benhelsloot Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 als je een vriendin opbelt kan je daar een bootycall doen maar wat is daar eigenlijk het nut van ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 Je Health word hersteld, Luis gaat lekker van bil en jij krijgt niks! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 Dan heb ik trouwens nog een klein vraagje: ik heb al verschillende malen om Luis een vrouw aan de haak te laten slaan, maar niks lukt me... Heb al een paar keer zelfs "The Bus Stop" voltooid, maar nog geen telefoonnummer gekregen. (zoals je vast wel merkt is dit net als voorgaande vragen in TBoGT) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 Je kan alleen vrouwen aan de haak slaan in Maisonette. Wees blij Tom, gezien het haast niemand lukt om The Bus Stop te halen . En die Bootycalls zijn niks toevoegends, dus maak je er niet druk om. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 Je kan alleen vrouwen aan de haak slaan in Maisonette. Wees blij Tom, gezien het haast niemand lukt om The Bus Stop te halen . En die Bootycalls zijn niks toevoegends, dus maak je er niet druk om. Ik doe dat ook altijd in Maisionette... Maar het lijkt me leuk om die Booty Calls te zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 Het is net als na een date in San Andreas, er valt niks te zien. En het is Maisonette... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 Het is net als na een date in San Andreas, er valt niks te zien. En het is Maisonette... Sorry... Maar hoezo valt er niks te zien? De 'booty call' zelf toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 (bewerkt) Het is net als na een date in San Andreas, er valt niks te zien. En het is Maisonette... Sorry... Maar hoezo valt er niks te zien? De 'booty call' zelf toch? Nee, je ziet niks. Je hoort het alleen Bewerkt: 24 april 2010 door jimmiefitz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 (bewerkt) Het is net als na een date in San Andreas, er valt niks te zien. En het is Maisonette... Sorry... Maar hoezo valt er niks te zien? De 'booty call' zelf toch? Nee, je ziet niks. Je hoort het alleen Damn! Wist niet dat dat zo werkte... Toch bedankt. Bewerkt: 24 april 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevo Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 (bewerkt) Ik kom gewoon echt niet verder op de missie Momma's Boy, ik kan dus ook niet verder met de storyline doordat ie vastloopt. Heeft iemand tips?? Bewerkt: 24 april 2010 door sevo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 Loop met Santo naar de Underground Cage Fighting. Ram je 3 tegenstanders tot pulp en maakt Santo vervolgens dood. Mission Passed! Voor de 100% moet je even kijken in het The Underground Informatie topic, te vinden in de lijst met handige topics. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevo Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 Nee dat bedoel ik niet, hij loopt vast bij het laden na de cutscene ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 Nee dat bedoel ik niet, hij loopt vast bij het laden na de cutscene ... Het antwoord op je vraag is waarschijnlijk te vinden in dit topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevo Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 (bewerkt) Settings staan al op laagste stand, overigens ook al een stuk of 3 opnieuw geïnstalleerd. Bewerkt: 24 april 2010 door sevo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 Is er misschien een overzicht waar je kunt zien hoeveel procent elke missie is, hoeveel procent je krijgt als je met je vrienden uit gaat enz..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.