Arjen Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 Ok. Ontopic: Ik geef het op. Van mij mag je nu ook wel een tip geven. Ik kan het nergens vinden. (Dit is een hele goeie) Reageren
MightyDuck Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 (bewerkt) Gevonden Hier bewijs: Kan zijn dat ie het bij sommige niet doet, doe dan rechtermuis knop-eigenschappen en de url kopieren en in je browser zetten EDIT by Mr. Cortez: Ik heb hem ff ergens anders ge-upload. Bewerkt: 4 juli 2004 door Mr. Cortez Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 verrek dat had ik nog nooit van me leve gezien Reageren
Arjen Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 Gevonden Hier bewijs: Kan zijn dat ie het bij sommige niet doet, doe dan rechtermuis knop-eigenschappen en de url kopieren en in je browser zetten Ach natuurlijk. Dat was nou eens een goed raadsel. :rolleyes: Reageren
Ironfist Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 pr8ig raadsel...ben zelf ook op zoek naar nice places Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 ik heb er al een voor in die andere topic van die quiz..morgen komt het screenie erop dus wie nog mee wil doen moet snel zijn Reageren
Ironfist Geplaatst: 6 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2004 eigenlijk zou je de quiz gewoon raadsel zoveel moeten noemen...het is exact hetzelfde Reageren
MightyDuck Geplaatst: 6 juli 2004 Rapport Geplaatst: 6 juli 2004 Ja, klopt wel, maar in de quiz worden er punten uitgedeeld. Reageren
Ironfist Geplaatst: 6 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2004 dat wist ik niet...goed dat ik me heb ingeschreven Reageren
Thabit Geplaatst: 7 juli 2004 Rapport Geplaatst: 7 juli 2004 (bewerkt) Ik ook niet... Bewerkt: 7 juli 2004 door ThabiT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.