Jump to content

Het grote TBOGT en TLAD vragen Topic


-Nico-Bellic-

Recommended Posts

Sommige mensen hebben vragen over GTA TBOGT en TLAD...

Aangezien de XBOX360 mensen het spel al hebben, kunnen zij je helpen...!

Ik begin eigelijk al met de eerste vraag... Kun je een Patriot (Hummer) en Stretch (Limo) in GTA TBOGT Free mode krijgen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 285
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    46

  • danny24

    25

  • Phoenyxar

    23

  • Jimmiefitz

    20

Mijn vraag is misschien veel algemener:

Is het het waard om TLAD te kopen? Ik krijg het idee dat die niet zo leuk is als TBoGT is en ik wil geen 22s7am4m.png euro verspillen. Is er dus echt iets speciaals aan TLAD dat je 'm eigenlijk niet kan missen?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een van die uitbreidingen installeert kun je dan niet meer als Niko spelen?

Ik bedoel dat je dan kunt kiezen welke uitbreiding je wilt spelen.

BIjv. Eerst speel ik TBOGT en daarn gewoon met Niko

Is dat nog mogelijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een van die uitbreidingen installeert kun je dan niet meer als Niko spelen?

Ik bedoel dat je dan kunt kiezen welke uitbreiding je wilt spelen.

BIjv. Eerst speel ik TBOGT en daarn gewoon met Niko

Is dat nog mogelijk?

Je kan altijd ook Niko blijven spelen.

Hoeveel kost het totaalpakket uberhaupt wss? Van de een hoor ik 30, van een ander 40...

Bij de meeste winkels 40 euro.

Mijn vraag is misschien veel algemener:

Is het het waard om TLAD te kopen? Ik krijg het idee dat die niet zo leuk is als TBoGT is en ik wil geen 22s7am4m.png euro verspillen. Is er dus echt iets speciaals aan TLAD dat je 'm eigenlijk niet kan missen?

Ik zou het gewoon doen, want de missies en de zijmissies zijn erg leuk.

>>> Door Jacky-2007: Drie posts achtereen samengevoegd. Voortaan graag de edit knop gebruiken als je iets wil toevoegen aan je reactie. ;) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

@ Jimmyfitz: Triplepost is niet noodzakelijk, met de "citeren" knop kan je alles in één post stoppen.

>>> Door Jacky-2007: Dank voor het meedenken, maar... dit soort zaken meldt de crew aan leden, niet leden aan leden.

TBoGT en TLaD zijn twee zeer verschillende spellen. TLaD, die qua tijdslijn voor TBoGT komt, speelt in de wereld van de motorgangs. Een beetje duister, met veel rockmusic. Maar met een goed verhaal, leuke missies, en je komt ook de protagonisten Niko en Luis tegen. TBoGT zit in het nachtleven. Veel kleur en dancemusic. Maar ook hier een goed verhaal, iets meer missies dan TLaD, en ook hier kom je de andere protagonisten tegen.

Ikzelf heb er absoluut geen spijt van gehad EfLC te kopen. Ik denk dat het zelfs noodzakelijk is om TLaD en TBoGt allebei te spelen, om het complete verhaal van GTA IV te begrijpen.

Voor de prijzen moet je gewoon zelf even de websites en winkels langsgaan, dan weet je het zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel kost het totaalpakket uberhaupt wss? Van de een hoor ik 30, van een ander 40...

Bij de meeste winkels 40 euro.

Ik heb hem gepreorded bij een engelse site voor 20 pond + 5 pond verzendkosten = ongeveer €28.

EDIT: pc versie dus

Kun je een Patriot (Hummer) en Stretch (Limo) in GTA TBOGT Free mode krijgen?

Ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen. Ze zijn gewoon onderdeel van het spel, dus ik weet wel zeker dat ze in free mode zijn.

Bewerkt: door leon1994
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik eerst de storyline van TBOGT doe en dan die van TLAD is die van TLAD dan niet ongeloofeleijk saai? :?

Ik heb dat gedaan en vond het niet. Geloof me, iedereen denkt dat TBoGT veel leuker is, maar TLAD is ook heel leuk met de missies en het is het geld zeker waard.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik eerst de storyline van TBOGT doe en dan die van TLAD is die van TLAD dan niet ongeloofeleijk saai? :?

Ik heb dat gedaan en vond het niet. Geloof me, iedereen denkt dat TBoGT veel leuker is, maar TLAD is ook heel leuk met de missies en het is het geld zeker waard.

TBoGT is ook eigenlijk leuker, omdat er leukere nieuwe features zijn toegepast.puh2.gif Ik begin met TBoGT storyline dan TLAD stroyline. TLAD is wel leuk gezien de filmpjes die ik heb bekeken, maar ik ben niet zo'n stoer type... Bij mij gaat TBoGT voor. Maar om te laten zien welke volgorde qua beste GTA IV era game even dit kort, maar krachtig lijstje:

  1. GTA TBoGT
  2. GTA TLAD
  3. GTA IV

Zo werkt het bij mij; GTA IV verveelt nu dus die valt eigenlijk af...emo.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...