Jump to content

Old: Save-Game aanvraag


Typhoon

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hollo

    83

  • Velaro

    63

  • unreal

    62

  • Dri3s

    60

Top Posters In This Topic

Waarom gebruikt dat vliegtuig geen duracell batterijen? blijft ie langer vliege :unsure: :D

zou iemand de missie Supply Lines voor me kunnen doen? en ook de missie van Jizzy voor me kunne doen? Cheate mag :puh:

http://rapidshare.de/files/2828626/GTASAsf1.b.html

ik vraag nooit veel, maar als ik iets vraag, is et egt nodig :puh:

stuur me ff een pb als je em hier hebt gepost

alvast bedankt :rolleyes:

gwoon doen als je em kan, dan ben ik een gelukkig man, en stuur me een pb als je em van plan bnt te gaan doen, en wanneer je em klaarhebt

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry als dit al een keer is gevraagd (erg laat nu, heb eerlijk gezegd geen zin om al die pagina's te bekijken), maar ik weet echt niet wat ik met die site aanmoet. Hoe kan je je savegame eropzetten en er weer afhalen?? ben wanhopig :(

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand de missie Burning Desire voor mij doen ? ik heb al hulp gevraagd bij dit maar het lukt me steeds niet. wil iemand het doen ?

NIET cheats gebruiken a.u.b.

hier is mijn savegame

Probleem is opgelost ! i MOEST de vuur bluser van het huis pakken, niet die van die ik had. bedankt voor het helpen !

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo ik heb een vraagje,

Heeft iemand nog een save game van dat hij of zij net op het tweede eiland is?

want ik heb gister per ongeluk mijn save game verwijderd :( en ik was al een tijdje bezig op het tweede eiland. Ik heb geen zin om weer over nieuw te beginnen. en ik wil graag zelf alle missies doen, dus ik wil ook niet op het derde eiland al zitten.

Dus heeft iemand nog een save game waar hij/zij net op het tweede eiland zit? En zou je die dan misschien wel op internet willen zetten :).

B.V.D

Flintstone :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

dit heeft best weinig zin...

iedereen vraagt aan maar enkele mensen doen er ook iets mee... <_<

aardig nutteloos dus

inderdaad daar heb ik wel 2 dagen over gedaan maar dan lukt het je wel een keer

Link to comment
Delen op andere websites

Dus heeft iemand nog een save game waar hij/zij net op het tweede eiland zit? En zou je die dan misschien wel op internet willen zetten :).

Er staat één in de GTAgames Download DB. Als je daar even kijkt heb je er zo een.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...