Jump to content

Het grote TBOGT en TLAD vragen Topic


-Nico-Bellic-

Recommended Posts

  • Reacties 285
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    46

  • danny24

    25

  • Phoenyxar

    23

  • Jimmiefitz

    20

Ja, het maakt wel wat verschil inderdaad. De Faggio scooter en de race bikes krijg je met gemak op het achterwiel, de wat meer old skool motoren, de cruizers, gaan wel wat lastiger op het achterwiel. Desalniettemin is het fysiek gezien niet mogelijk zo'n zware motor op een achterwiel te trekken, dat is wel een beetje surrealistisch.

Link to comment
Delen op andere websites

De vader krijg ik nooit omhoog, de akuma wel. Is het trouwens mogelijk om onder water te kijken bij The Monoglobe in TBOGT?

Ja dit is mogelijk :)

de vader krijg je wel omhoog moet je over een heuveltje rijden en dan optrekken :puh:

en dan gewoon je evenwicht houden

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Heey iedereen,

Ik had een probleem/vraagje:

Op mijn xbox 360 heb ik zowel IV als TBOGT en TLAD.

En Niko doet zijn helm gewoon op als hij op een motor gaat zitten, maar bij TBOGT doet Louis zijn helm niet op(dat deed hij toen ik hem de eerste paar keer speelde wel).

En bij TLAD heeft ikweetnietwatzijnnaamis die personage nooit zijn helm op gedaan.

En ja, ik wacht lang genoeg voordat ik gas geef op de motor.

Als jullie weten hoe dit op te lossen is hoor ik dat graag!

Alvast bedankt

Ryan13xxx

Link to comment
Delen op andere websites

Heey iedereen,

Ik had een probleem/vraagje:

Op mijn xbox 360 heb ik zowel IV als TBOGT en TLAD.

En Niko doet zijn helm gewoon op als hij op een motor gaat zitten, maar bij TBOGT doet Louis zijn helm niet op(dat deed hij toen ik hem de eerste paar keer speelde wel).

En bij TLAD heeft ikweetnietwatzijnnaamis die personage nooit zijn helm op gedaan.

En ja, ik wacht lang genoeg voordat ik gas geef op de motor.

Als jullie weten hoe dit op te lossen is hoor ik dat graag!

Alvast bedankt

Ryan13xxx

Bij TLAD zet Johnny zijn helm nooit op, voor Luis in TBOGT kan ik je helaas geen antwoord geven. Heb je het spel daarna ook opnieuw opgestart om te kijken of hij het dan weer wel doet?

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Heey iedereen,

Ik had een probleem/vraagje:

Op mijn xbox 360 heb ik zowel IV als TBOGT en TLAD.

En Niko doet zijn helm gewoon op als hij op een motor gaat zitten, maar bij TBOGT doet Louis zijn helm niet op(dat deed hij toen ik hem de eerste paar keer speelde wel).

En bij TLAD heeft ikweetnietwatzijnnaamis die personage nooit zijn helm op gedaan.

En ja, ik wacht lang genoeg voordat ik gas geef op de motor.

Als jullie weten hoe dit op te lossen is hoor ik dat graag!

Alvast bedankt

Ryan13xxx

Je moet niet gelijk weg rijden als je op een motor gaat zitten. Anders heeft de speler geen tijd om zijn helm op te doen ;)

Misschien doe je dat fout? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zou wel gewoon een foutje zijn met die helm, ik kan niet bowlen in GTA Episodes en als ik in single player helicopter pakt vliegt die naar achter en stord die neer. Net alsof de joystick naar achter word gedrukt dus missie voor mij met een heli waren moeilijk :{ Maar in Multiplayer vlieg die iets makkelijker. Allemaal beetje vaag :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...