Jump to content

Daniel Alves Wallpaper.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb is geprobeert een wallpaper te maken, het formaat is 1024x768 pixels (mijn eigen scherm formaat). Ben er zelf niet super tevreden over, ik heb expres gekozen voor een rustig thema dus ga niet zeggen dat de zeikanten te saai zijn ofzo. Ik ben nog bezig met een V2, om de foutjes die ik zie te verbeteren.

Hier is die dan

danielalveswallpaper.jpg

:eten:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb betere designs van jou gezien. De render had wat gr314319t.pngter gemogen. Dan vul je het direct een stuk meer. Ook vind ik de brush(?) niet goed gelukt. De tekst is wel lekker simpel en geslaagd.

@Hieronder: Geen dank. ;)

Bewerkt: door Remcconen
Geplaatst:

Ik ben het er mee eens dat de brushes niet echt mooi zijn gelukt maar, ik vind niet dat de render te klein is. Hij lijkt zo wel te klein maar als ik hem op mijn achtergrond zet vind ik hem juist precies goed. Ik ben nu met een V2 bezig, heb hem nog niet af dat gaat ook nog wel even duren, maar hij gaat wel heel anders worden dan deze (ik gebruikt wel de zelfde render). maar ik heb er meer C4Ds in gegooit meer gesmudge en nog meer gradient maps.

Bedankt voor je reactie :klap:

:eten: ?

Geplaatst:

Hier is dan V2 ben er druk mee bezig geweest maar er komt zeke rnog een versie 3, ik vind dat de render er hier minder mooi uitspringt maar de effecten zijn duidelijk mooier.

danielalveswallpaperv2.jpg

:eten:?

Geplaatst:

Ik vind hem echt té overladen met effecten waardoor de render er niet uitspringt, en dat is eigenlijk wel de bedoeling lijkt me

Geplaatst:

Als je goed leest wat ik er zelf van vind dan geef jij hetzelfde antwoord :bonk:

'Hier is dan V2 ben er druk mee bezig geweest maar er komt zeke rnog een versie 3, ik vind dat de render er hier minder mooi uitspringt maar de effecten zijn duidelijk mooier.'

Geplaatst:

Als je goed leest wat ik er zelf van vind dan geef jij hetzelfde antwoord :bonk:

'Hier is dan V2 ben er druk mee bezig geweest maar er komt zeke rnog een versie 3, ik vind dat de render er hier minder mooi uitspringt maar de effecten zijn duidelijk mooier.'

Waarom post je dan de nieuwe versie, als je zelf vind dat er nog het een en ander aan schort?

Maar goed, goede effecten, het is alleen overal licht. Je hebt rechtsboven een light source, maar die komt niet tot zijn recht als de hele reeks van rechtsboven naar linksonder verlicht is. De sterretjes die je naar linksboven hebt gesmudged verlopen ook niet goed naar achter, waardoor het diepte aspect niet goed is. Als je dat verbeterd komt de render sowieso al wat beter naar voren denk ik.

Geplaatst:

Ik plaats hem om tips te krijgen waardoor ik ook een aantal punten kan verbeteren die jullie zien en ik niet. Ik heb geprobeerd om een soort van licht effect te maken zodat het lijkt dat het licht van de light source komt, niet echt goed gelukt. Ik snap alleen niet wat je bedoelt met de sterretjes misschien zou je daar nog iets een duidelijkere uitleg over kunnen geven. Maar in ieder geval bedankt voor je nutige tips!

:eten:

Geplaatst:

Probeer eens wat beter gebruik te maken van je render, hij zit als het ware 'verstopt' achter de brushes. Als je dat felle roodblauwe tenue er wat meer laat uitspringen valt je render veel meer op ten opzichte van je zwarte achtergrond. Dan staan je donkerdere brushes en het lichteffect ook mooier. Ook zou ik nog wat aan de tekst doen als ik jou was, probeer eens een krullerig of handgeschreven lettertype.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...