Jump to content

Test Drive Unlimited 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Nog meer wegen dan. 0.o Dat is wel heel erg veel, hopelijk komt er dan daar nog iets extra leuks. Ik zag dacht ik ook ooit op zo'n programma een Bugatti die daar ging rijden en z'n topsnelheid haalde, dus dan zou er een erg lange weg zijn. Of het was in een ander olie staatje.

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

313

• GolfG60

168

• TalkingPear

116

• Dj-GTA

107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Heb daarnet een Subaru Impreza gekocht. Top ding getuned tot level 2. Zit nu steeds iedereen die voorbij rijd te beuken :sigaar:

Die is ook leuk, ook leuk om te offroaden, hij gaat namelijk net zo hard over zand als over asfalt :sigaar:

Stratos is ook leuk voor offroaden :Y

Heb nu ook de Charger 8)

Geplaatst:

Had Xbox nou al die downloadbare content, of niet? Als dit niet geval is, is het wel de eerste keer dat een andere console eerder een downloadbare content krijgt dan de Xbox360. Maargoed.. Het is natuurlijk wel leuk al die nieuwe voertuigen in Ibiza/Hawaii. thumbsup2.gif

Geplaatst: (bewerkt)

Heb daarnet een Subaru Impreza gekocht. Top ding getuned tot level 2. Zit nu steeds iedereen die voorbij rijd te beuken :sigaar:

Mijn god hoe oud en kinderachtig ben je dan? Als ik ergens een hekel aan heb is het die 12 jarige scheitkinderen die iedereen die ze tegenkomen gaan rammen, omdat dat zooooo leuk is...

Weet niet of je het door hebt, maar mensen willen gewoon rustig rondrijden in dit spel, en hun auto mooi houden. Misschien dat het jou niets interesseert dat je kleine Imprezaatje eruit ziet als een schrootauto, maar anderen willen hun Ferrari's wel mooi houden. Beter kap je ermee, want je wordt gelijk gerapporteerd voor "driving behaviour" en je hebt kans dat je account dan snel gebanned wordt. Heb al van meerdere mensen gehoord dat hun account gebanned is om die reden, dus ik zou er maar héél snel mee kappen.

Sowieso, waarom wil je zo graag voor mensen het spel verpesten? -.- Scheitirritant die kinderen die je gaan rammen, zo maar, om niets -.- Gaat alsjeblieft weg met dat soort dingen.

Bewerkt: door Mythbuster

Bannen is nou ook niet echt normaal hoor, als de makers niet willen dat mensen gebeukt worden hadden ze maar een optie moeten maken voor rijden zonder beuken... (doorzichtig)

Bewerkt: door Redfire18
Geplaatst:

Bannen is nou ook niet echt normaal hoor, als de makers niet willen dat mensen gebeukt worden hadden ze maar een optie moeten maken voor rijden zonder beuken... (doorzichtig)

Dat is ook zo raar, ze hadden er iets leuks van moet maken, maar toch vervelend. De gevangenis! :D

Geplaatst:

Ligt het aan mij of is dit spel zo graflelijk? Met graphics op very high en resolutie op maximaal is het nog steeds ontzettend lelijk en de animaties zijn ook slecht. :7

Geplaatst:

Ligt het aan mij of is dit spel zo graflelijk? Met graphics op very high en resolutie op maximaal is het nog steeds ontzettend lelijk en de animaties zijn ook slecht. :7

Het is gewoon leuk om een beetje te cruisen met andere en wat stikkers op je auto plakken en er wat leuks van maken. :puh:

Ik stoor me er eigenlijk niet zo aan. De auto's (wat toch wel ook belangrijk is) zien er goed uit, de wegen ook (vind ik). Dus ik vind het wel meevallen. Zeker als je bedenkt dat er 2 grote plaatsen zijn waar je kan rijden, vind ik de graphics nog behoorlijk goed.

Gisteren ook een cruise-car gekocht (voor als we ooit gaan cruisen op PC). Een Chevrolet uit 1957 (moet nog woordje tussen, maar dat onthoud ik nooit xD).

EDIT: (voor beginpost), mijn ingame nick is trouwens: Earleys

Bewerkt: door vice

Ik heb eindelijk ook TDU2, dus wil ook wel eens meedoen met die cruises etc. Toevoegen als vriend mag ook gewoon, het is zo eenzaam zonder mensen in je vriendenlijstje :clown: .

Naam: Indycarseries

Console: PC

Level: Nu 8, gisteren mee begonnen.

Bewerkt: door Indycar series
Geplaatst:

Komt voor elkaar Indy. Vice, ik heb jou lang geleden al eens toegevoegd maar volgens mij heb je me nooit geaccepteerd :clown: ...

Helaas vandaag geen TDU voor mij, want ik vier m`n verjaardag xD

Ik heb volgens mij nooit een verzoek gekregen. Heb jou ook al wel eens proberen toe te voegen xD. Ik kijk straks wel eens of je toevallig al niet in mijn lijst staat.

EDIT: Bij mij sta je tussen m'n vriendenlijst

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

Die is ook leuk, ook leuk om te offroaden, hij gaat namelijk net zo hard over zand als over asfalt :sigaar:

Heb nu ook de Charger 8)

Net zoals die Lancia Delta. Die gaat ook even hard op welk terrein ook.

Geplaatst:

Heb nu ook de Charger 8)

Net zoals die Lancia Delta. Die gaat ook even hard op welk terrein ook.

Jep, die is ook vet om te offroaden.

Lancia stratos zal dat ook wel hebben.

Jep, al gaat een Stratos niet zo hard(stage 4, 206km/u), zowel off als onroad.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...