Jump to content

Pawno: "Unable to execute compiler"

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben net begonnen en alles aan het uitvogelen.

Maar als ik een script in Pawno wil compilen, krijg ik steeds een error: "Unable to execute compiler"

Ik heb me rotgezocht op google maar ik kan geen goed antwoord vinden. De ene zegt dat ik dan een .NET Framework update moet hebben. Dit is het probleem niet. En op een andere site staat dat je met Pawno Windows Vista nodig hebt om het te kunnen doen.

Weet iemand het juiste antwoord? Anders kan ik echt niet verder :-(

Geplaatst:

Kijk nog eens al je brackets na.

Meestal als ik er een vergeet doet mijn compiler het ook niet meer.

Ik zou beginnen bij je OnPlayerCommandText. Daar gebeurt het het meest.

Geplaatst:

Nee daar ligt het niet aan.

Want als ik gewoon een nieuwe aanmaak en dat standaard script wil compilen krijg ik hetzelfde.

Geplaatst:

Dat probleem heb ik ook gehad.

Verplaats je server map naar een andere (fysieke) harde schijf (als je server nu op C: staat, verplaats 'm dan naar D:) en het zou moeten werken.

Als je harde schijf maar 1 partitie heeft, probeer het dan even vanaf een USB stick.

Vaag probleem, vage oplossing. Maar het werkt en dat is het belangrijkste. :)

Geplaatst:

Heel erg bedankt. Ik was eigenlijk bang dat ik dan altijd via mijn USB moest werken. Maar ik heb dat niet geprobeerd, ik heb het gewoon in een andere map gezet bij Program Files en nu doet hij het wel. Hartstikke bedankt, nu kan ik weer verder!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...