Jimmiefitz Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 Met een faggio gaat het het beste, toch? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 Ja, het maakt wel wat verschil inderdaad. De Faggio scooter en de race bikes krijg je met gemak op het achterwiel, de wat meer old skool motoren, de cruizers, gaan wel wat lastiger op het achterwiel. Desalniettemin is het fysiek gezien niet mogelijk zo'n zware motor op een achterwiel te trekken, dat is wel een beetje surrealistisch. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 De vader krijg ik nooit omhoog, de akuma wel. Is het trouwens mogelijk om onder water te kijken bij The Monoglobe in TBOGT? Reageren
Dylann. Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 De vader krijg ik nooit omhoog, de akuma wel. Is het trouwens mogelijk om onder water te kijken bij The Monoglobe in TBOGT? Ja dit is mogelijk de vader krijg je wel omhoog moet je over een heuveltje rijden en dan optrekken en dan gewoon je evenwicht houden Reageren
j0uk3 Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Als je een wheelie wilt doen met een wat zwaardere motor moet je de handrem indrukken en volgas geven en als je de handrem loslaat naar achteren leunen. Reageren
Nissan Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 Dat kan wel hoor Jacky, maar dan moet er wel veel Torque op het achterwiel zitten, wat dus bijna geen enkele chopper heeft. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 Dat was mijn punt, daarom is het ook onrealistisch. Een kameraad van me rijdt Harley, maar die krijgt hem echt niet op het achterwiel, hoor.. Veel te zwaar. Reageren
Nissan Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 De motoren die naar Harley's zijn gemaakt in de game kunnen dus ook niet op hun achterwiel. Daar denkt R* dan weer wel aan ^^. Reageren
GTARM Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 Heej even wat anders. Kan je bowlen in de TBOGT? Ik niet, is dat normaal? Reageren
Nissan Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 Ik kon gewoon Bowlen in TBoGT hoor, maar dat kun je In TLaD en TBoGT alleen als je op jezelf bent doen. Met vrienden kun je alleen Air-Hockey spelen. Reageren
ryan13xxx Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Heey iedereen, Ik had een probleem/vraagje: Op mijn xbox 360 heb ik zowel IV als TBOGT en TLAD. En Niko doet zijn helm gewoon op als hij op een motor gaat zitten, maar bij TBOGT doet Louis zijn helm niet op(dat deed hij toen ik hem de eerste paar keer speelde wel). En bij TLAD heeft ikweetnietwatzijnnaamis die personage nooit zijn helm op gedaan. En ja, ik wacht lang genoeg voordat ik gas geef op de motor. Als jullie weten hoe dit op te lossen is hoor ik dat graag! Alvast bedankt Ryan13xxx Reageren
pilot Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 (bewerkt) Heey iedereen, Ik had een probleem/vraagje: Op mijn xbox 360 heb ik zowel IV als TBOGT en TLAD. En Niko doet zijn helm gewoon op als hij op een motor gaat zitten, maar bij TBOGT doet Louis zijn helm niet op(dat deed hij toen ik hem de eerste paar keer speelde wel). En bij TLAD heeft ikweetnietwatzijnnaamis die personage nooit zijn helm op gedaan. En ja, ik wacht lang genoeg voordat ik gas geef op de motor. Als jullie weten hoe dit op te lossen is hoor ik dat graag! Alvast bedankt Ryan13xxx Bij TLAD zet Johnny zijn helm nooit op, voor Luis in TBOGT kan ik je helaas geen antwoord geven. Heb je het spel daarna ook opnieuw opgestart om te kijken of hij het dan weer wel doet? Bewerkt: 31 oktober 2010 door pilot Reageren
PrioX Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Heey iedereen, Ik had een probleem/vraagje: Op mijn xbox 360 heb ik zowel IV als TBOGT en TLAD. En Niko doet zijn helm gewoon op als hij op een motor gaat zitten, maar bij TBOGT doet Louis zijn helm niet op(dat deed hij toen ik hem de eerste paar keer speelde wel). En bij TLAD heeft ikweetnietwatzijnnaamis die personage nooit zijn helm op gedaan. En ja, ik wacht lang genoeg voordat ik gas geef op de motor. Als jullie weten hoe dit op te lossen is hoor ik dat graag! Alvast bedankt Ryan13xxx Je moet niet gelijk weg rijden als je op een motor gaat zitten. Anders heeft de speler geen tijd om zijn helm op te doen Misschien doe je dat fout? Reageren
flippie13 Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Als het goed is (in TboGT) hoort luis eerst op een motor te stappen, daarna de helm op te doen en daarna de motor aan te zetten. Zorg er wel voor dat je 1x op driehoekje klikt, en daarna niks indrukt tot de motor aanstaat. Bewijs. Reageren
GTARM Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Zou wel gewoon een foutje zijn met die helm, ik kan niet bowlen in GTA Episodes en als ik in single player helicopter pakt vliegt die naar achter en stord die neer. Net alsof de joystick naar achter word gedrukt dus missie voor mij met een heli waren moeilijk Maar in Multiplayer vlieg die iets makkelijker. Allemaal beetje vaag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.