Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja je moet ze wel arresteren. ^_^

Oja, en ik heb alle foto's van Ibiza gemaakt en daarnaast mijn ML 63 AMG getuned tot niveau 4 ( kan je pas doen als je met Ibiza 100 % klaar bent ). Nu kan die rond de 290 en in 4,9 sec naar de 100. :D

Edit:

En ondertussen ben ik ook aan het vluchten geslagen voor een MB Outlaw auto. :puh: 3/35

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

35x politie chase doen als cop. ;)

Hoe strat je die politie chase dan ? die komen toch automatie's of wat ?

Wie weet waneer die update naar ps3 komt ?

en nogmaal iedereen voeg me ff toe op de ps3 voor tdu2 jallehab is de naam

Link to comment
Delen op andere websites

35x politie chase doen als cop. knipoog.gif

Hoe strat je die politie chase dan ? die komen toch automatie's of wat ?

Wie weet waneer die update naar ps3 komt ?

en nogmaal iedereen voeg me ff toe op de ps3 voor tdu2 jallehab is de naam

Die kan je alleen starten in MP door een overheidsvoertuig te duwen. Maar je moet wel in een volle lobby zitten anders accepteert niemand het en kom je in een singleplayer chase.

Ik denk dat de update komt als de store online is zodat het een package wordt samen met de nieuwe voertuigen.

Gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, het is soms saai.. maar de laatste tijd worden de meeste steeds activer en nu zijn we begonnen met clubraces. We zitten al bijna op de 2000/10000 xp

Lol :7. Men PSN is weer offline...

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, het is soms saai.. maar de laatste tijd worden de meeste steeds activer en nu zijn we begonnen met clubraces. We zitten al bijna op de 2000/10000 xp

Toen ik meedeed zag ik eerst maar 3 mensen, ik zag jou en een tegenstander en jij zat telkens tegen allemaal mensen te praten. Raar dus, vast geen goede connectie.

Toen met zo'n race ging jij van mij houden als ik won, maar toen verloor ik omdat ik op het eind faalde. :( Het ging daarvoor altijd goed.

Soms stond er bij mij dat we verloren hadden, ging jij juichen. xD Dus het was best raar bij mij. :S

Hebben we nu wat puntjes en geld erbij? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, het is soms saai.. maar de laatste tijd worden de meeste steeds activer en nu zijn we begonnen met clubraces. We zitten al bijna op de 2000/10000 xp

Toen ik meedeed zag ik eerst maar 3 mensen, ik zag jou en een tegenstander en jij zat telkens tegen allemaal mensen te praten. Raar dus, vast geen goede connectie.

Toen met zo'n race ging jij van mij houden als ik won, maar toen verloor ik omdat ik op het eind faalde. boos.gif Het ging daarvoor altijd goed.

Soms stond er bij mij dat we verloren hadden, ging jij juichen. xD Dus het was best raar bij mij. :S

Hebben we nu wat puntjes en geld erbij? smile3.gif

Ja ik hoorde 't ook van Rutger. Die had ook dat ie in de grond vast bleef zitten zo. De glitches komen steeds vaker voor, waarschijnlijk komt er binnekort een update.

edit:

Een leuk feitje, we staan op de 703e plek van heel de wereld. :O

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...