Jarno91 Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 Ik heb een vraagje omtrent GTA TBOGT: Zoals (de meesten) al wel zullen weten en wat ook bekend is, is dat je als je je lam zuipt in een van de clubs van Tony Prince (Maisonette 9 en Hercules) dat je dan op een rare plek terecht komt. Mijn vraag is: op welke plekken kun je dan dus allemaal terecht komen? Heeft iemand dat al ooit allemaal uitgetest? Ik ben een keer op dat eilandje in middle park terecht gekomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 Ik heb een vraagje omtrent GTA TBOGT: Zoals (de meesten) al wel zullen weten en wat ook bekend is, is dat je als je je lam zuipt in een van de clubs van Tony Prince (Maisonette 9 en Hercules) dat je dan op een rare plek terecht komt. Mijn vraag is: op welke plekken kun je dan dus allemaal terecht komen? Heeft iemand dat al ooit allemaal uitgetest? Ik ontwaak meestal in het water achter het beeld op Jade street. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny24 Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 Ik heb een vraagje omtrent GTA TBOGT: Zoals (de meesten) al wel zullen weten en wat ook bekend is, is dat je als je je lam zuipt in een van de clubs van Tony Prince (Maisonette 9 en Hercules) dat je dan op een rare plek terecht komt. Mijn vraag is: op welke plekken kun je dan dus allemaal terecht komen? Heeft iemand dat al ooit allemaal uitgetest? ik in de op de standbeeld van zeus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 (bewerkt) Ik ben een keer op dat eilandje in middle park terecht gekomen Ja ik ook lastig om dan weg te zwemmen, hij moet eerst ontnuchteren. Bewerkt: 2 mei 2010 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 hallo, ik ben van plan om binnen een paar weken mezelf EFLC aan te schaffen. nu wil ik vragen, zijn ze het waard om zomaar 35$ te betalen? graag wat argumenten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 (bewerkt) Zeker! Mooie nieuwe missies, zijmissies, nieuwe voertuigen, wapens etc. Bewerkt: 2 mei 2010 door jimmiefitz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 Echt! Hij is geweldig! Vooral TBoGT is helemaal geweldig! Geweldige Sfeer, Fraaie Graphics, Fantastisch geluid en Uitdagend! Ik zeg Doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 EfLC is het zeker waard om te kopen: -Het is en blijft een GTA -Het zijn er zowaar 2 voor maar €35! -Je bekijkt de verhaallijn van IV eens vanuit andere perspectieven met heel mooie verhaallijnen daarbij... Je zal je sowieso toch wel even kunnen amuseren met EfLC . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 Ik zag laatst een filmpje op youtube en daar vloog iemand in een vliegtuig in TBoGT, alleen die vliegtuigen zitten op slot want ik kan er niet in. Weet iemand een manier om in het vliegtuig te komen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 (bewerkt) Dat is vast een mod. Alhoewel je in de laatste missie van TBoGT, Departure Time, even in een vliegtuig bent. Bewerkt: 2 mei 2010 door jimmiefitz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jorgwkp Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 Warom gaat gay tony in tbogt uit je phonebook op het einde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 Dat is onbekend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 Vraagje : Waar vind je een Police Stinger? Alvast bedankt, MostWantedKid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jorgwkp Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 Is het multiplayer veel verschil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 Is het multiplayer veel verschil Ja. Je kunt er veel meer doen. Alle voertuigen pakken zonder dat je deze steelt. Wapens liggen nu gewoon op de straat. Je kan de politie uitzetten. Je kan online missie's doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.