Jump to content

Old: Save-Game aanvraag


Typhoon

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hollo

    83

  • Velaro

    63

  • unreal

    62

  • Dri3s

    60

Top Posters In This Topic

Beste dames en heren. Na 2 dagen ben ik het echt meer dan zat. Ik vind GTA SA echt een geweldig spel maar dankzij die vliegmissies ben ik in staat heel me pc uit me raam te flikkeren. Ik kom er gewoon niet uit. Ik zit nu vast bij het kapotschieten van auto's via de heli. Is er iemand zo vriendelijk die een meester hierin is dit even voor mij te halen? Zo niet weet er dan iemand een cheat of een trainer waarmee ik deze missie wel kan halen of overslaan?

hier is me savegame

http://rapidshare.de/files/2641752/GTASAsf1.b.html

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, dit begint me nu wel erg op te vallen. Hier wordt alleen maar geboost. [kijk naar het stukje wesdk en Jaspur].

Er wordt gezegd, 'ik haal hem dan en dan wel voor je', dan een half uur later staan er 5 nieuwe posts en gewoon heel normaal plaatst degene, die dan een Save-Game heeft voltooid, gewoon weer een nieuwe post. Met alle respect voor degenen die dit niet doen.

Niet dat ik een mod ben, maar ik wilde dit iedereen even laten weten.

@ mraxe: Probeer eens langzaam en laag te vliegen. Draai de camera met de muis mee. Je hebt best veel tijd om de auto's te laten ontploffen. Neem anders ook een kijkje in de San Andreas Walkthrough!

Bewerkt: door MClaw
Link to comment
Delen op andere websites

'T ziet er naar uit dat ik dit topic gaat sluiten als het door gaat met post boosten.

Dit is de laatste waarschuwing. De volgende die ik betrap heeft een warn.

Maak me niet uit hoe nieuw je ben. Er zijn regels en die moeten na geleefd worden.

Exabyte

Link to comment
Delen op andere websites

eey tychon ik heb je save game, en nu heb je de vliegschool gehaald :rolleyes:

klik

O ja, mensen, ik had per ongeluk een foutje gemaakt met rapidshare, waardoor niemand mijn save game kon downloaden, maar ik heb hem even verbeterd

Edit: Sorry voor dubbelpost, dacht even niet na

Edit door Exabyte: Posts Samengevoegd

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL ERG bedankt man. ik heb een paar dagen nie gekeken hier maar heel erg bedankt. nu kan ik eindelijk weer verder. als er ooit iets is ben ik je man.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...