Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat lijkt me een hartstikke leuk idee Indy. 8)

Iemand zin om met mij en Redfire ( en misschien onbekenveIV ) te cruisen?

Is je Ps3 uitgevallen ofzo?

Ja hij liep helemaal vast dus ik heb hem uitgezet. Ik ga nu naar een verjaardag van een vriendin van mij. Spreek je waarschijnlijk vanavond weer. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ook iets post over tdu2 alleen mag je wel dan iets vermelde, of iemand bijvoorbeeld online komt? Want tdu2 is een mmo dus het is wel handig als je ook een beetje over het online gedeelte kan praten en kan afspreken... ( en als dit niet mag word hier toch amper gepost dat kan ik je vertellen.. XD) Dus ik weet niet of we ook op dit forum een tdu2 clan kunnen maken maar anders vind ik het een beetje dom als je iedereen een voor een een bericht moet sturen...

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt toch vrienden worden op PSN of Xbox Live? Dit topic moet niet veranderen in een clantalk voor meetings. Natuurlijk mag je het over online hebben, maar houd er een beetje rekening mee dat dit topic niet bedoeld is voor berichten als "Ik ben online, komen jullie ook?". In andere topics zijn we ook duidelijk dat online-invites/meetings in topics via PB/MSN/PSN afgehandeld moeten worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit spel is wel in grote delen gemaakt om te cruisen met vrienden. Dus eigenlijk is dat wel normaal dat we hier ook wat afspreken. Tenslotte is er ook een heel clansysteem, en het zou veel werk zijn om ieder apart uit te nodigen om te komen cruisen of zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit spel is wel in grote delen gemaakt om te cruisen met vrienden. Dus eigenlijk is dat wel normaal dat we hier ook wat afspreken. Tenslotte is er ook een heel clansysteem, en het zou veel werk zijn om ieder apart uit te nodigen om te komen cruisen of zo.

Dat bedoel ik, kijk als we nou een clan konden maken... Maar kan zeker alleen bij gta enzo?

Kijk mij lijkt het wel oke als ik gewoon iets post van: ik heb een nieuwe bak gekocht rijd erg lekker ik heb ook de a5 races afgemaakt dat je er dan ook ff bijzet of iemand online komt. Is dat dan gewoon 'verboden' of mag dat dan wel, kijk ik snap best dat als je in je post alleen vraagt of iemand komt dat dat irritant is maar dit is dat toch niet of wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk, je hebt de sloomste wagen in het spel XD

Ik speelde tdu2 weer ff niet maar denk dat ik zo weer ff ga.

Ondertussen zit de club ook bijna vol.. we hebben namelijk 6 leden.. van de 8. :bonk: :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

:*D Tha-Block en Westland_Monster, ik zorg binnekort wel dat we meer spelers krijgen.

Ik heb ondertussen 3 bonusauto's erbij.

Buggy V8, Citroen C2V, AC Cobra 427

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...