arno Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Nou ik heb t'aan gegeven met een rooie stip er staat een Kappote Glendale In een kleine schuur mischien een easter egg ik vraag t me af. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Ik denk het niet want er staan soms nog wel kapotte auto's. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Zou kunnen maar volgens mij hoort het gewoon zo. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arno Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 je kan nog in de auto rijden en ook al zit tie vol deuken en Is half gecrashed Hij geeft nog geen rook Dus kan jij met een kappote auto gewoon op je gemakkie rijden Ik dacht wat heeft die auto doortsaan:p Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 je kan nog in de auto rijden en ook al zit tie vol deuken en Is half gecrashed Hij geeft nog geen rook Dus kan jij met een kappote auto gewoon op je gemakkie rijden Ik dacht wat heeft die auto doortsaan:p Maar waarom denk je dan dat het een easter egg is? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arno Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 je ziet niet zomaar een kapotte auto in die schuur en Edit:kijk er zelf naar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 O ja arno deze topic hoort thuis in de easter egg forum niet hier. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arno Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Oops move a.u.b Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Dat is geen egg, dat is gewoon een kapotte auto, niks geheims aan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Het is wel een easteregg, hij is al gevonden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Verotte auto is al ZO OUD gebruik zoekmachine :S Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) Het is wel een easteregg, hij is al gevonden De meeste zijn geeneens easter eggs, de enige Christine Auto is de Glendale die van de berg afrolt, de rest zijn gewoon een paar achtergelaten kapotte auto's Bewerkt: 20 juni 2005 door ICE COLD KILLA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 als jij ergens op een verrotte boerderij een kapotte auto ziet staan denk je toch ook niet: he kijk daar een kapotte auto wat raar :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Hij rijdt eerst zonder bestuurder van de berg, daarna chrast hij. Ach ja, Easter Egg dacht het wel! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Hij rijdt eerst zonder bestuurder van de berg, daarna chrast hij. Ach ja, Easter Egg dacht het wel! Eigenlijk rolt ie van de berg af Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts