TalkingPear Geplaatst: 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2011 Nog een paar wegen en dan heb ik op alle wegen van Ibiza gereden. ^^ Te veel vrije tijd?! En ik heb een ferari calafornia gekocht, hij is geel met half zwarte velgen (optioneel) en een zwart intrieur! Erg mooie wagen is het, ik heb hem eigenlijk niet nodig... Ben nu met a4 en a5 bezig en dit is een a3 wagen... Maar ik dacht als ik wat wagens verkoop kan ik me verwennen met een leuke cruise wagen voor nu en een auto voor de races later Nu PSN eruit ligt probeer ik zoveel mogelijk trophies te halen. Als je dus heel Ibiza hebt verkent krijg je dus een trophie. Ik heb de calafornia verkocht en met wat prijzen geld van a5 heb ik met dat bij elkaar een ferari 430 scuderia spider gekocht en ik heb nu nog 60.000 over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rienie Geplaatst: 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2011 Wat voor races krijg je na de races van A7 enzovoorts. Ik ben van plan om een Ferrari te halen maar ben bang dat ik zo meteen geen geld meer heb voor een wagen voor die races. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 12 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2011 Ik heb vanmiddag 2 voertuigen gekocht.. - Land Rover Sport - Aston Martin Vantage V12 Heb nog 837.000 over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2011 Heb de ferari alweer verkocht.. XD Deze keer heb ik hem ingeruild voor een mclaren mp4 c12, was een goede deal want de ferari was 270 duizend en de mclaren maar iets van 197 duizend en de mclaren was sneller.( a1 wagen) De mclaren is weit met zwarte rims! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2011 Heb vandaag ff lekker geshopt in TDU2, ff een lijstje: Auto's: AM v12 vantage AM DBS AM DB7 volante Audi TTRS Nissan GT-R Nissan 370Z Ruf RT12 Ariel supercharged (normale 4 cilinder) Hummer H3 Chevrolet Camaro LT VW toureg 4 1ster huizen 1 3ster huis 50 kleren 30 meubels en nog 5 ton over heeft iemand de Ariel V8 supercharged al behaald? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 13 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2011 Ik heb vanmiddag 2 voertuigen gekocht.. - Land Rover Sport - Aston Martin Vantage V12 Heb nog 837.000 over. Vandaag heb ik een paar dingen gekocht: Een SLS AMG - Met kenteken. Een Ferrari California - In 't rood met zwart leer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2011 heeft iemand de Ariel V8 supercharged al behaald? Ik, maar hij klinkt hetzelfde als de 4 cilinder versie, is ietsje sneller maar echt een groot verschil zijn die twee niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2011 Ikzelf vind in dit spel Aston Martins echt bagger... De handling is niet goed, het geluid van de meeste klink slecht... Daarom koos ik bij a4 ook voor de jag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2011 Bij A4 had ik de RS6 Avant Wat een masterlijke bak is dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2011 Die vind ik zelf ook erg mooi denk dat ik die mis ga kopen, maar voor nu heb ik de citroen 2cv Welke kleur zou ik hem spuiten? Ik dacht aan geel (net zoals in james bond ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2011 Die vind ik zelf ook erg mooi denk dat ik die mis ga kopen, maar voor nu heb ik de citroen 2cv Welke kleur zou ik hem spuiten? Ik dacht aan geel (net zoals in james bond ) Ik heb de mijne carbon gemaakt, het is ook een echte racewagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2011 Lol, ik had van mijn kever een soort brandweerwagen gemaakt XD Bovenkant rood onderkant zwart en op de zijkanten redfire en op de achterbumper en achter wielkassen in het wit 18 Ik denk dat ik de 2cv toch geel maak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-TonyStark- Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2011 (bewerkt) Heb net in de carrefour een ps3 controller gekocht. Maar hij werkt ook op de PC Voor maar 15 euries. En hij werkt perfect met TDU2 , veel beter dan met toetsenbord. Nu kan ik tenminste lichtjes gas geven en lichtjes sturen, en niet elke keer full lock sturen en altijd volle gas rijden zoals met de toetsenbord. PS: het is trouwens een Bigben, weet niet precies welk type maar in het midden staat er zo een huisje met 1,2,3,4 rond. Weet niet waar het voor dient ik denk dat het moet op lichten maar bij mij licht het niet op. Misschien strak eens proberen met ander spel. En er staat dat hij een trilfunctie heeft,maar hij heeft nog niet getrilt? Heb het al geprobeert op o.a fifa 11 ,tdu2 en crysis. Nergens getrilt weet iemand wat ik eraan kan doen? Bewerkt: 14 mei 2011 door tonystarkiv Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2011 (bewerkt) :$ Ik kreeg de 5de Spyder er net niet op Bewerkt: 14 mei 2011 door GolfG60 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 14 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2011 O M Godness.. Awesome carlist. Dus als ik het goed zie, heb je alleen maar Audi R8's enzo? Of ook nog een Ferrari ergens in een verlaten huis staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.