Jump to content

Test Drive Unlimited 2

Recommended Posts

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

313

• GolfG60

168

• TalkingPear

116

• Dj-GTA

107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Die heb ik alleen beide nog niet...

Ben wel van plan de beetle te krijgen... Maar daarvoor moet ik eerst terug naar ibiza en daar heb ik nu ff geen tijd voor... (ben al wel op de helft voor de kever :) )

Geplaatst:

Die heb ik alleen beide nog niet...

Ben wel van plan de beetle te krijgen... Maar daarvoor moet ik eerst terug naar ibiza en daar heb ik nu ff geen tijd voor... (ben al wel op de helft voor de kever :) )

Ben nu wat van die opdrachtjes aan het doen en voor men Asphalt rijbewijs aan het gaan.

Geplaatst:

Welke? A7,6,5,4,3,2,1... XD

Tot en met 4 heb ik al gehaald.

He moechy mischien in de chat van gtaforum ff praten?

Geplaatst:

Welke? A7,6,5,4,3,2,1... XD

Tot en met 4 heb ik al gehaald.

He moechy mischien in de chat van gtaforum ff praten?

A7, A6.

Geplaatst:

Ik heb nog niets, heb ´m nog niet. Ook heb ik geen headset, kan er wel een aanschaffen, maar ik sluit soms ook gewoon mijn toetsenbord aan op m´n PS3. Is zo´n USB ding, met controller typen is zo irritant!

Geplaatst:

Ik heb nog niets, heb ´m nog niet. Ook heb ik geen headset, kan er wel een aanschaffen, maar ik sluit soms ook gewoon mijn toetsenbord aan op m´n PS3. Is zo´n USB ding, met controller typen is zo irritant!

Is goed!

Geplaatst: (bewerkt)

Na een tijdje een aantal leden horen praten over TDU2 en cruises stel ik jullie voor om mee te doen aan een cruise, alleen moet er wel genoeg interesse zijn. Het gaat over de PS3 versie

GekkieJ01 - Headset

Redfire - Headset

Moechy - Toetsenbord

Jallehab - Headset

End of The Riot - Headset

Tha-block - Headset

onbekendeIV - /

Nog meer vraag naar?

Dan ga ik toestemming vragen aan een moderator. En de club komt na de update ook op komst.

PC versie:

TonystarkIV

Mythbuster92

Vice

Boertijger

Voor de PC'ers organiseer ik nog niets. Dit omdat ten eerste ik geen PC versie hebt, en daarnaast is er nog geen interesse in zo te zien.

Bewerkt: door GekkieJ01
Geplaatst:

Nu alleen nog een datum en tijd. Ik heb het liefst deze week (als PSN het deze week doet) want ik heb nu vakantie. ;) De tijd maakt me niet zo uit als het maar niet te laat in de avond is, want dan ben ik gewoon te moe meestal...

Geplaatst:

Na een tijdje een aantal leden horen praten over TDU2 en cruises stel ik jullie voor om mee te doen aan een cruise, alleen moet er wel genoeg interesse zijn. Het gaat over de PS3 versie

GekkieJ01 - Headset

Redfire - Headset

Moechy - Toetsenbord

Jallehab - Headset

End of The Riot - Headset

Tha-block - Headset

onbekendeIV - /

Yannick(NL) - Toetsenbord

Nog meer vraag naar?

Dan ga ik toestemming vragen aan een moderator. En de club komt na de update ook op komst.

Ik heet op PSN wel anders, maar dat regelen we dan wel. :)

Klinkt wel leuk trouwens, ik hoop dat m'n TDU2 vandaag binnenkomt en dat ik dan snel wat auto's kan halen om een beetje mee te rijden. Als ik 'm vandaag binnen heb, dan haal ik misschien wel A6/A7, die auto's zijn wel weer een stukje sneller als C auto's. Ik had 'm al eens 'uitgeprobeerd' op de PC, dus ik weet het begin wel een beetje.

Ik weet ook niet met welke auto's jullie willen gaan rijden, maar met een lancia ga ik echt geen Ferrari bijhouden. xD

Geplaatst:

Zoiezo is het handig om op de lijst alle PSN namen erbij te zetten... ( mijne: denviper)

Geplaatst:

Ok, doe ik het ook gelijk: Wykiey

Ik check nog wel even als PSN online is, maar ik gebruik die naam voor alles tegenwoordig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...