Jump to content

Het grote TBOGT en TLAD vragen Topic


-Nico-Bellic-

Recommended Posts

Maar om te laten zien welke volgorde qua beste GTA IV era game even dit kort, maar krachtig lijstje:

  1. GTA TBoGT
  2. GTA TLAD
  3. GTA IV

Als je met dit lijstje wil aangeven in welke volgorde de drie verhalen beginnen, moet je je lijstje omdraaien.

Het eerste moment dat Niko en Johnny elkaar in een missie tegenkomen is bij de mislukte deal in "Blow Your Cover", welke in TLaD "Buyer's Market" heet. De eerste keer dat Niko en Luis elkaar tegenkomen in een missie is bij de bankoverval in "Three Leaf Clover. In de openingsscene van TBoGT zie je de overval vanuit Luis' uitgangspunt.

Toen ik EfLC had aangeschaft wilde ik eigenlijk ook beginnen met TBoGT, maar gezien de verhaallijnen ben ik toch begonnen met TLaD. En dat is toch ook mijn advies aan de toekomstig eigenaren van deze spellen, om het in die volgorde te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 285
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    46

  • danny24

    25

  • Phoenyxar

    23

  • Jimmiefitz

    20

Als ik eerst de storyline van TBOGT doe en dan die van TLAD is die van TLAD dan niet ongeloofeleijk saai? :?

Licht eraan waar je van houd, ben je meer van de gangs is TLAD wat voor je. Wil je liever veel over de top actie is TBOGT wat voor jou. Ik heb beide verhalen al voor de helft gespeeld en zijn beide zeker de moeite waard om te spelen. :)

Dan nog mijn vraag, ik heb tot nu toe alleen de singleplayer gespeeld, maar in de multiplayer is het dan mogelijk om door te gaan met je multiplayer rank van Grand Theft Auto IV?

Link to comment
Delen op andere websites

Zo werkt het bij mij; GTA IV verveelt nu dus die valt eigenlijk af...emo.gif

Jij denkt dus dat TBoGT niet snel gaat vervelen? Wacht maar af, ik geef je een maand en je bent het al redelijk beu gezien :7 . Serieus, omdat het in dezelfde stad afspeelt was IV en zal het altijd zovelen keren beter blijven dna de DLC's, die hebben gewoon niet genoeg extra features om de geweldige protagonist, die Niko wel is, te verdoezelen, ik pak nog altijd graag me controller eens vast om met Niko te kunnen spelen. DE DLC's hebben beide een sterk verhaal, mooie setting en geweldige personages en features, zoals een GTA hoort te zijn, maar geloof me maar dat het nooit kan tippen aan hetgene dat IV zelf toebracht. Je kan trouwens veel beter beginnen met TLaD, anders ga je sommige dingen in TBoGT voor geen meter snappen denk ik :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Het verhaal van TBoGT begint immers pas ruim over de helft van IV :7. Dus speel eerst TLaD, dan snap je het TBoGT verhaal beter. Beide DLC's zijn de moeite waard om te kopen, en je zal er ongelooflijk lang mee door kunnen halen. Ik heb Episodes al sinds Oktober en speel het nog dagelijks. Als je echt een die hard GTA fan bent zul je je met de stoere gang actie uit TLaD en over the top actie uit TBoGT maandenlang, misschien wel jaren kunnen vermaken :).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel IV nog steeds, en vind het spel nog steeds fantastisch. IV was mijn eerste 360 game en de enige die ik nog echt wekelijks speel :7. De DLC's zijn alleen aanvullingen, en kunnen nooit IV in haar volle glorie laten zien. De Features die toegevoegd worden zoals de Gangwars brengen ook het SA gevoel terug dat ik zo fantastisch vond :).

Link to comment
Delen op andere websites

Je zegt het zelf, jij speelt het nog dagelijks, ik ook... en IV was ook me eerste 360 game.

Maar als iemand het spel zo snel is beu gespeelt ga je echt niet lang kunnen doen met de DLC's en daar bedoel ik jou niet mee maar wat Tom zegt, het zijn inderdaad prachtige spellen, maar ze kunnen nooit brengen wat IV had... dat was gewoon te goed om te overtreffen. Ik zou zo zeggen veel plezier met het spel maar dan moet je je natuurlijk bij het spel houden.

Link to comment
Delen op andere websites

IV was ook mijn eerste 360 game :D

en ik ben het al lang nog niet beu

ik heb de storyline al uitgespeeld en probeer nu de Achievements te verzamelen :tu:

Hearv94 heeft gelijk omdat de DLC in dezelfde stad afspelen ga je je al na een maand vervelen.

ik vond dat het verhaal van TBoGT maar slap met het verhaal van IV verbonden stond

in IV lijkt Tony als je hem tegenkomt iemand met een hoge rang bij de Ancelotti Familly

en heeft hij duidelijker een zwaardere stem dan in TBoGT

nij TLaD vond ik het verhaal wel goed kloppen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...