Nissan Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 (bewerkt) Je kan wel bowlen, maar alleen in je eentje, dus niet met vrienden. Edit: Door met een vrouw te dansen en dit foutloos te doen. Bewerkt: 21 april 2010 door Cuban Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Edit: Door met een vrouw te dansen en dit foutloos te doen. Hoe dans je eigenlijk "foutloos"? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Edit: Door met een vrouw te dansen en dit foutloos te doen. Hoe dans je eigenlijk "foutloos"? in drie keer hold al klaar zijn met dans cirkel (dat paarse) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Edit: Door met een vrouw te dansen en dit foutloos te doen. Hoe dans je eigenlijk "foutloos"? in drie keer hold al klaar zijn met dans cirkel (dat paarse) Ja, dat weet ik, maar hoe kan je dat zo goed doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 met r2 en l2 klikken op ritme Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny24 Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 ik wil achievements cath the bus halen dus ik moet ook met een groepje mens dansen maar hoe doet dat ? als ik zonder fout gedanst geeft breng die mijn allen naar toiletkotje je weet wel .. daarna is die weg . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Dan doe je het fout bij de Hold. Dit is op het begin een beetje moeilijk, maar het wend wel. Je moet op de beat L2 en R2 gebruiken (welke toetsen dit op de PC zijn weet ik niet). En je hoeft geen topic hiervoor aan te maken als je het hier ook al vraagt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny24 Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Dan doe je het fout bij de Hold. Dit is op het begin een beetje moeilijk, maar het wend wel. Je moet op de beat L2 en R2 gebruiken (welke toetsen dit op de PC zijn weet ik niet). En je hoeft geen topic hiervoor aan te maken als je het hier ook al vraagt . hold is analoog toch naar boven duwen ?? daarna komt 8 sec en er boven staat L2 en R2 moet die tegelijk tijd in duwen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 (bewerkt) Dan doe je het fout bij de Hold. Dit is op het begin een beetje moeilijk, maar het wend wel. Je moet op de beat L2 en R2 gebruiken (welke toetsen dit op de PC zijn weet ik niet). En je hoeft geen topic hiervoor aan te maken als je het hier ook al vraagt . hold is analoog toch naar boven duwen ?? daarna komt 8 sec en er boven staat L2 en R2 moet die tegelijk tijd in duwen ? Goedzo, je begrijpt al een deel. En Hold is je linkerknuppel naar bv links, en de ander onder. NIET ALLEBIJ NAAR BOVEN. Nadat het Hold woord is weggevaagd zal aangegeven worden dat je L2 en R2 moet gebruiken op de beat. KIJK GEWOON NAAR HET BEELD. Btw, het kan zijn dat je het fout doet doordat je tv een langere reactietijd heeft, dit heeft veel invloed op het spelen. Bewerkt: 21 april 2010 door Cuban Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 Kan je ook filmen op de Xbox360 Elite? Want ik wou graag een filmpje maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 Je kan van je TV opnemen, maar daarvoor heb je externe hardware nodig . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevo Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 Ik heb weer een probleem: Bij de missie "Momma's Boy" loopt ie vast. Tenminste na de cutscene gaat hij naar Loading maar dan blijft ie 10 minuten zo. Of eigenlijk de hele tijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 Is die glitch er nog om in het clubhuis van The Lost te komen bij Playstation 3 en PC? @hierboven:Heb je die missie al meerdere keren geprobeerd? Misschien moet je de disc (als je hem op disc hebt) is nakijken op krasjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevo Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 DVD is gloednieuw, en nee dit is de eerste keer dat ik de missie speel ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 ik heb de story al uitgespeeld en ik heb nog steeds niet dat net pak (tbogt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.