Jump to content

Het grote TBOGT en TLAD vragen Topic


-Nico-Bellic-

Recommended Posts

1 nadeel is wel dat je niet superveel geld hebt in het begin. vooral met wapens kopen die nog te duur zijn :puh:

Het zit juist anders. In GTA krijg je veel te veel geld, wat je bijna nergens aan uit kan geven. Ja, kleren, wapens en eten. Kleren zijn maximaal $200,= ofzoiets. Wapens wat duurder, maar deze krijg je ook tijdens missies, daarnaast kan je ook gewoon mensen doden om wapens te krijgen en je kan ze vinden over de hele map van GTA. Het eten kost ook maximaal $25,=. Het is allemaal hartstikke goedkoop en je houdt veel te veel over, waardoor dat erg gemakkelijk is om aan wapens te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 285
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    46

  • danny24

    25

  • Phoenyxar

    23

  • Jimmiefitz

    20

Ik dacht na Bad Standing, maar weet dit niet zeker.

Dit moet dus This Shit's Cursed zijn.

Anti Aliasing. Helemaal exact weet ik het niet, maar de kwaliteit van de episodes is volges mij toch wel gelijk aan die van IV.

Nee, de engine is nog iets verder getilt ;).

ik heb 2 randoms characters in die 2 disco's maar ik kan ze niet in de club vinden

Daisie zit aan de bar in Maisonette, en Margot zat dacht ik links van de ingang.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand of er in deze nieuwe GTA de functie AA (Anti Aliasing) zit? Bij GTA IV zit geen AA en daar kan ik me soms vreselijk aan storen.

Ik ken die termen allemaal niet. Als je eens uitlegt wat je bedoeld?

Anti Aliasing. Helemaal exact weet ik het niet, maar de kwaliteit van de episodes is volges mij toch wel gelijk aan die van IV.

Kan jij of iemand anders een screen maken van de grafische settings?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit bericht al ergens geplaats, Maar ik plaats het hier ook nog even (als dat mag)

Ik heb sinds vandaag Episodes From Liberty City, Maar als ik het opstart krijg ik een error

namelijk deze: TEXP70

Ik weet wat deze error betekent.

Ik kon eerst gewoon GTA 4 spelen maar nu niet meer. (zonder update. Na een update kreeg ik ook weer TEXP70)

Ik heb DirectX opnieuw geinstalleerd.

Ik heb mijn Drivers geupdate.

Mijn PC is sterk genoeg om hem te kunnen draaien.

Kan iemand helpen?

Alvast bedankt _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand waarom er bij TLAD zo weinig kleur in zit?

Ik probeer het beeld hetzelfde te krijgen als bij GTAIV.

Wat ik ook doe het word niet zo helder als bij GTAIV.

En ja ik heb de noise (korreligheid) uit staan.

dat viel mij ook een beetje op.

maar volgens mij is dat de sfeer wat TLAD heeft

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil EFLC kopen, maar ben je dan net zo vrij als in de gewone gta 4, en hebt je nog dezelfde dingen?? behalve dan het hoofdpersonage en missie's

Je kan geen kleren meer kopen.

Die kleren boeien niet zo veel. :puh: In de klerenkast van Luis zitten genoeg leuke setjes. :Y Alleen Johnny heeft altijd hetzelfde leren jasje met 'The Lost' erop en kan niet van kleren veranderen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil EFLC kopen, maar ben je dan net zo vrij als in de gewone gta 4, en hebt je nog dezelfde dingen?? behalve dan het hoofdpersonage en missie's

Je kan geen kleren meer kopen.

Die kleren boeien niet zo veel.

Misschien boeien de kleren Leontjuuh-gta wél. Je kan trouwens ook niet meer bowlen, maar er zitten weer veel andere erbij, zoals Air Hockey en Armpjedrukken.

Link to comment
Delen op andere websites

ok als ik het goed bergrijpt is die diamand van Ray Bulgarin

maar de kok die op de zelfde boot als niko zat, verkoopt die aan gay tony

maar johny overvalt gay tony en brengt de diamand naar Ray Boccino

en die wilt het weer aan Isaac Roth verkopen maar luis steelt ze van isaac en johny neemt het geld mee naar jim

maar Ray Boccino wilt het geld hebben en martelt jim en maakt hem dood

maar niko en packie willen de diamand ook hebben dus zij ontvoeren cracie

dus luise en tony geven de diamand aan niko en packie maar een van Ray Bulgarin steelt de diamand en gooit ze in een vulnis wagen

luise vermoord Ray Bulgarin en gaat naar tony maar rent eerst tegen een zwerver aan en laat de diamand vallen

de zwerver pakt de diamand

heb ik het verhaal zo een beetje goed ?

en mijn 2de vraag is hoe komt luise aan die diamand ? die was op het vulniswagen gevallen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...