Jump to content

Het grote TBOGT en TLAD vragen Topic


-Nico-Bellic-

Recommended Posts

  • Reacties 285
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    46

  • danny24

    25

  • Phoenyxar

    23

  • Jimmiefitz

    20

Weet iemand waarom er bij TLAD zo weinig kleur in zit?

Ik probeer het beeld hetzelfde te krijgen als bij GTAIV.

Wat ik ook doe het word niet zo helder als bij GTAIV.

En ja ik heb de noise (korreligheid) uit staan.

Ik denk dat ze dat expres hebben gedaan om de sfeer beter te maken. Als je het vergelijkt met TBOGT dan heeft die hele felle kleuren betere graphics. TLAD heeft een grauw sfeertje en daarom hebben ze ook als extra dat noise-effect toegevoegd en dus wat donkere/grauwere kleuren.

Link to comment
Delen op andere websites

zijn er eigelijk ook geheime locaties bekend. van geweren ? autos ? etc ?

Geweren kan je kopen bij een vriend, Armando, die komt dan met een busje, de nieuwe auto's rijden gewoon of je krijgt ze vanzelf in het spel, denk aan Buzzard, de auto van Yusuf Amir.

Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje: over online spelen, als ik TLAD online speel, en ik krijg een invite van iemand, hoe kan ik zien of dat van TLAD OF van TBOGT, is?

want is best ambetant als ik dan join dat ik dan TBOGT speel en de game moet afsluiten om toch weer TLAD te spelen... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij zo'n beetje alle MP modes staat dit erbij in Windows Live, behalve in.... Wait for it... Free mode! :7 Precies de mode die het meest gespeeld wordt eigenlijk, precies daarbij staat het er niet bij. Heb ook al een paar keer gehad dat ik via Xbox website keek, dat er stond GTA IV MP, dat ik dan GTA IV opstartte en dat dan bleek dat ze EFLC multiplayer speelden. Dit is dus verschrikkelijk irritant. Bij veel andere modes staat het er echter wel bij!

Link to comment
Delen op andere websites

dus je kan niet met billy gangwars doen ?

Neen. Met Terry, Clay, Jim (voor Was It Worth It/No Way On the Subway) en 3 random The Lost leden ;).

Weet iemand of er in deze nieuwe GTA de functie AA (Anti Aliasing) zit? Bij GTA IV zit geen AA en daar kan ik me soms vreselijk aan storen.

Ik ken die termen allemaal niet. Als je eens uitlegt wat je bedoeld?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand of er in deze nieuwe GTA de functie AA (Anti Aliasing) zit? Bij GTA IV zit geen AA en daar kan ik me soms vreselijk aan storen.

Ik ken die termen allemaal niet. Als je eens uitlegt wat je bedoeld?

Anti Aliasing. Helemaal exact weet ik het niet, maar de kwaliteit van de episodes is volges mij toch wel gelijk aan die van IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...