Visser23 Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 1 nadeel is wel dat je niet superveel geld hebt in het begin. vooral met wapens kopen die nog te duur zijn Het zit juist anders. In GTA krijg je veel te veel geld, wat je bijna nergens aan uit kan geven. Ja, kleren, wapens en eten. Kleren zijn maximaal $200,= ofzoiets. Wapens wat duurder, maar deze krijg je ook tijdens missies, daarnaast kan je ook gewoon mensen doden om wapens te krijgen en je kan ze vinden over de hele map van GTA. Het eten kost ook maximaal $25,=. Het is allemaal hartstikke goedkoop en je houdt veel te veel over, waardoor dat erg gemakkelijk is om aan wapens te komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Ik dacht na Bad Standing, maar weet dit niet zeker. Dit moet dus This Shit's Cursed zijn. Anti Aliasing. Helemaal exact weet ik het niet, maar de kwaliteit van de episodes is volges mij toch wel gelijk aan die van IV. Nee, de engine is nog iets verder getilt . ik heb 2 randoms characters in die 2 disco's maar ik kan ze niet in de club vinden Daisie zit aan de bar in Maisonette, en Margot zat dacht ik links van de ingang. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Markieee Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Weet iemand of er in deze nieuwe GTA de functie AA (Anti Aliasing) zit? Bij GTA IV zit geen AA en daar kan ik me soms vreselijk aan storen. Ik ken die termen allemaal niet. Als je eens uitlegt wat je bedoeld? Anti Aliasing. Helemaal exact weet ik het niet, maar de kwaliteit van de episodes is volges mij toch wel gelijk aan die van IV. Kan jij of iemand anders een screen maken van de grafische settings? Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Liberty4Life Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Ik heb dit bericht al ergens geplaats, Maar ik plaats het hier ook nog even (als dat mag) Ik heb sinds vandaag Episodes From Liberty City, Maar als ik het opstart krijg ik een error namelijk deze: TEXP70 Ik weet wat deze error betekent. Ik kon eerst gewoon GTA 4 spelen maar nu niet meer. (zonder update. Na een update kreeg ik ook weer TEXP70) Ik heb DirectX opnieuw geinstalleerd. Ik heb mijn Drivers geupdate. Mijn PC is sterk genoeg om hem te kunnen draaien. Kan iemand helpen? Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Weet iemand waarom er bij TLAD zo weinig kleur in zit? Ik probeer het beeld hetzelfde te krijgen als bij GTAIV. Wat ik ook doe het word niet zo helder als bij GTAIV. En ja ik heb de noise (korreligheid) uit staan. dat viel mij ook een beetje op. maar volgens mij is dat de sfeer wat TLAD heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erikkx1 Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Hallo Ik heb een vraag: Er zitten best wel wat bugs in het spel. Maar worden die niet verholpen? Ook bugs die ook al in GTA IV zaten. Weet Rockstar het niet ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Het is pas net uit. En ze weten de meeste bugs als, maar ze wachten op meer bugs voordat ze een patch releasen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erikkx1 Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Oke bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Ik wil EFLC kopen, maar ben je dan net zo vrij als in de gewone gta 4, en hebt je nog dezelfde dingen?? behalve dan het hoofdpersonage en missie's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Ik wil EFLC kopen, maar ben je dan net zo vrij als in de gewone gta 4, en hebt je nog dezelfde dingen?? behalve dan het hoofdpersonage en missie's Even vrij als Niko Bellic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Ik wil EFLC kopen, maar ben je dan net zo vrij als in de gewone gta 4, en hebt je nog dezelfde dingen?? behalve dan het hoofdpersonage en missie's Je kan geen kleren meer kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leon1994 Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Ik wil EFLC kopen, maar ben je dan net zo vrij als in de gewone gta 4, en hebt je nog dezelfde dingen?? behalve dan het hoofdpersonage en missie's Je kan geen kleren meer kopen. Die kleren boeien niet zo veel. In de klerenkast van Luis zitten genoeg leuke setjes. Alleen Johnny heeft altijd hetzelfde leren jasje met 'The Lost' erop en kan niet van kleren veranderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Ik wil EFLC kopen, maar ben je dan net zo vrij als in de gewone gta 4, en hebt je nog dezelfde dingen?? behalve dan het hoofdpersonage en missie's Je kan geen kleren meer kopen. Die kleren boeien niet zo veel. Misschien boeien de kleren Leontjuuh-gta wél. Je kan trouwens ook niet meer bowlen, maar er zitten weer veel andere erbij, zoals Air Hockey en Armpjedrukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 ok als ik het goed bergrijpt is die diamand van Ray Bulgarin maar de kok die op de zelfde boot als niko zat, verkoopt die aan gay tony maar johny overvalt gay tony en brengt de diamand naar Ray Boccino en die wilt het weer aan Isaac Roth verkopen maar luis steelt ze van isaac en johny neemt het geld mee naar jim maar Ray Boccino wilt het geld hebben en martelt jim en maakt hem dood maar niko en packie willen de diamand ook hebben dus zij ontvoeren cracie dus luise en tony geven de diamand aan niko en packie maar een van Ray Bulgarin steelt de diamand en gooit ze in een vulnis wagen luise vermoord Ray Bulgarin en gaat naar tony maar rent eerst tegen een zwerver aan en laat de diamand vallen de zwerver pakt de diamand heb ik het verhaal zo een beetje goed ? en mijn 2de vraag is hoe komt luise aan die diamand ? die was op het vulniswagen gevallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny24 Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 hoe kun je dansen met een groep ?? ik weet allen hoe je kunt dansen met een vrouw . en niet met een groep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.