Disturbed Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) Heey, kan iemand de brandweer missies (tot level 12) voor mij doen? dat heb ik nodig voor de laatste missie alvast bedankt mijn savegame Bewerkt: 6 juli 2005 door Disturbed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
McDude Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 zou iemand voor mij de 'learning to fly' missies willen halen ? (liefst allemaal maar alleen de 3de is ook goed) HIER is mijn savegame alvast bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Waarom gebruikt dat vliegtuig geen duracell batterijen? blijft ie langer vliege :unsure: zou iemand de missie Supply Lines voor me kunnen doen? en ook de missie van Jizzy voor me kunne doen? Cheate mag http://rapidshare.de/files/2828626/GTASAsf1.b.html ik vraag nooit veel, maar als ik iets vraag, is et egt nodig stuur me ff een pb als je em hier hebt gepost alvast bedankt :rolleyes: gwoon doen als je em kan, dan ben ik een gelukkig man, en stuur me een pb als je em van plan bnt te gaan doen, en wanneer je em klaarhebt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin64 Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 @ MCdude: Als je hem nog nodig hebt. Ik hem alle fly school missie's gedaan. http://rapidshare.de/files/2855528/GTASAsf2.b.html Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
(San) Andr Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Sorry als dit al een keer is gevraagd (erg laat nu, heb eerlijk gezegd geen zin om al die pagina's te bekijken), maar ik weet echt niet wat ik met die site aanmoet. Hoe kan je je savegame eropzetten en er weer afhalen?? ben wanhopig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Ga naar www.rapidshare.de en browse je savegame. Dan krijg je een link en die zet je hier neer (download-link). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
boardah Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 big smoke kan je free fall voor mij doen of iemand anders http://rapidshare.de/files/2866146/GTASAsf2.b.html Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Kan iemand de missie Burning Desire voor mij doen ? ik heb al hulp gevraagd bij dit maar het lukt me steeds niet. wil iemand het doen ? NIET cheats gebruiken a.u.b. hier is mijn savegame Probleem is opgelost ! i MOEST de vuur bluser van het huis pakken, niet die van die ik had. bedankt voor het helpen ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flintstone Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Hallo ik heb een vraagje, Heeft iemand nog een save game van dat hij of zij net op het tweede eiland is? want ik heb gister per ongeluk mijn save game verwijderd en ik was al een tijdje bezig op het tweede eiland. Ik heb geen zin om weer over nieuw te beginnen. en ik wil graag zelf alle missies doen, dus ik wil ook niet op het derde eiland al zitten. Dus heeft iemand nog een save game waar hij/zij net op het tweede eiland zit? En zou je die dan misschien wel op internet willen zetten . B.V.D Flintstone :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrammetjeBont Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 dit heeft best weinig zin... iedereen vraagt aan maar enkele mensen doen er ook iets mee... <_< aardig nutteloos dus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
boardah Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 maar free fall is wel lastig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kuyt Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 dit heeft best weinig zin... iedereen vraagt aan maar enkele mensen doen er ook iets mee... <_< aardig nutteloos dus inderdaad daar heb ik wel 2 dagen over gedaan maar dan lukt het je wel een keer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Atrox Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) Zou iemand de zero missies willen doen en Jizzy?? http://rapidshare.de/files/2867165/GTASAsf1.b.html Iemand?? Bewerkt: 7 juli 2005 door Atrox Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Dus heeft iemand nog een save game waar hij/zij net op het tweede eiland zit? En zou je die dan misschien wel op internet willen zetten . Er staat één in de GTAgames Download DB. Als je daar even kijkt heb je er zo een. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrammetjeBont Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 zou iemand Architectual Espionage voor me willen doen ? koop maar wat je nodig hebt aan wapens... je mag codes doen, maar wel dat ze terug te draaien zijn.savegame Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts