Jump to content

Het grote TBOGT en TLAD vragen Topic


-Nico-Bellic-

Recommended Posts

  • Reacties 285
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    46

  • danny24

    25

  • Phoenyxar

    23

  • Jimmiefitz

    20

Dan heb ik trouwens nog een klein vraagje: ik heb al verschillende malen om Luis een vrouw aan de haak te laten slaan, maar niks lukt me... Heb al een paar keer zelfs "The Bus Stop" voltooid, maar nog geen telefoonnummer gekregen. (zoals je vast wel merkt is dit net als voorgaande vragen in TBoGT)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan alleen vrouwen aan de haak slaan in Maisonette. Wees blij Tom, gezien het haast niemand lukt om The Bus Stop te halen :7. En die Bootycalls zijn niks toevoegends, dus maak je er niet druk om.

Ik doe dat ook altijd in Maisionette...emo.gif Maar het lijkt me leuk om die Booty Calls te zien.crazy.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Het is net als na een date in San Andreas, er valt niks te zien. En het is Maisonette...

Sorry...bloos.gif Maar hoezo valt er niks te zien? De 'booty call' zelf toch?emo.gif

Nee, je ziet niks. Je hoort het alleen :7

Bewerkt: door jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

Het is net als na een date in San Andreas, er valt niks te zien. En het is Maisonette...

Sorry...bloos.gif Maar hoezo valt er niks te zien? De 'booty call' zelf toch?emo.gif

Nee, je ziet niks. Je hoort het alleen :7

Damn! Wist niet dat dat zo werkte...emo.gif Toch bedankt.yep.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Loop met Santo naar de Underground Cage Fighting. Ram je 3 tegenstanders tot pulp en maakt Santo vervolgens dood. Mission Passed! Voor de 100% moet je even kijken in het The Underground Informatie topic, te vinden in de lijst met handige topics.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...