Jump to content

Het grote TBOGT en TLAD vragen Topic


-Nico-Bellic-

Recommended Posts

  • Reacties 285
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    46

  • danny24

    25

  • Phoenyxar

    23

  • Jimmiefitz

    20

Volgens GrandTheftWiki (oeh een concurrent :o) is Luis een Dominicaan.

Wat is Johnny?

En zijn die Jewish mob en Isaac Roth zijn dat Joden??

Ja, volgens mij wel. Johnny is Amerikaans (Jood).

Verder de volgende keer kun je ook dit doen: http://bit.ly/akcX3M (scheelt tijd)

Bewerkt: door nlzephyr
Link to comment
Delen op andere websites

Hey ik zit te denken volgende week komen de 2 games uit maar ik heb atm maar 20 euro dan :N welke zal ik kopen TLAD of BOGT?

Je kan ze volgens mij alleen allebei kopen, alleen via Xbox Live kan je een van tweeën dacht ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey ik zit te denken volgende week komen de 2 games uit maar ik heb atm maar 20 euro dan :N welke zal ik kopen TLAD of BOGT?

Je kan ze volgens mij alleen allebei kopen, alleen via Xbox Live kan je een van tweeën dacht ik.

Zo werkt het hetzelfde als bij PlayStation Network en Games For Windows Live. Dan kun je ze apart kopen inderdaad.thumbsup2.gif Maar ik neem vooral TBoGT, sowieso "The Episodes from Liberty City". Als je het pakket neemt kun je de ene keer TLAD spelen en dan TBoGT, alleen is het wel weer duurder...emo.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Hey ik zit te denken volgende week komen de 2 games uit maar ik heb atm maar 20 euro dan :N welke zal ik kopen TLAD of BOGT?

Mijn advies: Nog even sparen, of op een andere manier aan het geld komen. Net als GTA TOM hierboven adviseer ik je EfLC aan te schaffen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens GrandTheftWiki (oeh een concurrent :o) is Luis een Dominicaan.

Wat is Johnny?

En zijn die Jewish mob en Isaac Roth zijn dat Joden??

Ja, volgens mij wel. Johnny is Amerikaans (Jood).

Verder de volgende keer kun je ook dit doen: http://bit.ly/akcX3M (scheelt tijd)

Het is ook johnny the jew keblitz

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen, ik weet niet zeker of ik het hier moet vragen, maar ik heb een vraagje over de verzending van EfLC...

Ik heb vandaag rond 4 uur 's middags de volgende mail gehad:

"De onderstaande bestelling is verzonden en wordt spoedig door TNT Post geleverd

op het door u opgegeven afleveradres. Onder ziet u de status van het door u

bestelde product of de door u bestelde producten. Het kan zijn dat een deel van

uw bestelling later zal worden toegezonden.

*aantal privé gegevens*

-----------------

Titel : Grand Theft Auto IV - Episodes from Liberty City (PC)

Aantal : 1

Prijs : € 25,99

Status : Verstuurd

Verwacht : 16/04/2010"

Er staat als status "verstuurd"

Op de website van 12game.com staat:

"Verzend datum (1e levering)

13/04/2010"

Zou het kunnen dat ik hem vanavond of morgen al binnen krijg?, ookal staat er als verwachte datum 16/04/2010, er staat dat hij vandaag al verzonden is, in ieder geval vanaf 12game.com Ik heb helaas geen barcode of Track & Trace nummer van de levering gehad, dus ik denk dat het normaal verstuurd zal worden, en niet als pakket. Ik heb echter wel een bestelnummer, maar met Track & Trace heb ik daar niets aan

Nu vraag ik me dus af, of andere mensen het spel al hebben ontvangen vandaag?

EDIT@hieronder: Dacht al dat het ergens anders moest, maar ik kon niets anders bedenken :7 Anyway, ik zal er maar gewoon niets van hopen en me laten verrassen als hij er wel vóór vrijdag is...

EDIT2@hieronder: Nou ik heb hem toch echt gekregen :D, en hij is nu aan het installeren. Staat in het boekje dat het spel via internet geactiveerd moet worden, om te kijken of je hem niet voor de release probeert te spelen. Ik hoop maar dat ze geen verschil hebben bij Amerikaans een Europese versies :7

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...