Jump to content

Old: Save-Game aanvraag


Typhoon

Recommended Posts

Hallo,

Het klinkt misschien een beetje raar, maar kan iemand de missie dat je naar Liberty City afreist om een paar mensjes dood te knallen, voor me halen? :huh:

Het is eigenlijk een makkelijke missie, met de poppetjes neer schieten heb ik verder ook helemaal geen moeite! Maar, ik kan echt voor geen ene sodemieter met een vliegtuigje om gaan, laat staan landen! Steeds als ik terug kom van Liberty City, dan moet ik in Las Venturas landen! En dat kan ik dus echt niet! :puh:

EDIT: Rapidshare, doet het niet dus als je deze missie voor me wil doen stuur me dan Plz een PB! :D

Alvast Bedankt,

Meneer Euro

Bewerkt: door Meneer Euro
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hollo

    83

  • Velaro

    63

  • unreal

    62

  • Dri3s

    60

Top Posters In This Topic

hallo kan iemand mij helpen?? ik ben al dagen bezig met de missie van toreno dat je een building moet kopen en dat je dan moet leren vliegen.

ik loop steeds vast bij circle airstrip ik kom maar niet verder wie kan helpen dit is mijn savegame http://rapidshare.de/files/2733691/GTASAsf8.b.html

en als het kan wilt iemand dan ook de andere vliegopdrachten voor mij doen want ik kan echt niet omgaan met vliegtuigen ;)

Bewerkt: door CJ-66
Link to comment
Delen op andere websites

Beste Lezers van deze post,

Ik kom ECHT niet verder bij de misies van ''Learning to Fly''(de vliegschool) en de laatste 2 missies van de autorij-school.

Als iemand voor mij deze missies zou willen doen zou ik dat zeer waarderen.

Dit is de save-game: http://rapidshare.de/files/2735504/GTASAsf1.b.html

Vriendelijke Groet,

Crifox.

P.S. Ik ben ook nog bereid andere missies te spelen als die bij jou niet lukken !!!!!!!

Bewerkt: door Crifox
Link to comment
Delen op andere websites

hallo mensen ik ben net nieuw hier <_< ik speel sinds gisteren gta sa maar ik kom niet verder bij de missie og loc, k eb m al een aantal keer geprobeerd maar 't lukt me niet. zouden jullie me miss kunnen helpen B)

//Tim

Link to comment
Delen op andere websites

hallo mensen ik ben net nieuw hier <_< ik speel sinds gisteren gta sa maar ik kom niet verder bij de missie og loc, k eb m al een aantal keer geprobeerd maar 't lukt me niet. zouden jullie me miss kunnen helpen B)

//Tim

Is dat de missie ''Life's a beach'' ???????

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Zou iemand nog een keer willen kijken naar mijn probleem? Ik krijg de volgende vliegmissies niet uitgespeeld :(

* $ (dam and blast)

* dobbelsteen (freefall)

* vliegveld (n.o.e.)

Zou iemand deze missies voor mij willen doen? Tot aan hier (zonder de vliegmissies) lukken ze allemaal, dus als ik iets terug kan doen, zeg het maar!

link

Of iemand die vertelt wat de bedoeling is bij (* $ (dam and blast)). Ik snap niet wat ze met het vliegtuig willen.

Bewerkt: door Endonyx
Link to comment
Delen op andere websites

hallo mensen ik ben net nieuw hier  <_<  ik speel sinds gisteren gta sa maar ik kom niet verder bij de missie og loc, k eb m al een aantal keer geprobeerd maar 't lukt me niet. zouden jullie me miss kunnen helpen  B)

//Tim

Is dat de missie ''Life's a beach'' ???????

neej het is de missie waar je op een motor (met zo'n gast achterop) freddy (geloof ik) moet achtervolgen en vermoorden. ik wil mn save game wel uploaden maar ik weet alleen niet waar ik die moet vinden (in welke map dus!).

Bewerkt: door Fatal Blackout
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...