Jump to content

Het grote TBOGT en TLAD vragen Topic

-Nico-Bellic-

Recommended Posts

• Reacties 285
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nissan

46

• danny24

25

• Phoenyxar

23

• Jimmiefitz

20

Lolboek6: Of cheaten of zoeken op WikiGTA. En sky diven kan het best op de Rotterdam Tower (Gebaseerd op de Empire State Building)

Benhelsloot: Dan moet je in de club zijn van Gay Tony ... Dan kun je die club bewaken en krijg je meteen datpak erbij.

Bewerkt: door sevo
Delen op andere websites

Ik heb gehoord naar mate je meer progress maakt in game (missies, vogels..) je meer auto's kan verkrijgen bij Henrique. Ik heb het een paar dagen geleden unlocked dat ik uberhaupt auto's kan bestellen bij hem, en sinds dien ook een aantal missies gedaan, maar meer auto's komen er niet. Is het echt waar dat het kan en is er een lijst die aangeeft wanneer je welke auto erbij kan krijgen?

Delen op andere websites

Ik heb wapens gevraagd bij Jim in TLAD, hij zegt dat ze in het clubhuis liggen bij dat icoontje, maar ik kan ze nergens vinden, Weet iemand misschien waar ze liggen??

je moet in het clubhuis langs je bed lopen (kamer waar je matras ligt) en dan de trap op

dan is daar zon grote kamer en bij de pool tafel staat een tafeltje en daar ligt je wapen

Delen op andere websites

Ik heb een vraagje over TBoGT: ik heb de storyline van TBoGT al een week uit, maar bij elke missie viel het me op dat de 'progress' altijd op minder dan 100% stond...duh.gif Waar ik problemen mee heb, is de maximum tijd die je bij een bepaalde missie moet halen. Binnen de toegestane tijd is me maar 3 keer gelukt ofzo...sad2.gif Nou maakt het me niet zo uit, maar ik wil graag die Trophies halen en tot overmaat van ramp heb ik geen zin om de storyline overnieuw te doen...emo.gif Je zal wel denken dat het dan toch niet nodig is om zo'n vraag te stellen, maar het kan nog van pas komen.puh2.gif

PS: is het niet een idee om een soort walktrough te maken omtrent tips voor het GTA IV-era? Met tips om bepaalde achievements/trophies te halen, maar ook missie enz.cool2.gif

Delen op andere websites

Bedoel je dat je bij alle missies 100% wil halen? Dan moet je gewoon in je telefoon bij het menu "Missions" selecteren en dan weer een missie selecteren, dan kun je 'm opnieuw doen.

Weet ik, maar ik weet niet hoe IK ooit een missie in een bepaalde tijd kan voltooid hebben...emo.gif

Delen op andere websites

Bedoel je dat je bij alle missies 100% wil halen? Dan moet je gewoon in je telefoon bij het menu "Missions" selecteren en dan weer een missie selecteren, dan kun je 'm opnieuw doen.

Weet ik, maar ik weet niet hoe IK ooit een missie in een bepaalde tijd kan voltooid hebben...emo.gif

Door je te haasten :7

of een taxi te nemen.

Ik heb dat probleem ook bij de missie "Blog This!..." je moet binnen 2.30 bij het internetcafé zijn.

Ik kom altijd 10 seconden te laat :duh:

Delen op andere websites

Lolboek6: Of cheaten of zoeken op WikiGTA. En sky diven kan het best op de Rotterdam Tower (Gebaseerd op de Empire State Building)

Benhelsloot: Dan moet je in de club zijn van Gay Tony ... Dan kun je die club bewaken en krijg je meteen datpak erbij.

Het bevind zich ook in je kledingkast.

Door je te haasten :7

of een taxi te nemen.

Ik heb dat probleem ook bij de missie "Blog This!..." je moet binnen 2.30 bij het internetcafé zijn.

Ik kom altijd 10 seconden te laat :duh:

Als je een Taxi gebruikt is het aantal procenten automatisch 0%, want je MOET zelf rijden ;).

Delen op andere websites

Nog een vraag: als je in TBoGT altijd die Management missie doet, krijg je zo'n oortelefoontje. Ook nog na de missie zit dit aan je oor, maar nou is mijn vraag: is dit ook nog zo als je opslaat of verdwijnt die dan? Het lijkt me namelijk stoer om met zo'n oortjetelefoontje rond te lopen.yep.gif

Delen op andere websites

Nog een vraag: als je in TBoGT altijd die Management missie doet, krijg je zo'n oortelefoontje. Ook nog na de missie zit dit aan je oor, maar nou is mijn vraag: is dit ook nog zo als je opslaat of verdwijnt die dan? Het lijkt me namelijk stoer om met zo'n oortjetelefoontje rond te lopen.yep.gif

nee het verdwijnt niet

alle missies op 100% is echt heel moeilijk bij die missie chineese take out moet 100% headshot hebben

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...