Jump to content

Old: Save-Game aanvraag


Typhoon

Recommended Posts

hallo die missie van jizzy lukt me maar niet ik kom er niet uit wel bij dat meisje naar het hotel brengen en die vent dood maken en die ho bevrijden van die kerels maar dat laatste met die 2 auto's niet hier is de link

jizzy

ik heb hem echt al 30 keer geprobeert

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hollo

    83

  • Velaro

    63

  • unreal

    62

  • Dri3s

    60

Top Posters In This Topic

Zou iemand alsjeblieft free fall voor me willen uitspelen? Dat is 1 van de moeilijkste missie van het spel, en zwaar frusterend omdat de andere vliegtuig even snel is, waardoor je hem onmogelijk in kan halen.

dit is mijn save-game

Free fall

Ben nu echt wanhopig, want ik heb hem al tig keer gespeeld en toch staat er elke keer mission failed.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo die missie van jizzy lukt me maar niet ik kom er niet uit wel bij dat meisje naar het hotel brengen en die vent dood maken en die ho bevrijden van die kerels maar dat laatste met die 2 auto's niet hier is de link

jizzy

ik heb hem echt al 30 keer geprobeert

hé ik heb hem ff voor je gedaan ik heb alleen mijn auto 1 keer overgespoten dus er is $100 van je budegt af.

hier kun je hem weer downloaden.

http://rapidshare.de/files/3905194/GTASAsf1.b.html

Link to comment
Delen op andere websites

Zou iemand alsjeblieft free fall voor me willen uitspelen? Dat is 1 van de moeilijkste missie van het spel, en zwaar frusterend omdat de andere vliegtuig even snel is, waardoor je hem onmogelijk in kan halen.

dit is mijn save-game

Free fall

Ben nu echt wanhopig, want ik heb hem al tig keer gespeeld en toch staat er elke keer mission failed.

Het is me gelijk in 1 keer gelukt :puh:

Klik hier om te downloaden

Hier, en je kreeg 15 000 + respect

En een telefoontje van Tenpenny dat je hem moet ontmoeten ergens ( je ziet het logo wel ) om een dossier te geven

Edit: Vervang de 4 in de filenaam met een 1, om hem in de goede slot te krijgen ;)

Bewerkt: door Armaru
Link to comment
Delen op andere websites

He mensen, wie wil mij nog een keer helpen??????? :?

het gaat om de missie Vertical Bird van toreno (ergens aan het eind van het verhaal). nu al tig keer gespeeld maar wordt elke keer door de straaljagers neergeknalt

dit is de link http://rapidshare.de/files/3906039/GTASAsf6.b.html

cheats mogen( al heb je die niet veel nodig)

Die straal jagers zouden je niet eens raken, je moet gewoon rond blijven vliegen achter hun aan in rondes, niet in 1 rechte lijn.

Het is echt niet zo moeilijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

He mensen, wie wil mij nog een keer helpen??????? :?

het gaat om de missie Vertical Bird van toreno (ergens aan het eind van het verhaal). nu al tig keer gespeeld maar wordt elke keer door de straaljagers neergeknalt

dit is de link http://rapidshare.de/files/3906039/GTASAsf6.b.html

cheats mogen( al heb je die niet veel nodig)

Die straal jagers zouden je niet eens raken, je moet gewoon rond blijven vliegen achter hun aan in rondes, niet in 1 rechte lijn.

Het is echt niet zo moeilijk :puh:

en hou control ingedrukt om te richten

Link to comment
Delen op andere websites

hé ik moet de laatste test van de autorijschool en missie freefall nog doen ik kan nu niet verder ik heb ze echt al wel tich keer geprobeert maar ze lukken mij ech nie zou iemand ze willen doen.

als ik dan de verhaale lijn uit heb gespeelt dan probeer ik het zelf og wel een keer maar ik wil graag verder.

:-( ik vind het wel een beetje wattig maar ja :-( 

hier is mijn save

http://rapidshare.de/files/3901886/GTASAsf1.b.html

ps geen cheats en alleen die missie's maar

alvast bedankt

ik ben er nu mee bezig en heb freefall al gehaald

Ik zal die autorijschool ff proberen :D

Edit: lol ik rij nu steeds op de terug weg tegen wat auto's maar hier is je save game alvast met missie free fall, probeer bij die auto rijschool missie anders te sturen zonder gas in houden, dus zeg maar links afslaan w loslaten sturen dan weer gas geven ;)

Hier is je save game in ieder geval

Je savegame file

Vervang de 4 met een 1 of welke slot je wilt gebruiken.

Je kreeg $15 000 en een telefoontje van Tenpenny dat je naar hem toe moet om die papieren die je van die agent had gejat te geven

Bewerkt: door Armaru
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben er nu mee bezig en heb freefall al gehaald

Ik zal die autorijschool ff proberen :D

hé harstikke bedankt man. maar die autorijschool lukt mij echt niet hoor die heb ik al op zoveel verschillende manieren geprobeert. maar nogmaals heel erg bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

hé harstikke bedankt man. maar die autorijschool lukt mij echt niet hoor die heb ik al op zoveel verschillende manieren geprobeert. maar nogmaals heel erg bedankt

laat die rij school maar zitten ik ga eerst wel ff verder en zet hem later nog wel een keer online

Bewerkt: door killer555
Link to comment
Delen op andere websites

hé harstikke bedankt man. maar die autorijschool lukt mij echt niet hoor die heb ik al op zoveel verschillende manieren geprobeert. maar nogmaals heel erg bedankt

laat die rij school maar zitten ik ga eerst wel ff verder en zet hem later nog wel een keer online

geef die save game nog maar een keer als je paar missies verder bent, ik zit nu zelf in de laatste missie en die is echt irritand :puh: En probeer hem nu ook zelf te halen ( ik speel ook zonder cheats )

Link to comment
Delen op andere websites

QUOTE (Armaru @ 12 Aug 2005, 14:41:23)

QUOTE (stargate @ 12 Aug 2005, 14:37:49)

He mensen, wie wil mij nog een keer helpen???????

het gaat om de missie Vertical Bird van toreno (ergens aan het eind van het verhaal). nu al tig keer gespeeld maar wordt elke keer door de straaljagers neergeknalt

dit is de link http://rapidshare.de/files/3906039/GTASAsf6.b.html

cheats mogen( al heb je die niet veel nodig)

Die straal jagers zouden je niet eens raken, je moet gewoon rond blijven vliegen achter hun aan in rondes, niet in 1 rechte lijn.

Het is echt niet zo moeilijk

QUOTE

en hou control ingedrukt om te richten

Alles geprobeert(inclusief wat jullie zeggen) maar het lukt toch niet dus please :?:?:?

Link to comment
Delen op andere websites

geef die save game nog maar een keer als je paar missies verder bent, ik zit nu zelf in de laatste missie en die is echt irritand :puh: En probeer hem nu ook zelf te halen ( ik speel ook zonder cheats )

hé aardig van je dat je hem wil proberen dan wacht ik nog ff met verder spelen hier isie alleen de autorijschool's.v.p

o shit mijn internet doet raar ik mail hem wel naar je.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...