Eclipse Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 wat jij wil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 daar is ergens een riool vlak bij de legerbasis is het daar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 in de staart van een vliegtuig Uhm... :blink: Nee... Niet echt... Nogmaals; Je kan er komen zonder jetpack. daar is ergens een riool vlak bij de legerbasis is het daar Nee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 Het is don't pee in our pool of zo het betekend pis niet in ons zwembad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 (bewerkt) ik geef het op zeg er maar :rolleyes: als natuurlijk de andere er ook mee eens zijn Bewerkt: 29 juni 2004 door Rambo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 daar is ergens een riool vlak bij de legerbasis is het daar Idd, ik heb ook ooit de riool gezien bij iemand anders op de PS 2, maar hij vertelde me dat je er niet in kon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 Je kan inderdaad niet in dat riool. Maar zo snel geef ik het antwoord niet hoor! Zoek ende gij zult vinden! Maar ik wil niet lullig zijn; ik geef nog wel een tip... Het is op het tweede eiland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 Je kan inderdaad niet in dat riool.Maar zo snel geef ik het antwoord niet hoor! Zoek ende gij zult vinden! Maar ik wil niet lullig zijn; ik geef nog wel een tip... Het is op het tweede eiland. Niet zo snel opgeven! Hebben we keer een moeilijke moet ie hem gelijk voorzeggen. Nee, niet doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2004 Je kan inderdaad niet in dat riool.Maar zo snel geef ik het antwoord niet hoor! Zoek ende gij zult vinden! Maar ik wil niet lullig zijn; ik geef nog wel een tip... Het is op het tweede eiland. dan ga ik maar weer eens zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 30 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2004 in de gezonken duikboot! (fout neem ik aan) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2004 (bewerkt) Daar kan je best wel niet komen, hm? --nogmaals: Voor die screenshot heb ik geen mods/add-ons/photoshop, etc. etc. etc. gebruikt-- [EDIT] Gezonken duikboot? Volgens mij is het gewoon een duikboot. Die vrachtschepen; Die zijn gezonken[/EDIT] Bewerkt: 30 juni 2004 door Lantyz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2004 geef anders nog een hind bijv in welke wijk hij ligt....anders komt niemand er8ter <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2004 Hmm. Kom op nou! Dat is toch niet leuk. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2004 dan laat ook maar maar ik kan er geen touw aan vast knopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2004 *denkt goed na* *start vice-city op in zijn gedachten* *vermoed dat hij het antwoord weet* In een van die zalen in de filmstudios denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.