Jump to content

Old: Save-Game aanvraag


Typhoon

Recommended Posts

Hallo,

Iemand die de misse 'FreeFall' voor me zou willen halen?

Heb het al meerdere malen geprobeert, maar het wil niet lukken. Ik heb topics op het forum opgezocht en de dingen gedaan die ze daar zeiden, maar nee het lukt niet om in de corona te vliegen..

Dus zou iemand de missie voor me willen halen?

/ De Savegame

_____

Jaspur

Bewerkt: door Jaspur
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hollo

    83

  • Velaro

    63

  • unreal

    62

  • Dri3s

    60

Top Posters In This Topic

Damn.... Die vliegschool heb ik na flink wat doorbeuken kunnen halen en N.O.E. heb ik wel kunnen halen maar Stowaway is echt ONMOGELIJK. Tegen de tijd dat ik ben opgetrokken en met mijn motor net voorbij de barricade van die Feds ben is het vliegtuig al opgestegen aan het einde van de landingsbaan. Gaat echt nergens over... Zijn er anderen die dit probleem ook hebben??? Hier is iig mijn savegame...

http://rapidshare.de/files/3289268/GTASAsf1.b.html

Zou iemand met aub ff snel kunnen helpen?? Is geen grote missie (lees ik in de Walkthrough) dus moet te doen zijn voor degene die het probleem niet heeft....

Dank je!

Link to comment
Delen op andere websites

Damn.... Die vliegschool heb ik na flink wat doorbeuken kunnen halen en N.O.E. heb ik wel kunnen halen maar Stowaway is echt ONMOGELIJK. Tegen de tijd dat ik ben opgetrokken en met mijn motor net voorbij de barricade van die Feds ben is het vliegtuig al opgestegen aan het einde van de landingsbaan. Gaat echt nergens over... Zijn er anderen die dit probleem ook hebben??? Hier is iig mijn savegame...

http://rapidshare.de/files/3289268/GTASAsf1.b.html

Zou iemand met aub ff snel kunnen helpen?? Is geen grote missie (lees ik in de Walkthrough) dus moet te doen zijn voor degene die het probleem niet heeft....

Dank je!

Alsjeblieft; http://rapidshare.de/files/3289919/GTASAsf3.b.html

Zou iemand nu mijn savegame willen halen? :unsure:

Iemand die de misse 'FreeFall' voor me zou willen halen?

Heb het al meerdere malen geprobeert, maar het wil niet lukken. Ik heb topics op het forum opgezocht en de dingen gedaan die ze daar zeiden, maar nee het lukt niet om in de corona te vliegen..

Dus zou iemand de missie voor me willen halen?

/ De Savegame

_____

Jaspur

Bewerkt: door Jaspur
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu al zo'n 3 a 4 maanden vast op 1 missie, in de Desert.:unsure:

Ik ben nu op de vliegschool bij de derde missie: "Circling the plane". Ik kom hier écht niet verder en heb wat hulp nodig.

Ik ben het nu zat wat onzinnig San Andreas onveilig te maken en wil nu toch écht verder met de missies. Aangezien dit de enige missie is die ik nu kan doen is het extra frustrerend dat ik niet verder kom.

Kan iemand mij alsjeblieft tips geven?

Of is iemand bereid de missie voor mij te doen. D.m.v. de savegame door te sturen of iets dergelijks. :(

Ik heb nog niks gehoord van fonsieboy. Ik geef hier mijn savegame aan jullie. Misschien dat jullie het voor me willen doen

http://rapidshare.de/files/3266286/GTASAsf1.b.html

A.u.b niet verder gaan dan die ene missie, en verder niks uitvreten.

Als je klaar bent a.u.b een online link (rapidshare is oke) mij toesturen via PB. A.u.b. niet hier posten.

Alsvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu al zo'n 3 a 4 maanden vast op 1 missie, in de Desert.:unsure:

Ik ben nu op de vliegschool bij de derde missie: "Circling the plane". Ik kom hier écht niet verder en heb wat hulp nodig.

Ik ben het nu zat wat onzinnig San Andreas onveilig te maken en wil nu toch écht verder met de missies. Aangezien dit de enige missie is die ik nu kan doen is het extra frustrerend dat ik niet verder kom.

Kan iemand mij alsjeblieft tips geven?

Of is iemand bereid de missie voor mij te doen. D.m.v. de savegame door te sturen of iets dergelijks. :(

Ik heb nog niks gehoord van fonsieboy. Ik geef hier mijn savegame aan jullie. Misschien dat jullie het voor me willen doen

http://rapidshare.de/files/3266286/GTASAsf1.b.html

A.u.b niet verder gaan dan die ene missie, en verder niks uitvreten.

Als je klaar bent a.u.b een online link (rapidshare is oke) mij toesturen via PB. A.u.b. niet hier posten.

Alsvast bedankt

Ik zou zeggen dat anderen die missie daarna dan ook doen, want dat is precies hetzelfde, maar dan moet je ook nog landen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Iemand die de misse 'FreeFall' voor me zou willen halen?

Heb het al meerdere malen geprobeert, maar het wil niet lukken. Ik heb topics op het forum opgezocht en de dingen gedaan die ze daar zeiden, maar nee het lukt niet om in de corona te vliegen..

Dus zou iemand de missie voor me willen halen?

/ De Savegame

_____

Jaspur

Link to comment
Delen op andere websites

heeft iemand ALSJEBLIEFT ALSJEBLIEFT ALSJEBLIEFT een save game dat je die cop outfit hebt in je warderobe.

want hij lijkt mij ZO ZO ZO vet om hem te dragen.

alsjeblieft :(

ik zou je eeuwig dankbaar zijn

Link to comment
Delen op andere websites

heeft iemand ALSJEBLIEFT ALSJEBLIEFT ALSJEBLIEFT een save game dat je die cop outfit hebt in je warderobe.

want hij lijkt mij ZO ZO ZO vet om hem te dragen.

alsjeblieft :(

ik zou je eeuwig dankbaar zijn

Date Barbara ga tot 100 % et voila.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Iemand die de misse 'FreeFall' voor me zou willen halen?

Heb het al meerdere malen geprobeert, maar het wil niet lukken. Ik heb topics op het forum opgezocht en de dingen gedaan die ze daar zeiden, maar nee het lukt niet om in de corona te vliegen..

Dus zou iemand de missie voor me willen halen?

/ De Savegame

_____

Jaspur

// Edit //

Echt niemand?! :)

Bewerkt: door Jaspur
Link to comment
Delen op andere websites

Damn.... Die vliegschool heb ik na flink wat doorbeuken kunnen halen en N.O.E. heb ik wel kunnen halen maar Stowaway is echt ONMOGELIJK. Tegen de tijd dat ik ben opgetrokken en met mijn motor net voorbij de barricade van die Feds ben is het vliegtuig al opgestegen aan het einde van de landingsbaan. Gaat echt nergens over... Zijn er anderen die dit probleem ook hebben??? Hier is iig mijn savegame...

http://rapidshare.de/files/3289268/GTASAsf1.b.html

Zou iemand met aub ff snel kunnen helpen?? Is geen grote missie (lees ik in de Walkthrough) dus moet te doen zijn voor degene die het probleem niet heeft....

Dank je!

Ik heb de missie Stowaway voor je gedaan.

Savegame

Edit: Ik zie dat iemand anders het al heeft gedaan. Sorry!

Bewerkt: door yordi
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...