Jump to content

Test Drive Unlimited 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik denk als PSN het weer doet en het is goedgekeurd door sony... (kan mis nog wel ff duren...)

Heeft er iemand mischien zin om samen tdu2 te spelen op ps3 als PSN het weer doet, ik heb headset ;)

EDIT: PSN naam is: denviper

Ik wel, ik heb hem alleen nog niet binnen. Dus als ik hem binnen heb en PSN online is, dan kunnen we samen wel even wat rijden. :)

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

313

• GolfG60

168

• TalkingPear

116

• Dj-GTA

107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Normaal gesproken hoor je je voertuigen te behouden, maak je daar maar geen zorgen over. puh2.gif

Maar ik bedoel of je dan een nieuwe "verhaallijn" moet starten als je online activeert of niet? puh2.gif

Nee, als je in SP al ver bent hoef je in de MP geen nieuwe verhaallijn te starten. Als je van SP naar MP gaat spawn je op dezelfde weg en in dezelfde auto. En als je geluk hebt kom je in een volle server. :puh:

( Je hoeft dus niet opnieuw te beginnen met MP )

Geplaatst:

Normaal gesproken hoor je je voertuigen te behouden, maak je daar maar geen zorgen over. puh2.gif

Maar ik bedoel of je dan een nieuwe "verhaallijn" moet starten als je online activeert of niet? puh2.gif

Nee, als je in SP al ver bent hoef je in de MP geen nieuwe verhaallijn te starten. Als je van SP naar MP gaat spawn je op dezelfde weg en in dezelfde auto. En als je geluk hebt kom je in een volle server. :puh:

( Je hoeft dus niet opnieuw te beginnen met MP )

Gelukkig :puh:. Spijtig genoeg kan je nog altyd niet in MP.

Overigens net Stage 2 Acceleratie, motor en remmen set gekocht voor men Lancia Delta :D.

Geplaatst:

Als PSN weer online is gaan we wel es een keer een grote cruise organiseren he. :puh:

Aangezien we met ongeveer 8 man zijn op PS3. :O

Geplaatst:

Dat word dan echt vet ;)

Wie hebben er dan allemaal een headset, want dat zou helemaal vet zijn.( ik heb er een)

En doet de headset het bij tdu2 wel?

Geplaatst: (bewerkt)

Headset doet t gewoon bij TDU2. Ik heb regelmatig met Tha-Block gecruised met headset. smile3.gif

Edit:

Ik heb ook een PS3 headset. :)

Bewerkt: door GekkieJ01
Geplaatst:

Oke dat is handig want dat typen word je echt gek van...

Mischien kunnen we ook een club oprichten? Als jullie dat een goed idee vinden?

Geplaatst:

Oke dat is handig want dat typen word je echt gek van...

Mischien kunnen we ook een club oprichten? Als jullie dat een goed idee vinden?

Ja is een goed idee. Enige probleem is dat ik geen headset heb. Overigens heb ik alle wrakken van Ibiza 1 gevonden. Dus men kevertje staat me netjes op te wachten :puh:.

Dat is jammer, maar dat wil niet zeggen dat we veel lol gaan hebben XD

De auto's die ik tot nu toe heb:

Mercedes: ml 63 amg, en een slk (allebei wit :engel: )

Ferari: 308 (rood)

Volkswagen: golf gti. (zwart)

Audi: tts (zwart)

Chevrolet: c1. (is erg nice om mee te cruisen en is zwart )

Ik heb hawaii en ibiza allebei al vrij gespeeld. Ik ben nu bezig met b3 en a5 (al heb ik a6 op ibiza nog niet afgemaakt maar dat komt omdat ik zin had in een nieuwe auto XD )

Ik denk dat ik de Chevy neem als we gaan cruisen...

PS: hebben jullie nog vakantie? Ik wel dus ik heb deze week nog al de tijd. ( als PSN online komt)

Bewerkt: door Redfire18
Geplaatst:

Ik heb deze voertuigen:

- Audi Q7 V12 TDI - Wit

- Audi RS6 - Blauw

- Ferrari Scuderia - Ferrari rood

- Golf GTI - Zwart

- VW Touraeg Ryan - Blauw

- Roze homowagen - Roze

Ik heb een Logitech G25 - Headset. :)

Geplaatst:

Tot hier toe heb ik de :

- Lancia Delta Integrale --> Zwart, met rode streep en engelse vlag op het linkse en rechtste portier.

- Range Rover HSE Sport --> Grijs/zilver

- Volkswagen Beetle --> Oranje :7

Ik heb deze voertuigen:

- Audi Q7 V12 TDI - Wit

- Audi RS6 - Blauw

- Ferrari Scuderia - Ferrari rood

- Golf GTI - Zwart

- VW Touraeg Ryan - Blauw

- Roze homowagen - Roze

Ik heb een Logitech G25 - Headset. :)

Lol, de wagens die je gratis krijgt ga ik niet halen totdat ze een fuctie hebben om te verkopen... ( kan je nog wat verdienen XD )

EDIT: ik ga als ik a2 kan doen denk ik ook een scuderia halen (de spider) alleen dan in het geel.

Bewerkt: door Redfire18
Geplaatst:

Overigens heb ik die Range Rover nu in Metallic Zwart gespoten met een engelse Vlag op het dak :puh:

Geplaatst:

Als PSN weer online is gaan we wel es een keer een grote cruise organiseren he. :puh:

Aangezien we met ongeveer 8 man zijn op PS3. :O

maak er maar 9 van :) hah allen moet ik wel ff een x een snelle auto kopen :puh: haha btw ik heb ook headset dus :) en clubje is wel ok :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...