Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

Heb daarnet een Subaru Impreza gekocht. Top ding getuned tot level 2. Zit nu steeds iedereen die voorbij rijd te beuken :sigaar:

Die is ook leuk, ook leuk om te offroaden, hij gaat namelijk net zo hard over zand als over asfalt :sigaar:

Stratos is ook leuk voor offroaden :Y

Heb nu ook de Charger 8)

Net zoals die Lancia Delta. Die gaat ook even hard op welk terrein ook.

Jep, die is ook vet om te offroaden.

Lancia stratos zal dat ook wel hebben.

Jep, al gaat een Stratos niet zo hard(stage 4, 206km/u), zowel off als onroad.

Dat is wel heel sloom... Hij trekt zeker snel op.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vice en Indycarseries, jullie staan nu ook in 't lijstje dat in de openingspost staat. Nu alleen nog de game-naams van Boertijger en Tonystarkiv weten... smile2.gif

Edit:

Ik vergat ook te zeggen dat ik nog de gamenaams van GolfG60 ( als hij die heeft gekocht ) en van rienie wil hebben. ^^

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Er is iets waar ik niet uitraak in TDU2, hoe dat onlinesysteem werkt. Ik probeerde vandaag (en ook aantal weken geleden) iemand te joinen, ik kon eerst niet joinen omdat ik niet op die plaats kon komen. Kon wel, want ik had die plaats nog niet ontdekt, dus deed ik dat maar even. Ik probeerde het dan nog eens, dan werd ik inderdaad naar de plaats van die persoon gestuurd, maar dan zag ik hem niet. Volgens de 'map' zouden er nog een paar andere spelers (die ik niet ken) ook in de buurt moeten zijn, maar die zag ik dus ook niet. Ik zag dan weer wel andere spelers die een aantal kilometer van me verwijderd waren.

Als TDU2 ooit nog een nuttige functie wilt toevoegen, zou dat wel eens een 'vriendenchat' moeten zijn, zodat je vanop afstand ook met elkaar kan praten en / of afspreken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit had ik ook altijd bij de Ps3 versie, is echt irritant. :{

Maja aangezien PSN er nog steeds uit ligt :duh:

Ik wil nu echt met iedereen online... Hoelang gaan die tests wel duren?!

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Dit had ik ook altijd bij de Ps3 versie, is echt irritant. :{

Maja aangezien PSN er nog steeds uit ligt :duh:

Ik wil nu echt met iedereen online... Hoelang gaan die tests wel duren?!

Tot 31 mei.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnet ef één race gedaan en toen had ik al weer genoeg. Eerst is het spel leuk maar dan moet je 100x het zelfde doen en dat is een race waar je geen moeite voor hoeft te doen.

Ik doe het niet zozeer om de races,maar meer om de auto's. Je kunt wel een mooie collectie opdoen als je even doordoet met races.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand me helpen?

Ik wil dus TDU 2 gaan halen, maar ik heb een PC die hem makkelijk en op very high aan kan, maar ik heb ook nog een PS3.

Nou heb ik pech dat ik niemand ken die TDU 2 op de PS3 heeft dus ik kan het niet direct vergelijken, en qua mogelijkheden zoals online(ja, ik weet dat PSN atm down is :puh:)

Maar is er verder verschillen tussen de games?

Want qua savegames, ik kan die van de PC niet gebruiken ivb. offline profiel en hacks.

EN wat zouden jullie me aanraden?

PC versie of PS3 versie?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...