Jump to content

Politie Uniform

Maxx

Recommended Posts

Weet iemand hoe ik aan een politie uniform kan komen in SA, en daarmee dus ook de politie parkeer plaats op zonder gewanted te worden, in politie auto's rijden zonder gewanted te worden en natuurlijk zelf niet gewanted te worden. Weet iemand hoe zoiets kan?

Delen op andere websites

door de zoekfunctie linksboven eens te raadplegen kun je heel veel meerte weten komen, die uniform krijg je als je je Vriendin Katie Zahn en El Quebrados op meerdan 35% hebt, dan moet het lukken.

Delen op andere websites

Dankjewel voor jullie tips, zal volgende keer eens zoeken.

Maar ik ben nog lang niet zo ver als bij vriendinnen, maar ik heb de storyline passed save game gedownload, waar kan ik dan precies die vriendin vinden met die storryline saved game?

(ik speel nog wel gewoon verder hoor zonder Savegame ;) )

Delen op andere websites

Niet moeilijk doen typ als je het spel aan het spelen bent: aezakmi in dan word je niet gewanted, als je het weer wilt de-activere typ je opniew: aezakmi in :puh: :lol: :rolleyes: :blink: :)

Delen op andere websites

Niet moeilijk doen typ als je het spel aan het spelen bent: aezakmi in dan word je niet gewanted, als je het weer wilt de-activere typ je opniew: aezakmi in :puh: :lol: :rolleyes: :blink: :)

Die kende ik al, maar ik wil gewoon het politie uniform :)

Delen op andere websites

Niet moeilijk doen typ als je het spel aan het spelen bent: aezakmi in dan word je niet gewanted, als je het weer wilt de-activere typ je opniew: aezakmi in :puh:  :lol:  :rolleyes:  :blink:  :)

Die kende ik al, maar ik wil gewoon het politie uniform :)

Ooo gewoon het uniform weet ik eigenlijk ook niej :D

Delen op andere websites

• 2 weken later...
waar kan je het uniform dan ophalen?

Die is gewoon in je eigen klerenkast, in het zelfde menu'tje als bv de "Gimp Suit".

Bij Special is dat is dat... ;) komen alle pakken in van je vriendinnen. Van de missie 555 WE tip. Die Gimp Suit wat Slimm al zei...Dus kortom, alle pakken die je niet in de winkel kunt kopen ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...