moechy Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 (bewerkt) Vind het hier wat Dood worden . En die kut PSN moet weer online komen! OVerigens nooit een Hummer HS3 kopen. Man wat voor een log traag ding is dat. En je mag my ook toevoegen als PSN het weer doet voor online. Emotijger is de PSN naam. Niet op letten is soort van grapje . Bewerkt: 5 mei 2011 door moechy Reageren
Mythbuster Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Xbox en PS3 zijn nu pas naar Sony en Microsoft verstuurd om te laten testen. 't Schijnt te werken als je TDU2 opnieuw installeerd, dus dat ben ik nu aan het doen. Ook schijnt een oude TDU2.exe en uplauncher.exe terug te plaatsen de error te fixen. Hopen maar dat dat zo is dus. Reageren
moechy Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Xbox en PS3 zijn nu pas naar Sony en Microsoft verstuurd om te laten testen. 't Schijnt te werken als je TDU2 opnieuw installeerd, dus dat ben ik nu aan het doen. Ook schijnt een oude TDU2.exe en uplauncher.exe terug te plaatsen de error te fixen. Hopen maar dat dat zo is dus. Dan is het nog maar Single Player . Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 5 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Vind het hier wat Dood worden . En die kut PSN moet weer online komen! OVerigens nooit een Hummer HS3 kopen. Man wat voor een log traag ding is dat. En je mag my ook toevoegen als PSN het weer doet voor online. Emotijger is de PSN naam. Niet op letten is soort van grapje . Hummers zijn altijd traag.. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 (bewerkt) Als je ze van een berg afgooit niet...(dat verdienen ze!) Ik had als tereinwagen de land rover gekozen en nu heb ik voor b3 die mercedes ml 63 amg. Bewerkt: 5 mei 2011 door Redfire18 Reageren
moechy Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Vind het hier wat Dood worden . En die kut PSN moet weer online komen! OVerigens nooit een Hummer HS3 kopen. Man wat voor een log traag ding is dat. En je mag my ook toevoegen als PSN het weer doet voor online. Emotijger is de PSN naam. Niet op letten is soort van grapje . Hummers zijn altijd traag.. Hoe verkoop je hem eigenlijk? Mss dat ik wel voor die VW Touareg ga. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Je kon hem volgens mij alleen verkopen als je garage vol was... Dan stont er dat je een auto moest verkopen om een nieuwe te kunnen kopen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 5 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Je kon hem volgens mij alleen verkopen als je garage vol was... Dan stont er dat je een auto moest verkopen om een nieuwe te kunnen kopen. Inderdaad. Als je garage vol is en je wilt er een auto bijkopen geeft het spel de melding dat je eerst 1 auto moet verkopen, dit doe je door de auto aan te kruisen en op vierkantje te drukken. Reageren
moechy Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 (bewerkt) Je kon hem volgens mij alleen verkopen als je garage vol was... Dan stont er dat je een auto moest verkopen om een nieuwe te kunnen kopen. Inderdaad. Als je garage vol is en je wilt er een auto bijkopen geeft het spel de melding dat je eerst 1 auto moet verkopen, dit doe je door de auto aan te kruisen en op vierkantje te drukken. Had het juist gevonden . Dit gaat overigens ook als je een auto wilt kopen die te duur voor je is. Heb nu die Land Rover HSE gekocht. Zalig ding Trouwens weet iemand een site waar je alle wrakken en dergelijke op kan vinden? Bewerkt: 5 mei 2011 door moechy Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 5 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Je kon hem volgens mij alleen verkopen als je garage vol was... Dan stont er dat je een auto moest verkopen om een nieuwe te kunnen kopen. Inderdaad. Als je garage vol is en je wilt er een auto bijkopen geeft het spel de melding dat je eerst 1 auto moet verkopen, dit doe je door de auto aan te kruisen en op vierkantje te drukken. Had het juist gevonden . Dit gaat overigens ook als je een auto wilt kopen die te duur voor je is. Heb nu die Land Rover HSE gekocht. Zalig ding Trouwens weet iemand een site waar je alle wrakken en dergelijke op kan vinden? Youtube. Staat een hele walkthrough op. Reageren
moechy Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Je kon hem volgens mij alleen verkopen als je garage vol was... Dan stont er dat je een auto moest verkopen om een nieuwe te kunnen kopen. Inderdaad. Als je garage vol is en je wilt er een auto bijkopen geeft het spel de melding dat je eerst 1 auto moet verkopen, dit doe je door de auto aan te kruisen en op vierkantje te drukken. Had het juist gevonden . Dit gaat overigens ook als je een auto wilt kopen die te duur voor je is. Heb nu die Land Rover HSE gekocht. Zalig ding Trouwens weet iemand een site waar je alle wrakken en dergelijke op kan vinden? Youtube. Staat een hele walkthrough op. Allright . Trouwens als je offline speelt, behoudt je je auto's dan online of moet je weer opnieuw beginnen? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 5 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Normaal gesproken hoor je je voertuigen te behouden, maak je daar maar geen zorgen over. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 De land rover is inderdaad nice maar ik heb al een mercedes ml 63 amg en die is sneller en beter, dus had ik hem niet meer nodig en ik had hem dus al verkocht... Reageren
moechy Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Normaal gesproken hoor je je voertuigen te behouden, maak je daar maar geen zorgen over. Maar ik bedoel of je dan een nieuwe "verhaallijn" moet starten als je online activeert of niet? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 5 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Die Audi Q7 V12 TDI is ook wel een lekkere wagen om mee te cruisen. Enige probleem is dat je er echt niet mee kan racen. ( heb em in het wit gespoten ). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.