Jump to content

Old: Save-Game aanvraag


Typhoon

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hollo

    83

  • Velaro

    63

  • unreal

    62

  • Dri3s

    60

Top Posters In This Topic

wil nu eens iemand aub de flying school en de missie neo voor me doen

savegame

http://rapidshare.de/files/4214574/GTASAsf1.b.html

plz plz plz plz plz

ik zit massa's blok nu al drie dagen :'( :'(

wil iemand het effe doen voor me want ik kan echt niet vliegen ik crash eerder dan vliegen

cheats mogen

plz plz plz plz doe het effe voor me plz plz plz

wil nu echt niemand me helpen :'(

probeer eerst effe deze missie voor me Circle Airstrip and Land ik ga dan wel zien of de andere me lukken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Yo, ik heb echt moeite met die derde missie van die vliegschool: Circle Airstrip and Land. En de laatste missie van de rijschool lukt me ook niet, zo als iemand me wil helpen zou ik dat zeer op prijs stellen. Hier staat m'n upload: savegame S.R.D.

mzzl

Ja, die Pilot Skool missie wil ik wel doen...

Oke, de Driving School is gedaan. Alles minimaal zilver, dus een Bullet is beschikbaar.

De missies "Circle Airstrip" en "Circle Airstrip and Land" zijn goud. Je hebt nu je pilots licence.

Succes verder..

GTASAsf8.b

Bewerkt: door Hollo
Link to comment
Delen op andere websites

hollo waar wil je de mijne niet doen omdat ik uitvloog maar begrijp dat toch een je werkt zo hard aan je eigen game en iemand mist dan in een savegame das echt niet leuk plz werk die :@ flying school+ neo nu eens af

marcn n je mag ook de flying school uitdoen dan kan ik al naar het laaste eiland

plz doe iets wat ik zind al 4 dagen vast :'(

Bewerkt: door kidcool
Link to comment
Delen op andere websites

hollo waar wil je de mijne niet doen omdat ik uitvloog maar begrijp dat toch een je werkt zo hard aan je eigen game en iemand mist dan in een savegame das echt niet leuk plz werk die :@ flying school+ neo nu eens af

marcn n je mag ook de flying school uitdoen dan kan ik al naar het laaste eiland

plz doe iets wat ik zind al 4 dagen vast :'(

Hoi kidcool,

Ik negeer je niet of zo. Ik dacht dat het misschien wat rust zou scheppen als iemand anders je save game aanvraag zou doen. Maar als ik ben best bereid het nog een keer te doen.

Stuur me een pm met de laatste versie van je save game, dan ga ik aan de slag.

Ik zie het wel veschijnen :'D

To err is human, to forgive is divine

Link to comment
Delen op andere websites

hollo waar wil je de mijne niet doen omdat ik uitvloog maar begrijp dat toch een je werkt zo hard aan je eigen game en iemand mist dan in een savegame das echt niet leuk plz werk die :@ flying school+ neo nu eens af

marcn n je mag ook de flying school uitdoen dan kan ik al naar het laaste eiland

plz doe iets wat ik zind al 4 dagen vast :'(

Hoi kidcool,

Ik negeer je niet of zo. Ik dacht dat het misschien wat rust zou scheppen als iemand anders je save game aanvraag zou doen. Maar als ik ben best bereid het nog een keer te doen.

Stuur me een pm met de laatste versie van je save game, dan ga ik aan de slag.

Ik zie het wel veschijnen :'D

To err is human, to forgive is divine

echt duizend maal dank (je weet nu echt niet hoe blij ik ben) ik vlieg bijna door het plafond (grapje) echt bedankt pm'tje volgt

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,wil iemand voor mij de missie : Cop Wheels voor me doen ZONDER CHEATS ? Dit is de link van mijn savegame : http://rapidshare.de/files/4349030/GTASAsf7.b.html Alvast bedankt,ZONDER CHEATS he

WAAROM wil niemand dit voor me doen  :N  :?

Willen we zeker wel doen..... hier is 'ie

(geen cheats e.d.)

GTASAsf7.b

Bewerkt: door Hollo
Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand voor mij Cesar Vialpando doen? Dat dansen met die auto is blijkbaar niets voor mij, want ik heb het al tientallen keren geprobeerd.

Hierbij mijn savegame:

http://rapidshare.de/files/4364907/GTASAsf2.b.html

P.S.: Mogelijk is dit verzoek ook al ergens anders in dit forum terechtgekomen, maar deze newbie kan 'm niet meer terugvinden...

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand voor mij Cesar Vialpando doen? Dat dansen met die auto is blijkbaar niets voor mij, want ik heb het al tientallen keren geprobeerd.

Hierbij mijn savegame:

http://rapidshare.de/files/4364907/GTASAsf2.b.html

P.S.: Mogelijk is dit verzoek ook al ergens anders in dit forum terechtgekomen, maar deze newbie kan 'm niet meer terugvinden...

Ik wil het wel doen. Kan even duren want het is inderdaad een lastige missie.

Oke, gelukt. Ik heb de low rider in de garage geparkeerd.

Succes verder..

PS: nog een tip voor deze missie. Je moet de toetsen (PC versie) kort aanslaan en niet indrukken, en imho is de echte truuk om (voor je gevoel) altijd NET IETS te laat te tikken. Dan scoor je bijna altijd goed. En is deze missie (en alle andere die er op lijken zoals life is a beach) echt zeer goed in een keer te doen.

GTASAsf2.b

Bewerkt: door Hollo
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...