Jump to content

Het grote TBOGT en TLAD vragen Topic


-Nico-Bellic-

Recommended Posts

  • Reacties 285
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    46

  • danny24

    25

  • Phoenyxar

    23

  • Jimmiefitz

    20

De gemakkelijkste zijn dan nog degene waarbij je gewoon zo'n voertuig die ze bescherming bieden moet opblazen.. Riding Shotgun, hallelujah! :puh:

Kan iemand mij hier overigens vertellen hoeveel munitie je er exact krijgt als je alle wapens uit je Safehouse haalt?

Link to comment
Delen op andere websites

De gemakkelijkste zijn dan nog degene waarbij je gewoon zo'n voertuig die ze bescherming bieden moet opblazen.. Riding Shotgun, hallelujah! puh2.gif

Kan iemand mij hier overigens vertellen hoeveel munitie je er exact krijgt als je alle wapens uit je Safehouse haalt?

Sawn-off: 40 kogels

Streetsweeper: 40 kogels

Carbine Rifle: 120 kogels

Automatic 9mm : 20 kogels???

Grenade Launcher: 3 Granaten.

Link to comment
Delen op andere websites

That sucks. :duh:

Zó weinig kogels voor de StreetSweeper en dan nog zoveel minder voor de Automatic 9mm?

Is het dan niet het beste dat je al de GangWars doet voordat je Get Lost uitspeelt? Kan je twee keer de wapens gaan halen, niet?

Link to comment
Delen op andere websites

That sucks. duh.gif

Zó weinig kogels voor de StreetSweeper en dan nog zoveel minder voor de Automatic 9mm?

Is het dan niet het beste dat je al de GangWars doet voordat je Get Lost uitspeelt? Kan je twee keer de wapens gaan halen, niet?

Alle wapens in je Savehouse zullen tijdens de Missie Get Lost gratis zijn in Terry's Slamvan.

Dus kan je je ff bevoorraden als je dat nodig vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo

geen idee of deze vraag al voorbij is gekomen maar toch: Ik heb altijd bij de politie computer dat er een error in de database is en ik het later opnieuw moet proberen. Jammer want ik vind het leuk om als politie missies te spelen. Ik heb de standaard missies voltooid en het gaat om tbogt xbox 360.

Iemand?

Bedankt alvast6

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

TBOGT en TLAD spelen zich af in dezelfde tijd als GTA IV. Het zou dus ook vreemd zijn mocht de computer zeggen dat het nooit beschikbaar is in de DLC's en wel in GTA IV. Daarom deze standaard error (die je in sommige gevallen ook in GTA IV krijgt).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...