vice Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 (bewerkt) Oeh. Klinkt nice. Zeker omdat het gratis is . Hopen dat de 'bikes' (een deel toch) ook bij een gratis DLC zitten. Bewerkt: 16 april 2011 door vice Reageren
BoerTijger Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 Komen er geen extra sturen bij? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 Komen er geen extra sturen bij? Je kan je stuur toch ook zelf instellen/programmeren ofniet? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 Komen er geen extra sturen bij? Je kan je stuur toch ook zelf instellen/programmeren ofniet? Ik niet Reageren
Mythbuster Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 (bewerkt) Hele dikke cruise vandaag, Zonda Cinque Veyron SS, Shelby Daytona`s, RUF RGT, Zonda F, RUF rt-12... etcetera Klik voor plaatjes Klik voor één lange video En let niet op mijn vreselijk irritante gehoest, Xfire moest weer eens de microfoon opnemen ipv de speakers en ben nogal verkouden xD Bewerkt: 16 april 2011 door Mythbuster Reageren
GolfG60 Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 Komen er geen extra sturen bij? Je kan je stuur toch ook zelf instellen/programmeren ofniet? Ik niet Waar speel je op? Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Heeft iemand het voor elkaar gekregen om een nederlandse politieauto na te maken? en met welke auto was dit? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Komen er geen extra sturen bij? Je kan je stuur toch ook zelf instellen/programmeren ofniet? Ik niet Waar speel je op? PC uiteraad Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 17 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Heeft iemand het voor elkaar gekregen om een nederlandse politieauto na te maken? en met welke auto was dit? - Ik heb de Golf GTI nagemaakt - Djdrace de Touraeg en de GTI - Onbekendeiv een Eend en een beetle als het goed is. Trouwens: TDU2 met een G25 is pure ownage. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Komen er geen extra sturen bij? Je kan je stuur toch ook zelf instellen/programmeren ofniet? Ik niet Waar speel je op? PC uiteraad Onderin kun je je 'device' kiezen, moet je die dan niet gebruiken? En anders kun je je knoppen gewoon instellen, althans, twee controllers van mij ging dat wel gewoon. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Ik heb een probleem met het beeld. De auto's zijn dun en kort,eigenlijk alles is heel dun en kort. Ik dacht iets aan beeldratio ofzo iets, maar ik vind die instelling nergens om dat te veranderen. Kan iemand me helpen? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Ik heb een probleem met het beeld. De auto's zijn dun en kort,eigenlijk alles is heel dun en kort. Ik dacht iets aan beeldratio ofzo iets, maar ik vind die instelling nergens om dat te veranderen. Kan iemand me helpen? Ja, of een verkeerde resolutie? Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Ik heb net alle resolutie's geprobeert maar het blijft zo. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Ik heb net alle resolutie's geprobeert maar het blijft zo. Probeer eens alt+enter, dan gaat ie als goed is van full screen naar windowed, en dan weer alt+enter? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.