Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

Wie gaat de PC club starten (of zijn clubs ook hetzelfde op PC en Xbox360)?

Eventueel wil ik dat wel doen, maar dan moet ik eerst aan 50.000 raken xD. I know... I'm poor.

Ikzelf beschik niet over een TDU2 voor de PC. Dus 1 van jullie zouden het kunnen starten. 50.000 kan je krijgen door cups te halen. :engel:

Maar volgens mij was er niet genoeg animo voor een club op de PC. In iedereval als je een club start kan je die het beste noemen naar de club die ik gister had gemaakt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wie gaat de PC club starten (of zijn clubs ook hetzelfde op PC en Xbox360)?

Eventueel wil ik dat wel doen, maar dan moet ik eerst aan 50.000 raken xD. I know... I'm poor.

Ikzelf beschik niet over een TDU2 voor de PC. Dus 1 van jullie zouden het kunnen starten. 50.000 kan je krijgen door cups te halen. :engel:

Maar volgens mij was er niet genoeg animo voor een club op de PC. In iedereval als je een club start kan je die het beste noemen naar de club die ik gister had gemaakt. :puh:

Samen?! :puh:

EDIT: ik heb je al een request gestuurd : denviper en kom ook in de chat anders.

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag effe gespeelt en het is me eindelijk eens opgevallen hoe nutteloos die online functie is. Ik zie meer als 100 man op de map, maar ik kan er hooguit 8 zien verspreid over de hele map. Dus het is altijd wel een spektakel zie ik een mede speler voorbij komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat is inderdaad waar dat er niet heel veel mensen zijn die je tegenkomt, meestal zijn er 1 a 2 plekken waar drie kwart van iedereen zit... Maar ik had gister met Gekiej01 afregsproken en het was wel vet, er kwamen toen wel ff wat gozers achter ons aan dus het licht er denk ik maar net aan waar je rijd...

EDIT 14:14 : ik ben nu online op psn, wie wil samen?

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat is inderdaad waar dat er niet heel veel mensen zijn die je tegenkomt, meestal zijn er 1 a 2 plekken waar drie kwart van iedereen zit... Maar ik had gister met Gekiej01 afregsproken en het was wel vet, er kwamen toen wel ff wat gozers achter ons aan dus het licht er denk ik maar net aan waar je rijd...

EDIT 14:14 : ik ben nu online op psn, wie wil samen?

Weer saampjes? bloos.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag effe gespeelt en het is me eindelijk eens opgevallen hoe nutteloos die online functie is. Ik zie meer als 100 man op de map, maar ik kan er hooguit 8 zien verspreid over de hele map. Dus het is altijd wel een spektakel zie ik een mede speler voorbij komen.

Misschien had je het nog niet ontdekt maar de servers laten maar maximaal 8 man toe en dit was vooraf al bekend... Als je iemand anders wil zien ga je gewoon naar de map en join je iemand anders...

Reden waarom de online functie echt nutteloos is, echter, is omdat het joinen 70% van de tijd gewoon niet werkt... 70% van de tijd krijg je, na iemand te joinen, een van de volgende dingen:

1: Je komt op de plek waar degene is die je joinde, maar je kan voor ongeveer 3-5 minuten ineens niemand meer zien(oftewel, je zit gewoon niet op een server at all, want anderen kunnen jou op zo`n moment ook nóóit correct joinen)... Wanneer dat probleem verholpen is, kom je zo maar in een random server, dus niet eens die van degene die je joinde... Als iemand jou ondertussen probeerde te joinen zul je een enkele keer bij diegene komen, tenzij zijn server vol was...

2: Je krijgt zoiets als "It is impossible to join this player. The area is inaccessible to you", er gebeurd dan niets... Dit krijg je dan voor een bepaald aantal minuten. Als diegene jou joined krijgt hij dezelfde melding. Meestal fix je dit als degene die je joined een interior in en uit gaat... Vaak komt dit omdat de server vol is, maar meestal is het gewoon random(aangezien er ook vaak iemand uit de server wordt gekickt als hij vol is en iemand probeert te joinen)...

3: Je blijft gewoon staan waar je stond voordat je iemand joinde, komt meestal voor als je al een tijdje iemand probeert te joinen... Meestal is de server dan vol...

4: Je krijgt eerst zwart scherm, komt dan op de plek waar degene is die je joinde, maar krijgt een melding met zoiets als "It is impossible to join this player", en vervolgens duurt het weer 'n minuut voordat je uberhaupt in een server zit...

Oja, en als je met iemand linked, duurt het 5 dagen ofzo voordat je die optie weer ziet :puh: Ook al unlink je... Gewoon random wanneer die functie te zien is en wanneer niet...

En bij die andere 30% werkt het ongeveer naar behoren, en dan wordt ineens een van je maten uit de server gekickt omdat er iemand anders je volle game probeerde te joinen, of omdat de connectie van een van jullie een milliseconde te traag was/weg viel...

Link to comment
Delen op andere websites

En gekkie ik ben er weer!

Ik ook! :D.

Enige dat ik me afvraag is hoe ik online kan typen?

Dat weet ik ook niet.. volgens mij kan het gwn niet want ik heb het ook nog niet gezien...

Link to comment
Delen op andere websites

Wie gaat de PC club starten (of zijn clubs ook hetzelfde op PC en Xbox360)?

Eventueel wil ik dat wel doen, maar dan moet ik eerst aan 50.000 raken xD. I know... I'm poor.

Ik wil ook best die club starten hoor. Zou ook zeker willen joinen om te cruisen etc. Ik kan hem nu al starten,want ik beschik wel over die 50.000. Wat wordt eigenlijk de naam van de Club dan? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

En gekkie ik ben er weer!

Ik ook! :D.

Enige dat ik me afvraag is hoe ik online kan typen?

Dat weet ik ook niet.. volgens mij kan het gwn niet want ik heb het ook nog niet gezien...

Zou wel sucky zijn. Versta jullie amper en kan niet communiceren dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie gaat de PC club starten (of zijn clubs ook hetzelfde op PC en Xbox360)?

Eventueel wil ik dat wel doen, maar dan moet ik eerst aan 50.000 raken xD. I know... I'm poor.

Ik wil ook best die club starten hoor. Zou ook zeker willen joinen om te cruisen etc. Ik kan hem nu al starten,want ik beschik wel over die 50.000. Wat wordt eigenlijk de naam van de Club dan? :puh:

PS3 club heet GTAForum Cruisers. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...