vice infernusX Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 Ik heb een vraagje omtrent GTA TBOGT: Zoals (de meesten) al wel zullen weten en wat ook bekend is, is dat je als je je lam zuipt in een van de clubs van Tony Prince (Maisonette 9 en Hercules) dat je dan op een rare plek terecht komt. Mijn vraag is: op welke plekken kun je dan dus allemaal terecht komen? Heeft iemand dat al ooit allemaal uitgetest? Ik ben een keer op dat eilandje in middle park terecht gekomen Dat had ik ook maar toen dacht ik dat ik op een van die kleine eilandje aan de kust van East - Algonquin wel evve schrikken als je ineens in Middle park staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 Ik wilde dat ook proberen, dat zuipen. Maar 't werkte niet. in een van die filmpjes drinken ze meteen achter elkaar, ik moet dan eerst uitdronken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 Wat bedoel je hiermee dji-unit? Uitdronken ? Normaal gezien drink je 8 shots achter mekaar en val je neer, je kann het ook wel combineren met een 'fles' champagne maar dat heeft een andere verhouding en vervangt 1 shot. Kun jij geen shots na mekaar drinken dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 Nope, ik moet eerst wachten to Luis weer normaal kan lopen en dan kan ik pas verder. En die champagne-battle heb ik ook al gedaan, alleen daar zag ik inderdaad geen verschil met 1 shot in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 (bewerkt) Nope, ik moet eerst wachten to Luis weer normaal kan lopen en dan kan ik pas verder. En die champagne-battle heb ik ook al gedaan, alleen daar zag ik inderdaad geen verschil met 1 shot in Ik geloof dat ik in mijn eerste gamebeurt in TBOGT 2 shots heb gedronken aan de bar en na nog 2 flessen champagne belandde ik op dat leuke eilandje... Bewerkt: 2 mei 2010 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Ja, je kunt als je heel veel drinkt onder andere in Middle Park terecht komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Vraagje : Waar vind je een Police Stinger? Alvast bedankt, MostWantedKid Of is die alleen in MP te krijgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Vraagje : Waar vind je een Police Stinger? Alvast bedankt, MostWantedKid Of is die alleen in MP te krijgen? Ja alleen in MP... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Het lukte me nu wel. De vorige keer niet. Ik werd wakker in die schans in star junction. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Allemaal heel leuk, maar dit is nog steeds het vragentopic over TLaD en TBoGT, en niet het topic om te vertellen waar jij dronken bent belandt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2010 Hoe verdien je heel snel geld in The Lost And Damned? Ik wil namelijk vaak een Automatic 9mm, wat Pipe Bombs en een Streetsweeper kopen... Man wat duur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2010 Gang Wars verdient wel goed, misschien dat races ook wel goed verdient. (maar daar ben ik niet zeker van) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2010 Gang Wars verdient wel goed, misschien dat races ook wel goed verdient. (maar daar ben ik niet zeker van) Naarmate je meer races voltooid zal het prijzengeld steeds hoger worden.. Ook zullen de tegenstanders beter worden.. Na de 14de race krijg je ong. al 3750 $ per race. Ook kan je Gang Wars doen. Voor de rest kan je niet echt geld verdienen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2010 hoeveel gang wars/drug wars kan je doen? ik had iets gehoord van maximaal 85 met drug wars zit ik nu op de 80e dus ik hoop dat dat niet klopt want ik wil er 100 doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2010 Maximaal? Wie heeft je dat verteld? De Gang Wars komen voor in The Lost And Damned. Na er 25 te doen heb je al je stukje voor de 100% bijgedragen. Na de 50 heb je al de wapens unlocked. Hierna kun je er oneindig veel doen. De Drug Wars zijn dan weer voor The Ballad Of Gay Tony, met dezelfde regel als hierboven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.