THaN Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Kan iemand voor mij aub heel die fly school afronden ik heb gister avond heel de avond nog geprobeerd om hem te halen maar ik slaag er continu niet in. Ik wil graag verder met het spel en je moet dat halen om de rest van de missies te unlocken plz iemand die het even voor me zou willen doen ?? Savegame : http://rapidshare.de/files/3803001/GTASAsf3.b.html ik wil hem wel ff voor je doen :'D Thx mate zou ik erg op prijs stellen !!
unreal Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 job+thom ik heb hem voor je gehaald je hebt de nachtkijker erbij en een helikopter op het dak van madd dogg mansion bijlage:klik veel succes verder gtawilco
someone Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Wil er iemand voor mij de missie free fall en alles goud halen bij de driving school?? Zonder cheats aub. Alvast bedankt. File
eldy Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 ik kom niet uit just buisnes als ik en bs op de motor gaan otploft ie meteen hier is de link
unreal Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 ik kom niet uit just buisnes als ik en bs op de motor gaan otploft ie meteenhier is de link eldy ik haal hem wel voor je
someone Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 gtawilco wil je die drivingschool en freefall nog voor me halen??(zonder cheats) alvast bedankt link
unreal Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) gtawilco wil je die drivingschool en freefall nog voor me halen??(zonder cheats) alvast bedanktlink someone de driving school ga ik wel voor je halen maar de missie freefall heb ik ook moeite mee die kan ik niet ik zal wel de driving school halen maar eerts ff de missie van eldy doen en dna ben jij aan de beurt eldy ik heb hem gehaald bijlage:klik veel succes verder gtawilco Bewerkt: 9 augustus 2005 door gtawilco
unreal Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 gtawilco wil je die drivingschool en freefall nog voor me halen??(zonder cheats) alvast bedanktlink someone je hebt de driving school al uitgespeeld
unreal Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) gtawilco wil je die drivingschool en freefall nog voor me halen??(zonder cheats) alvast bedanktlink someone je hebt de driving school al uitgespeeld edit: sorry voor dubbel posten deed de pc Bewerkt: 9 augustus 2005 door gtawilco
someone Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 weet ik sorry was erbij vergeten te zeggen alles gold
Eli R Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Heeft iemand een uitgespeelde game voor mij, met alles 100% ook vriendinnen rijscholen noem maar op? ZONDER auto's in de garage's AUB, anders loopt mijn spel vast (ik heb namenljik auto mods, dus als er een auto van transfender in staat loopt hij vast) Heel hartelijk dank als het lukt. -Eli
unreal Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 wie kan de bikeschool voor mij helemaal goud halen als je het kan wil je het dan voor me doen hier komt men game klik
someone Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 gtawilco had je al geprobeerd alles goud te halen bij de drivingschool??
eldy Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 dankjewel voor het uitspelen van de missie
Recommended Posts