MidnightMayhem Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 (bewerkt) Hello, Ik zou graag kunnen emailen vanaf mijn telefoon, de Samsung B3310 Dus ik ga naar: Berichten > Instellingen > E-mail > Emailprofiel En daar heb ik keuze tussen: Proximus WAP Proximus MMS Proximus Internet Proximus Streaming Ik kies de bovenste, omdat ik daarmee ook bel en sms en het me logisch lijkt dat ik hetzelfde neem Maar als ik dan wil mailen naar mijn Emailadres, komt er op: Serverfout Dit keer ga ik naar Berichten > Instellingen > E-mail > Wizard E-mail instellen Daar geef ik accountnaam op, mijn huidige emailadres met gebruikersnaam en wachtwoord maar dan moet ik E-mailserver kiezen. Dit krijg ik: Servertype POP3/IMAP4 (keuze) Inkomende server POP/IMAP4.live.be (keuze) (live.be = mijn emailadres is *********@live.be) Uitgaande server (SMTP) smtp.live.be ▄ Veilige verbinding Ik snap hier niks van. Ik heb op internet niks bruikbaars gevonden en ook in de handleiding staat niks vermeld over dit (minpunt voor Samsung ) Kan er mij dit iemand uitleggen? Alvast bedankt Bewerkt: 28 maart 2010 door MidnightMayhem Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Ik zou voor de 3e keuze gaan. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 29 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Dat maakte geen verschil... Reageren
flippie13 Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Kijk of je mobiel wel een account met (at) live DOT com ondersteund, kijk ook of je je goede wachtwoord invult, soms zet je mobiel standaard een hoofdletter aan het begin En proximus Internet lijkt mij ook het handigst, maar loop ze anders allemaal af Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Nu krijg ik een andere foutmelding (heb @live.be gewijzigd naar (at) live DOT com): Fout bij e-mailserver opgetreden. Reageren
iFire Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Als je wifi hebt zou dat wel werken wat je nu doet kost geld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.