Jump to content

Het grote TBOGT en TLAD vragen Topic


-Nico-Bellic-

Recommended Posts

Ik heb een vraagje omtrent GTA TBOGT:

Zoals (de meesten) al wel zullen weten en wat ook bekend is, is dat je als je je lam zuipt in een van de clubs van Tony Prince (Maisonette 9 en Hercules) dat je dan op een rare plek terecht komt. Mijn vraag is: op welke plekken kun je dan dus allemaal terecht komen? Heeft iemand dat al ooit allemaal uitgetest?

Ik ben een keer op dat eilandje in middle park terecht gekomen :bonk:

Dat had ik ook maar toen dacht ik dat ik op een van die kleine eilandje aan de kust van East - Algonquin

wel evve schrikken als je ineens in Middle park staat :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 285
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    46

  • danny24

    25

  • Phoenyxar

    23

  • Jimmiefitz

    20

Wat bedoel je hiermee dji-unit? Uitdronken :cab: ? Normaal gezien drink je 8 shots achter mekaar en val je neer, je kann het ook wel combineren met een 'fles' champagne maar dat heeft een andere verhouding en vervangt 1 shot.

Kun jij geen shots na mekaar drinken dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Nope, ik moet eerst wachten to Luis weer normaal kan lopen en dan kan ik pas verder. En die champagne-battle heb ik ook al gedaan, alleen daar zag ik inderdaad geen verschil met 1 shot in ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nope, ik moet eerst wachten to Luis weer normaal kan lopen en dan kan ik pas verder. En die champagne-battle heb ik ook al gedaan, alleen daar zag ik inderdaad geen verschil met 1 shot in ;)

Ik geloof dat ik in mijn eerste gamebeurt in TBOGT 2 shots heb gedronken aan de bar en na nog 2 flessen champagne belandde ik op dat leuke eilandje... :D

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Gang Wars verdient wel goed, misschien dat races ook wel goed verdient. puh2.gif (maar daar ben ik niet zeker van)

Naarmate je meer races voltooid zal het prijzengeld steeds hoger worden..

Ook zullen de tegenstanders beter worden..

Na de 14de race krijg je ong. al 3750 $ per race.

Ook kan je Gang Wars doen.

Voor de rest kan je niet echt geld verdienen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maximaal? Wie heeft je dat verteld?

De Gang Wars komen voor in The Lost And Damned. Na er 25 te doen heb je al je stukje voor de 100% bijgedragen. Na de 50 heb je al de wapens unlocked. Hierna kun je er oneindig veel doen.

De Drug Wars zijn dan weer voor The Ballad Of Gay Tony, met dezelfde regel als hierboven. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...