Jump to content

Het grote TBOGT en TLAD vragen Topic

-Nico-Bellic-

Recommended Posts

• Reacties 285
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nissan

46

• danny24

25

• Phoenyxar

23

• Jimmiefitz

20

Ik ben net begonnen met TBOGT en ik vroeg me af waarom er 2 keer een T staat in de map. Ik weet dat de T van Tony is maar waarom staat er bij een groene T "Tony (absent)"? en de andere rode T bij zijn nachtclub?

Delen op andere websites

Sommige missies van Tony kan je alleen overdag doen en andere kan je alleen 's avonds/ 's nachts doen, maar het is dezelfde opdrachtgever. :Y

@Leontjuuh-gta: Ja, dit doet het nog steeds. :Y

Delen op andere websites

Ik ben net begonnen met TBOGT en ik vroeg me af waarom er 2 keer een T staat in de map. Ik weet dat de T van Tony is maar waarom staat er bij een groene T "Tony (absent)"? en de andere rode T bij zijn nachtclub?

Dat is wanneer Tony thuis is en wanneer hij in de club zit te werken. Dit voegd toe aan het realisme! ;)

Delen op andere websites

Dat is wanneer Tony thuis is en wanneer hij in de club zit te werken. Dit voegd toe aan het realisme! ;)

Dus het maakt niet uit naar welke T je gaat, je krijgt dezelfde missie?

Delen op andere websites

das een easter egg goed gevonden smile3.gif

Zo'n dingen zijn trouwens geen EE's, dat is gewoon een personage dat gebaseerd is op een echt persoon, daar is niks 'grappigs' aan knipoog.gif .

het hoeft toch niet grappig tezijn

het is een verwijzing dus een EE

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...