Jump to content

Old: Save-Game aanvraag


Typhoon

Recommended Posts

Damn, waarom wil niemand die missie voor me doen (freefall), die andere mensen op de forum worden zo geholpen, maar nee ik moet een week wachten en nog steeds heeft niemand die missie voor me gedaan

Ik wil echt verder gaam met GTA San Andreas maar ik kom niet verder door die *** vlieg missie's!!!, freefall en die airstrip missie's. Dus voor de zoveelste keer AUB wil iemand die voor me doen???!!!!

hier is de link naar me savegame:

http://rapidshare.de/files/3260290/GTASAsf1.b.html

Bewerkt: door NWABOY
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hollo

    83

  • Velaro

    63

  • unreal

    62

  • Dri3s

    60

Top Posters In This Topic

Zou iemand voor mij ook End of the Line kunnen doen?

Hij lukt namelijk niet.

Bedankt alvast! :lol:

p.s. aub geen cheats gebruiken! ;)

Savegame: http://rapidshare.de/files/3236942/GTASAsf1.b.html

Bombermen zou jij hem nog 's willen doen?

Andere mogen uiteraard ook!

Ik zal hem even proberen.

Is 'ie al gelukt, de missie End of the Line? :unsure:

Hij wil maar niet lukken, ik zal wel nog even blijven proberen maar iemand anders moet zeker niet laten om hem ook te proberen hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Damn, waarom wil niemand die missie voor me doen (freefall), die andere mensen op de forum worden zo geholpen, maar nee ik moet een week wachten en nog steeds heeft niemand die missie voor me gedaan

Ik wil echt verder gaam met GTA San Andreas maar ik kom niet verder door die *** vlieg missie's!!!, freefall en die airstrip missie's. Dus voor de zoveelste keer AUB wil iemand die voor me doen???!!!!

hier is de link naar me savegame:

http://rapidshare.de/files/3260290/GTASAsf1.b.html

Hier heb je hem al (bijlage). B)

De missie N.O.E. en Freefall zijn nu voltooid en je hebt ook een pak geld bij.

PS: Ik moest wel dubbelposten want je kan maar 1 bijlage bij een bericht plaatsen.

GTASAsf1.b

Bewerkt: door SayHello!
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zo ongeveer mijn toetsenbord stukgebeten op de missie 'Monster'. Keer op keer haal ik 6:32 of 6:35 maar sneller krijg ik hem gewoon echt niet. (Ik vraag me af of je uberhaupt 4:20 -record- kan halen...) Zou iemand mij hierbij kunnen helpen, ik lees niemand met dit probleem en volgens diverse sites zou je hem bij wijze van spreke achterstevoren moeten kunnen rijden...?

Hij staat hieronder. Alvast erg bedankt.

http://rapidshare.de/files/3256484/GTASAsf1.b.html

Heeft iemand het al geprobeerd of heeft iemand anders hier ook problemen mee? Velen van jullie zijn verder als ik ben dus moet niet zo'n probleem zijn (behalve voor mij dan...)... Kan iemand hier even een kwartiertje insteken... Is zooo frustrerend als het niet lukt en ik wil natuurlijk wel verder komen...

Link to comment
Delen op andere websites

zou iemand voor mij free fall kunnen doen plz say hello zou je hem nog een x kunnen doen?

alvast bedankt :D

Hier heb je hem (bijlage). :D

PS: Ik denk dat CJ bij jou wat meer spieren nodig heeft. :puh:

@ NWABOY: Ik heb de eerste airstripmissie gedaan. Ik denk niet dat de 2de echt moeilijk is.

GTASAsf2.b

Bewerkt: door SayHello!
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zo ongeveer mijn toetsenbord stukgebeten op de missie 'Monster'. Keer op keer haal ik 6:32 of 6:35 maar sneller krijg ik hem gewoon echt niet. (Ik vraag me af of je uberhaupt 4:20 -record- kan halen...) Zou iemand mij hierbij kunnen helpen, ik lees niemand met dit probleem en volgens diverse sites zou je hem bij wijze van spreke achterstevoren moeten kunnen rijden...?

Hij staat hieronder. Alvast erg bedankt.

http://rapidshare.de/files/3256484/GTASAsf1.b.html

Heeft iemand het al geprobeerd of heeft iemand anders hier ook problemen mee? Velen van jullie zijn verder als ik ben dus moet niet zo'n probleem zijn (behalve voor mij dan...)... Kan iemand hier even een kwartiertje insteken... Is zooo frustrerend als het niet lukt en ik wil natuurlijk wel verder komen...

Hier heb je hem (bijlage).

Mijn tijd was 4.30. B)

En je heb $4.000 erbij.

PS: Ik moest wel dubbelposten want je kan geen 2 bijlagen in 1 bericht posten.

GTASAsf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu al zo'n 3 a 4 maanden vast op 1 missie, in de Desert.:unsure:

Ik ben nu op de vliegschool bij de derde missie: "Circling the plane". Ik kom hier écht niet verder en heb wat hulp nodig.

Ik ben het nu zat wat onzinnig San Andreas onveilig te maken en wil nu toch écht verder met de missies. Aangezien dit de enige missie is die ik nu kan doen is het extra frustrerend dat ik niet verder kom.

Kan iemand mij alsjeblieft tips geven?

Of is iemand bereid de missie voor mij te doen. D.m.v. de savegame door te sturen of iets dergelijks. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu al zo'n 3 a 4 maanden vast op 1 missie, in de Desert.:unsure:

Ik ben nu op de vliegschool bij de derde missie: "Circling the plane". Ik kom hier écht niet verder en heb wat hulp nodig.

Ik ben het nu zat wat onzinnig San Andreas onveilig te maken en wil nu toch écht verder met de missies. Aangezien dit de enige missie is die ik nu kan doen is het extra frustrerend dat ik niet verder kom.

Kan iemand mij alsjeblieft tips geven?

Of is iemand bereid de missie voor mij te doen. D.m.v. de savegame door te sturen of iets dergelijks. :(

Ik doe hem wel, zet je save er maar op ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...