Meneer Euro Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) Hallo, Het klinkt misschien een beetje raar, maar kan iemand de missie dat je naar Liberty City afreist om een paar mensjes dood te knallen, voor me halen? :huh: Het is eigenlijk een makkelijke missie, met de poppetjes neer schieten heb ik verder ook helemaal geen moeite! Maar, ik kan echt voor geen ene sodemieter met een vliegtuigje om gaan, laat staan landen! Steeds als ik terug kom van Liberty City, dan moet ik in Las Venturas landen! En dat kan ik dus echt niet! EDIT: Rapidshare, doet het niet dus als je deze missie voor me wil doen stuur me dan Plz een PB! Alvast Bedankt, Meneer Euro Bewerkt: 1 juli 2005 door Meneer Euro Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-66 Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) hallo kan iemand mij helpen?? ik ben al dagen bezig met de missie van toreno dat je een building moet kopen en dat je dan moet leren vliegen. ik loop steeds vast bij circle airstrip ik kom maar niet verder wie kan helpen dit is mijn savegame http://rapidshare.de/files/2733691/GTASAsf8.b.html en als het kan wilt iemand dan ook de andere vliegopdrachten voor mij doen want ik kan echt niet omgaan met vliegtuigen Bewerkt: 1 juli 2005 door CJ-66 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) Beste Lezers van deze post, Ik kom ECHT niet verder bij de misies van ''Learning to Fly''(de vliegschool) en de laatste 2 missies van de autorij-school. Als iemand voor mij deze missies zou willen doen zou ik dat zeer waarderen. Dit is de save-game: http://rapidshare.de/files/2735504/GTASAsf1.b.html Vriendelijke Groet, Crifox. P.S. Ik ben ook nog bereid andere missies te spelen als die bij jou niet lukken !!!!!!! Bewerkt: 1 juli 2005 door Crifox Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thamaster Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 kan iemand mij helpen met de missie freefall? alvast bedankt, (vliegschool heb ik ondertussen al) http://members.home.nl/patrick83/GTASAsf2.b Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 I kan wel een paar save games krijgen ma die zijn niet van mij kan ik die hier posten met credits naar de gastjes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Nee doe maar niet fireman. Als je het wil doen doe het dan via www.gtagames.nl. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j boersma Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) Hallo, kan iemand Life's A Beach voor mij halen? Ben echt heel slecht met die knopjes Ik kan de savegame wel naar iemand toemailen als hij de missie hale wil! Edit: Hier staat de savegame: home.planet.nl/~boe04508/GTASAsf1.b Bewerkt: 2 juli 2005 door j boersma Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 kheb em gehaald boersma http://rapidshare.de/files/2745848/GTASAsf6.b.html Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) De vliegschool is me al gelukt. Bewerkt: 2 juli 2005 door Crifox Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thamaster Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 is er al iemand bezig met Freefall? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siender Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) kan iemand me helpen met circle airstip? deze lukt me echt niet.. laat maar, al gehaald Bewerkt: 2 juli 2005 door Siender Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fatal Blackout Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 hallo mensen ik ben net nieuw hier <_< ik speel sinds gisteren gta sa maar ik kom niet verder bij de missie og loc, k eb m al een aantal keer geprobeerd maar 't lukt me niet. zouden jullie me miss kunnen helpen B) //Tim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 hallo mensen ik ben net nieuw hier <_< ik speel sinds gisteren gta sa maar ik kom niet verder bij de missie og loc, k eb m al een aantal keer geprobeerd maar 't lukt me niet. zouden jullie me miss kunnen helpen B) //Tim Is dat de missie ''Life's a beach'' ??????? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Endonyx Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) Hallo, Zou iemand nog een keer willen kijken naar mijn probleem? Ik krijg de volgende vliegmissies niet uitgespeeld * $ (dam and blast) * dobbelsteen (freefall) * vliegveld (n.o.e.) Zou iemand deze missies voor mij willen doen? Tot aan hier (zonder de vliegmissies) lukken ze allemaal, dus als ik iets terug kan doen, zeg het maar! link Of iemand die vertelt wat de bedoeling is bij (* $ (dam and blast)). Ik snap niet wat ze met het vliegtuig willen. Bewerkt: 2 juli 2005 door Endonyx Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fatal Blackout Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) hallo mensen ik ben net nieuw hier <_< ik speel sinds gisteren gta sa maar ik kom niet verder bij de missie og loc, k eb m al een aantal keer geprobeerd maar 't lukt me niet. zouden jullie me miss kunnen helpen B) //Tim Is dat de missie ''Life's a beach'' ??????? neej het is de missie waar je op een motor (met zo'n gast achterop) freddy (geloof ik) moet achtervolgen en vermoorden. ik wil mn save game wel uploaden maar ik weet alleen niet waar ik die moet vinden (in welke map dus!). Bewerkt: 2 juli 2005 door Fatal Blackout Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts