Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk dat PC betere servers heeft als PS3, maar bij PS3 vind ik controllen wat beter. Als ik even niet met mijn stuurtje wilt spelen, dan pak ik m'n controller om te kunnen sturen en bij het toetsenbord is het super rot om te sturen. Bij controller kan je een beetje sturen tot heel veel, bij toetsenbord kan je de toets indrukken of loslaten.

Dus ik zou voor PS3 gaan vanwege de besturing. Heel veel stuurtjes worden ook niet ondersteund geloof ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je dan ook een beetje sturen? Zo ja, dan maakt 't niet veel uit en kijk dan wie je aardiger vindt. Mensen met PC of met PS3.

(Als je beetje kan sturen, kan je dan zeggen hoe via PM(PS3 controller))

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je dan ook een beetje sturen? Zo ja, dan maakt 't niet veel uit en kijk dan wie je aardiger vindt. Mensen met PC of met PS3.

(Als je beetje kan sturen, kan je dan zeggen hoe via PM(PS3 controller))

Met sturen enzo, bedoel je of de PS3 controller goed werkt op Windows?

Als je dat bedoeld ja, werkt erg goed, alleen een prut werk om alle knoppen handmatig in te stellen :puh:

Connecten via bluetooth:

Via USB:

http://www.youtube.com/watch?v=VIMdOr8onMo

Ik raad je wel aan, download de drivers van Motioninjoy site zelf, daar staan programma's met 'handtekening', anders moet je voor gebruik steeds driver handtekening uitschakelen.

Maar verder is er geen verschil in de PS3/PC versie?

Dan ga ik denk ik voor de PS3 versie ;)

Thanks allemaal ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een Lotus Evora van Solar Crown en daarnaast krijg je een winbedrag van 1,5 miljoen credits. ;)

Het enige nadeel van dit voertuig is dat hij niet voorruit te branden is. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die Lotus nooit gebruikt eigenlijk. :7

Ik heb hem net 5 minuten, stiekem wil ik hem verkopen.. Maar daar is die nu nog te mooi voor. bloos.gif Misschien dat ik een nieuw huis weet te bemachtigen en deze auto daar kan laten staan totdat het weer lekker weer wordt in Ibiza/Hawaii en voor cruises. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een paar wegen en dan heb ik op alle wegen van Ibiza gereden. ^^

Te veel vrije tijd?! ;)

En ik heb een ferari calafornia gekocht, hij is geel met half zwarte velgen (optioneel) en een zwart intrieur! Erg mooie wagen is het, ik heb hem eigenlijk niet nodig... Ben nu met a4 en a5 bezig en dit is een a3 wagen... :bonk: Maar ik dacht als ik wat wagens verkoop kan ik me verwennen met een leuke cruise wagen voor nu en een auto voor de races later :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een paar wegen en dan heb ik op alle wegen van Ibiza gereden. ^^

Te veel vrije tijd?! ;)

En ik heb een ferari calafornia gekocht, hij is geel met half zwarte velgen (optioneel) en een zwart intrieur! Erg mooie wagen is het, ik heb hem eigenlijk niet nodig... Ben nu met a4 en a5 bezig en dit is een a3 wagen... :bonk: Maar ik dacht als ik wat wagens verkoop kan ik me verwennen met een leuke cruise wagen voor nu en een auto voor de races later :)

Nu PSN eruit ligt probeer ik zoveel mogelijk trophies te halen. Als je dus heel Ibiza hebt verkent krijg je dus een trophie. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...