Tommy-Vercetti Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Dat is al bekend sinds de TBoGT Trailer van Armando en Henrique uit is. Dat is was inderdaad al bekend sinds de trailer uit was ja. En Henrique Bardas is gebaseerd op Lenny Santos, Een lid van The Bachata Group Aventura Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 (bewerkt) Ik zou graag de 100% willen halen bij TLAD, maar er is een probleem: Volgens de 100% checklist moet je een potje arm worstelen winnen alleen heb ik daar een probleem: Het clubhuis is afgebrand en als ik dan naar een ander plekje ga om daar te proberen dan rennen ze weg en lopen er een paar mensen achter me aan met messen. Wat moet ik doen? (Ik heb nog wel niet alle gangwars gedaan.) Bewerkt: 26 april 2010 door End Of The Riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Toch zal je daar nog een keer heen moeten gaan wil je een potje winnen. Je kunt met een paar gasten van de Angels of Death een potje spelen, zorg gewoon dat je niets opvallendst doet aangezien ze je dan ook niet gaan aanvallen. Voor zover ik weet is dit de enigste manier om nog te kunnen armworstelen in TLAD. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Toch zal je daar nog een keer heen moeten gaan wil je een potje winnen. Je kunt met een paar gasten van de Angels of Death een potje spelen, zorg gewoon dat je niets opvallendst doet aangezien ze je dan ook niet gaan aanvallen. Voor zover ik weet is dit de enigste manier om nog te kunnen armworstelen in TLAD. ke kunt ook tegen de Uptown riders armworstelen je moet niet te dichtbij met je bike komen dat schrikt ze af Weet iemand trouwens hoe je armworstelt ik verlies elke keer en ik doe gewoon wat je moet doen de Rstick heen en weer horizontaal bewegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 Dat moet met een rotvaart gebeuren. Uptown Riders is het lastigst, dan de AoD, en The Lost zijn het makkelijkst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 Dan moet je naar het lost clubhuis gaan via filmpje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 Maar heeft Rockstar die glitch er niet uitgehaald in de PC en Playstation 3 versie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 Voor zover de ervaring nu gaat over het verwijderen van glitches in de IV-era, is dat Rockstar alleen de echt leuke, niet-gameplay-verpestende glitches eruit sloopt.. Te noemen, de parachute glitch. Het is één van de weinige echt leuke glitches die in de games zaten, en die halen ze eruit.. Voor zover bekend zit iedere andere glitch nog steeds in de games IV, TLAD en TBOGT. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 (bewerkt) Krijgt Luis nog een gouden gsm in de verhaallijn? Zo eentje als Yusuf? Wat is er allemaal in het goud in TBOGT? Een machinegeweer, Buzzard,...? Bewerkt: 27 april 2010 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 Luis krijgt geen gouden Telefoon en de drie gouden dingen zijn de Uzi, Buzzard en Super Drop Diamond . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 Dan moet je naar het lost clubhuis gaan via filmpje. Maar dan zit er dus niemand binnen hea . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 (bewerkt) Jawel hoor. T's trouwens nog niet gepatcht, laatst lukte het mij nog Bewerkt: 28 april 2010 door dji-unit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
a7xGTA Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 hee weet iemand toevallig waar en wanneer je de police stinger en de police motor tegenkomt? ik zie ze wel op internet maar echt nergens in het spel iemand een idee? Remco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 hee weet iemand toevallig waar en wanneer je de police stinger en de police motor tegenkomt? ik zie ze wel op internet maar echt nergens in het spel iemand een idee? Remco Volgens mij zitten die alleen in de Free Mode CYlas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 Jawel hoor. T's trouwens nog niet gepatcht, laatst lukte het mij nog Ja, het ventje van het Poolen, maar er was (dacht ik toch) niemand binnen als je die glitch gebruikt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.