Lantyz Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2004 haha, nee, je bent niet eens warm Erm... Hint... Een hint... Ik zeg (nog) niet welke wijk, dan wordt het te makkelijk... Uhm... Het is op het tweede eiland (dus met Downtown, Little Haïti, etc.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2004 Bij phils place op het stort Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2004 misschien ergens op die vuilnisbelt waar je Lance moet redden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2004 Volgens mij niet. Heb ik ook al gezocht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2004 shit man waar zou het toch zijn..ik kan me geen andere plaats voor ogen halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2004 is het een bug? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2004 ik denk het toch wel want anders had ik hem toch wel eens eerder gezien <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2004 ik denk het toch wel want anders had ik hem toch wel eens eerder gezien <_< Hoezo? Heb je nog nooit een bug gevonden. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2004 Hrm... Jullie worden al warmer... Maar ik wil een screenshot van de plaats! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2004 Hoezo? Heb je nog nooit een bug gevonden. :blink: oh jawel....tegenover love first kan staat een flatgebouw...je moet dan met een heel klein trapje omhoog en als je goed zoekt zie je ergens vooraan een hoek....daar kan je gewoon doorheen rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2004 en waar kom je dan uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2004 oh jawel....tegenover love first kan staat een flatgebouw...je moet dan met een heel klein trapje omhoog en als je goed zoekt zie je ergens vooraan een hoek....daar kan je gewoon doorheen rijden Geef ff een screen als het kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2004 oke maar niet nu want ik zit op de oude PC <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 3 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2004 Uhm hoe bedoel je Off-Topic?? Het ging om het raadsel, niet om welke bug jij had gevonden! Doe gewoon mee en loop niet zo ongeloofelijk te spammen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2004 hier komtie dan...je kunt je daar goed verstoppen met mta hier ff om te kijken waar het is: dus ongeveer tegenover love first. Hier zie je de hoek goed: En tot je grote verbazing kan je er zo inrijden: En dit is het resultaat: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.