelijker met elkaar verbind en dat je er niet uit wordt gegooid tijdens het rijden. Was btw trouwens weer gezellig met Djdrace, 1 beetle en 1 VW golf politie auto = chaos... alleen jammer dat mijn auto niet harder kon dan 120. schater.gif

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

313

• GolfG60

168

• TalkingPear

116

• Dj-GTA

107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb gisteren wat gerecord met Fraps, off road riding met VW Touareg :puh:. Ik ga het later deze maand ook nog uploaden op YouTube, verwacht geen ultra-driving-skills, want ik heb zo vaak een boom geraakt, dat ik gewoon een counter heb toegevoegd op m'n video :$.

Geplaatst:

Add me @ PC: BoerTijger

Ga ik doen, ga zo denk ff TDU doen, ben je dan online?

Nee, ik denk dat ik zo online kom.

Geplaatst:

@Gekkie echt dolle boel ja :puh:

Ik vind het een GEWELDIG spel. Heb de Volkswagen Toureg en Golf omgebouwd tot Politie wagen, en zeer geslaagd ook :)

Geplaatst:

Niet om het één of andere maar net na het eten gezellig met 3 man van GTAF gespeeld, nouja gezellig.. het was meer dat Ron niet kan rijden, de connectie was bagger en we moesten noodgedwongen chatten. Voor de rest 3 beetle's met een topsnelheid van 120 km/u. :o

Tha-Ran

Djdrace

GekkieJ01

óne love.

Geplaatst: (bewerkt)

Liefde op het eerste gezicht... :eten:

Wat rijdt hij fijn :D

112656330-3.jpg

112656365-3.jpg

In tegenstelling tot de RT-12... Die bij elke bocht spint met driving aids uit (Pun intended...)... Ook al is die net zo prachtig in donker grijs :klap:

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Ik heb gisteren wat gerecord met Fraps, off road riding met VW Touareg :puh:. Ik ga het later deze maand ook nog uploaden op YouTube, verwacht geen ultra-driving-skills, want ik heb zo vaak een boom geraakt, dat ik gewoon een counter heb toegevoegd op m'n video :$.

Hier is ie dan :puh:, voordat je gaat commentaar geven lees dan even de quote ^.

Dus ik zie dat er wel een aantal nederlanders zijn die tdu spelen :)

Speel jij tdu 2 op een PS3? Laat hier je PSN achter, dan kunnen we elkaar toevoegen en n keer meeten ofzo :) heb zoiezo een chille meet point:)

My name is ... DJ-Drace

Bewerkt: door DJ-Drace

-Tha Block

- Djdrace

- GekkieJ01

- Kai_shockwave

Binnekort met onbekendeIV

Op PC sowieso

- Vice

- Mythbuster

- Boertijger

- Hayte

-

Xbox360

- Dj-GTA

- Shorty_D

- Tonystarkiv?

Bewerkt: door GekkieJ01

Zet er dan ook gelijk de ingame namen bij :)

Die van mij is in ieder geval Mythbuster92 ;)

EDIT: Overigens, die RUF was een RGT, oftewel een omgebouwde Porsche GT3

Bewerkt: door Mythbuster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...