Leontjuuh-gta Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Doet de schommel-glitch het nog steeds in TLAD en TBOGT?? Ik heb zelf nog geen tijd gehad om er te gaan kijken, dus daarom vraag ik het hier ff.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Ik ben net begonnen met TBOGT en ik vroeg me af waarom er 2 keer een T staat in de map. Ik weet dat de T van Tony is maar waarom staat er bij een groene T "Tony (absent)"? en de andere rode T bij zijn nachtclub? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Sommige missies van Tony kan je alleen overdag doen en andere kan je alleen 's avonds/ 's nachts doen, maar het is dezelfde opdrachtgever. @Leontjuuh-gta: Ja, dit doet het nog steeds. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Ik ben net begonnen met TBOGT en ik vroeg me af waarom er 2 keer een T staat in de map. Ik weet dat de T van Tony is maar waarom staat er bij een groene T "Tony (absent)"? en de andere rode T bij zijn nachtclub? Dat is wanneer Tony thuis is en wanneer hij in de club zit te werken. Dit voegd toe aan het realisme! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zwerver Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 is het al iemand opgevallen dat de ene vriend van Luis op Lloyd banks lijkt? misschien niet per ongeluk, met ryder die op eazy e leek, enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Ik ben net begonnen met TBOGT en ik vroeg me af waarom er 2 keer een T staat in de map. Ik weet dat de T van Tony is maar waarom staat er bij een groene T "Tony (absent)"? en de andere rode T bij zijn nachtclub? Dat is wanneer Tony thuis is en wanneer hij in de club zit te werken. Dit voegd toe aan het realisme! Dus het maakt niet uit naar welke T je gaat, je krijgt dezelfde missie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Nee. Het zijn wel 2 verschillende missies . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevo Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 (bewerkt) Welke missies (eerste missie) zijn dat dan bij absent? Bewerkt: 25 april 2010 door sevo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Practise Swing. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 is het al iemand opgevallen dat de ene vriend van Luis op Lloyd banks lijkt? (plaatjes) misschien niet per ongeluk, met ryder die op eazy e leek, enz. das een easter egg goed gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Dat is al bekend sinds de TBoGT Trailer van Armando en Henrique uit is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 das een easter egg goed gevonden Zo'n dingen zijn trouwens geen EE's, dat is gewoon een personage dat gebaseerd is op een echt persoon, daar is niks 'grappigs' aan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 das een easter egg goed gevonden Zo'n dingen zijn trouwens geen EE's, dat is gewoon een personage dat gebaseerd is op een echt persoon, daar is niks 'grappigs' aan . het hoeft toch niet grappig tezijn het is een verwijzing dus een EE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 het hoeft toch niet grappig tezijn het is een verwijzing dus een EE Een EE is een verwijzing waar een bepaalde grap is in verwerkt... of gewoon een eorm belachelijk mopje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zwerver Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Dat is al bekend sinds de TBoGT Trailer van Armando en Henrique uit is. ahzo. ik had ff gegoogled maar niets gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.