whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2010 50 gang wars waren veeeeeeeel moeilijker dan 75 drug wars maar hopeluk heb je gelijk en kan ik tot de 150e nog doorgaan.. (als ik dan nog kan overleven) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2010 Daar heb je een punt. De Gang Wars in TLAD zijn véél moeilijker dan de Drug Wars in TBOGT. Bij de Gang Wars geraak ik nog maar op de 32, zonder cheats. Ik wil wel heel graag m'n Assault Shotgun op de tafel bij m'n Safehouse. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2010 Idd de gangwars na 30 zijn bijna niet te doen aangezien er altijd wel een gast is met granaten/molotof coctails die je bekogelt en je kunt hem maar niet vinden. En dan de backup niet te vergeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2010 De gemakkelijkste zijn dan nog degene waarbij je gewoon zo'n voertuig die ze bescherming bieden moet opblazen.. Riding Shotgun, hallelujah! Kan iemand mij hier overigens vertellen hoeveel munitie je er exact krijgt als je alle wapens uit je Safehouse haalt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2010 De gemakkelijkste zijn dan nog degene waarbij je gewoon zo'n voertuig die ze bescherming bieden moet opblazen.. Riding Shotgun, hallelujah! Kan iemand mij hier overigens vertellen hoeveel munitie je er exact krijgt als je alle wapens uit je Safehouse haalt? Sawn-off: 40 kogels Streetsweeper: 40 kogels Carbine Rifle: 120 kogels Automatic 9mm : 20 kogels??? Grenade Launcher: 3 Granaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2010 That sucks. Zó weinig kogels voor de StreetSweeper en dan nog zoveel minder voor de Automatic 9mm? Is het dan niet het beste dat je al de GangWars doet voordat je Get Lost uitspeelt? Kan je twee keer de wapens gaan halen, niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2010 That sucks. Zó weinig kogels voor de StreetSweeper en dan nog zoveel minder voor de Automatic 9mm? Is het dan niet het beste dat je al de GangWars doet voordat je Get Lost uitspeelt? Kan je twee keer de wapens gaan halen, niet? Alle wapens in je Savehouse zullen tijdens de Missie Get Lost gratis zijn in Terry's Slamvan. Dus kan je je ff bevoorraden als je dat nodig vind. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
njirem Geplaatst: 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2010 Hallo geen idee of deze vraag al voorbij is gekomen maar toch: Ik heb altijd bij de politie computer dat er een error in de database is en ik het later opnieuw moet proberen. Jammer want ik vind het leuk om als politie missies te spelen. Ik heb de standaard missies voltooid en het gaat om tbogt xbox 360. Iemand? Bedankt alvast6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2010 Ik heb me laten vertellen dat je die misse's nog enkel in IV kunt spelen en niet toegankelijk zijn in TLaD/TBoGT. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 27 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2010 @Hierboven: Inderdaad, heb dit ook al gemerkt. @Tommy-Vercetti: Correctie: het zijn 4 granaten voor de Launcher, en 30 voor de Carbine Rifle volgens mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
njirem Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2010 Ik heb me laten vertellen dat je die misse's nog enkel in IV kunt spelen en niet toegankelijk zijn in TLaD/TBoGT. Ahh ok, jammer Maar waarom zeggen ze dan dat ik t later moet proberen als dat nieteens kan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2010 Maar waarom zeggen ze dan dat ik t later moet proberen als dat nieteens kan? Gewoon een zinnetje dat er staat, zonder enige waarde eigenlijk... het geeft de speler hoop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2010 TBOGT en TLAD spelen zich af in dezelfde tijd als GTA IV. Het zou dus ook vreemd zijn mocht de computer zeggen dat het nooit beschikbaar is in de DLC's en wel in GTA IV. Daarom deze standaard error (die je in sommige gevallen ook in GTA IV krijgt). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2010 Kan je met een Double T Custom in TLaD een beetje wheelies doen? Aangezien hij een verlengde achterbrug heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2010 Dat maakt geen reet uit. Wheelie's maken gaat net zo gemakkelijk en snel als dat je ermee achterover kukelt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.