-TonyStark- Geplaatst: 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2011 Weet er iemand een parkeerterrein of iets dergelijks waar je de hooligan kunt uithangen, en nog een lekkere lange weg met niet al te veel bochten om de topsnelheid te testen van mijn auto's ? Zou het apprecieren! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rienie Geplaatst: 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2011 Bij het vliegveld op Hawai de weg waarop je spawnt naar rechts was geloof ik behoorlijk lang. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2011 En je hebt bij de driving schools aardig wat ruimte om te klooien (parrkeerplaats achtig) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2011 Had het hier nu wel wat actiever verwacht eerlijk gezegd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 19 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2011 Had het hier nu wel wat actiever verwacht eerlijk gezegd. Examens en schoolactiviteiten gaan voor he, ik heb in principe volgende week weer alle tijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yannick(NL) Geplaatst: 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2011 Nog niets binnen, als ik 'm zaterdag niet binnen heb ga ik even een mailtje sturen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2011 Had het hier nu wel wat actiever verwacht eerlijk gezegd. Examens en schoolactiviteiten gaan voor he, ik heb in principe volgende week weer alle tijd. Examens? oO Bij mij pas over 3weken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 19 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2011 Had het hier nu wel wat actiever verwacht eerlijk gezegd. Examens en schoolactiviteiten gaan voor he, ik heb in principe volgende week weer alle tijd. Examens? oO Bij mij pas over 3weken. Jup, wat er nu op het rooster staat: Morgen - Economie Zondag - Familiedag Dinsdag - Wiskunde Donderdag - Engels Dat houd in dat ik bijna een week niet kan ps3en.. Maar anderzijds, liever een diploma dan een klas overdoen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2011 Had het hier nu wel wat actiever verwacht eerlijk gezegd. Examens en schoolactiviteiten gaan voor he, ik heb in principe volgende week weer alle tijd. Examens? oO Bij mij pas over 3weken. Jup, wat er nu op het rooster staat: Morgen - Economie Zondag - Familiedag Dinsdag - Wiskunde Donderdag - Engels Dat houd in dat ik bijna een week niet kan ps3en.. Maar anderzijds, liever een diploma dan een klas overdoen. Maar voor Black ops heb je wel tijd hé . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 19 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2011 Had het hier nu wel wat actiever verwacht eerlijk gezegd. Examens en schoolactiviteiten gaan voor he, ik heb in principe volgende week weer alle tijd. Examens? oO Bij mij pas over 3weken. Jup, wat er nu op het rooster staat: Morgen - Economie Zondag - Familiedag Dinsdag - Wiskunde Donderdag - Engels Dat houd in dat ik bijna een week niet kan ps3en.. Maar anderzijds, liever een diploma dan een klas overdoen. Maar voor Black ops heb je wel tijd hé . Vanmiddag zeker? Stond toen op Main Menu, was boodschappen en dergelijke doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2011 Had het hier nu wel wat actiever verwacht eerlijk gezegd. Examens en schoolactiviteiten gaan voor he, ik heb in principe volgende week weer alle tijd. Examens? oO Bij mij pas over 3weken. Jup, wat er nu op het rooster staat: Morgen - Economie Zondag - Familiedag Dinsdag - Wiskunde Donderdag - Engels Dat houd in dat ik bijna een week niet kan ps3en.. Maar anderzijds, liever een diploma dan een klas overdoen. Maar voor Black ops heb je wel tijd hé . Vanmiddag zeker? Stond toen op Main Menu, was boodschappen en dergelijke doen. Yup Kvroeg nog of je mee wou MW2'en Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yannick(NL) Geplaatst: 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2011 Ik heb 'm en heb GekkieJ01 al ingehaald. (Omdat hij heel zacht reed) Ben blij 'm te hebben na bijna een maand wachten en hij doet 't zonder problemen. Ik voeg zo iedereen wel even toe op PSN. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 20 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2011 Ik heb 'm en heb GekkieJ01 al ingehaald. (Omdat hij heel zacht reed) Ben blij 'm te hebben na bijna een maand wachten en hij doet 't zonder problemen. Ik voeg zo iedereen wel even toe op PSN. Ik reed heel erg netjes hoor.. Zag je niet hoevaak ik mijn richtingaanwijzers gebruikte? Je zit nu ook in de club btw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2011 Ik heb 'm en heb GekkieJ01 al ingehaald. (Omdat hij heel zacht reed) Ben blij 'm te hebben na bijna een maand wachten en hij doet 't zonder problemen. Ik voeg zo iedereen wel even toe op PSN. Samen, en ik voeg je ff toe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2011 Laaste tijd niet veel TDU2 gedaan. Vanavond denk weer is keertje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.