Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2 VS Battlefield: Bad Company 2

Call of Duty: Modern Warfare 2 of Battlefield: Bad Company 2 ???  

44 leden hebben gestemd

1. 1. Welke van de twee is de beste?

• Call of Duty: Modern Warfare 2, omdat ... (ZET IN JE POST WAAROM)
      18
    • Battlefield: Bad Company 2, omdat ... (ZET IN JE POST WAAROM)
      26

Recommended Posts

Geplaatst:

Bad company 2 All the way,

Vind de Multyplayer best top alhoewel ik deze kleine mapsoort niet gewend ben van een Battlefield game Snipen is Toppie nu Dikke voertuigen wat toch wel leuker is dan een beetje met je laptopje choppergunnertje spelen met perks die je helpen,Of een Deathstreak endgame streak.

Bij MW2 is vooral meer voor kindjes van 10 a 12 jaar die al schietend door de map heen rennen.

En dit is eigenlijk wel een Ferrari305 blabla Vergelijken met een Leopard 2a6

• Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Twister24

13

• Dr.Oppai

13

• flippie13

6

• Dakendak

6

Geplaatst:

Als je het mij vraagt is het eerder Forza met Gran Turismo vergelijken. Ze lijken veel op elkaar, maar hebben toch duidelijke verschillen. Ik heb persoonlijk alleen de beta/demo/whatever van BC2 gespeeld, en ik vond die eigenlijk best goed. De graphics vond ik persoonlijk niet echt goed, maar dat zijn die van Modern Warfare 2 ook niet (vooral als je het vergelijkt met paar jaar oude shooters zoals CSS). Het gaat hier eigenlijk om wat je liever hebt.

Een spel wat niet realistisch is, terwijl ramboén ook moeilijk is, dus een mix, dan moet je Modern Warfare 2 nemen.

Wil je een spel met voertuigen, redelijk weinig close combat zooi, en redelijk slechte graphics (ik weet niet of ze zijn ge-upgrade met de retail versie, zo ja, schrap dit maar), dan moet je Bad Company 2 nemen.

Ik ga niet over de Singleplayer oordelen. Die van Modern Warfare 2 was gewoon veel te kort en die van BC2 is (kennelijk) ook niet veel soeps. Maar als je zo'n spel ook gaat kopen voor de singleplayer kan je beter je geld besparen.

Oke, erg bedankt. Best raar, ik zie dat je meer dan 1700 posts heb en dit is de eerste keer dat ik je zie...

Ontopic: Ik heb nu de informatie minder close combat als MW2, maar hoe is het snipen in die game?

Met een wapen :)

Oke, fuckmode uit, het snipen vind ik minder realischtisch dan in mw2, hoe raar dit ook klinkt. Het is niet dat ik een mw2 fanboy ben, nee, bfbc2 vind ikzelf ook geweldig, maar die sniper blijft gewoon stilstaan! Wel moet je rekening houden met afstand, maar je kan bij wijze van spreken gewoon een half uur lang je sniper stil laten staan op 1 punt, zonder dat die ook maar een mm beweegt...

Geplaatst: (bewerkt)

...Ik heb persoonlijk alleen de beta/demo/whatever van BC2 gespeeld, en ik vond die eigenlijk best goed... en die van BC2 is (kennelijk) ook niet veel soeps. Maar als je zo'n spel ook gaat kopen voor de singleplayer kan je beter je geld besparen.

Hoe kan je de singleplayer van BFBC2 beoordelen als je die niet een hebt gespeeld.. :7 Vooroordelen moet je niet hebben.

Bewerkt: door FireFighter
Geplaatst:

Elkaars mening respecteren graag. Erop in gaan mag, maar graag op een normale manier. Daarnaast ook je mening onderbouwen.

Geen zin in? Dan gaat het topic net zo makkelijk op slot.

Dat is inderdaad ook zo,

BF:BC2 is fucking slecht. Sensitivity zuigt, controls zijn zo simpel als de PS3 hacken (bijna onmogelijk), veel te veel snipers, kutmaps en het lijkt op een Chinese cartoon. En dan nog trots game van 2010 erbij zetten -_-

Maar als je reactie's geeft die nergens op slaan, volgens mij heb je het spel nog niet gespeelt.

Het is nét zo gevoelig als MW2, snipers inderdaad daar zijn er 1000'n meer als in BC2.

Het zijn grotere maps als MW2, die zo klein zijn dat als je respawned dood word geschoten door een sniper met Therminal scope, beide zijn geen Chinees cartoon achtig spel, en gewoon een Realistiche look wat je van een spel verwacht.

Geplaatst:

...Ik heb persoonlijk alleen de beta/demo/whatever van BC2 gespeeld, en ik vond die eigenlijk best goed... en die van BC2 is (kennelijk) ook niet veel soeps. Maar als je zo'n spel ook gaat kopen voor de singleplayer kan je beter je geld besparen.

Hoe kan je de singleplayer van BFBC2 beoordelen als je die niet een hebt gespeeld.. :7 Vooroordelen moet je niet hebben.

Daarom zei ik ook kennelijk. Ik zei alleen wat ik heb gehoord.

Geplaatst:

BF:BC2 is fucking slecht. Sensitivity zuigt, controls zijn zo simpel als de PS3 hacken (bijna onmogelijk), veel te veel snipers, kutmaps en het lijkt op een Chinese cartoon. En dan nog trots game van 2010 erbij zetten -_-

Haha leuke reactie, en je hebt helemaal gelijk. Ik snap ook niet waarom BF:BC 2 zo populair is geworden, want dat was het eerste deel toch niet echt. Mw2 vind ik in alle opzichten veel beter. De singleplayer is zo episch dat je hem gewoon op het moeilijkste niveau uit wilt spelen. En dit is ook nog m`n eerste platina trophie. De potjes van BF:BC 2 duren mij ook veel te lang.

Geplaatst:

Elkaars mening respecteren graag. Erop in gaan mag, maar graag op een normale manier. Daarnaast ook je mening onderbouwen.

Dat is inderdaad ook zo,

Maar als je reactie's geeft die nergens op slaan, volgens mij heb je het spel nog niet gespeelt.

Het is nét zo gevoelig als MW2, snipers inderdaad daar zijn er 1000'n meer als in BC2.

Het zijn grotere maps als MW2, die zo klein zijn dat als je respawned dood word geschoten door een sniper met Therminal scope, beide zijn geen Chinees cartoon achtig spel, en gewoon een Realistiche look wat je van een spel verwacht.

Hij geeft zijn mening, en jij gaat die nog ff zitten afkraken ook? :duh:

kom op zeg, respecteer toch gewoon dat hij Bfbc2 niet leuk vind, en ga daarom ook niet huilen in dit topic dat hij die game nog nooit gespeeld heeft o.i.i.d.r.

Geplaatst:

Modern Warfare 2 is ontzettend overhyped geweest, maar nu heeft het toch wel zijn glans verloren. Ik heb MW2 bij vrienden gespeeld en ik kon er niet uit komen, het is een leuk spel op zich alleen raak ik er snel mee uitgekeken. Iets wat ik niet bij BBC2 heb maar juist het tegen over gestelde, lekkere grote maps met veel mogelijkheden. Iets waarvan ik hou en het speelt simpelweg lekker.

Vind het een beetje zielig dat er hier momenteel een zogenaamde 'oorlog' over word gehouden. Smaken verschillen en dat is bij games vaak het belangrijkste. Het zijn naar mijn mening allebei leuke games alleen gaat mij persoonlijke voorkeur naar Battlefield. Ga geen van beide games afkraken want dan ben je naar mijn mening belachelijk bezig en heb je totaal geen volwassenheid. Maar goed, je hebt altijd van die mensen die vooroordelen over een game waarbij ze zich er gelijk negatief over uiten.. Het maakt eigenlijk niets uit welke game beter is, als je er maar plezier mee hebt. :engel:

Geplaatst:

Ik kies voor battlefield bad company 2 want gebouwen kunnen kapotgaan, grotere map met voertuigen en heel verslavend.

Geplaatst:

Ik snap niet waarom iedereen Battlefield: Bad Company 2 en Modern Warfare 2 met elkaar vergelijken.

Ik vindt het 2 totaal andere games, het enige wat ze misschien gemeenschappelijk hebben is dat ze FPS zijn. Het ligt gewoon aan jezelf wat voor genre je leuker vindt.

Heb je liever iets tactisch met grote maps en chaos dan kies je Bad Company.

Hou je van iets simpeler met wat compactere maps dan neem je Modern Warfare 2.

Zo denk ik erover. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Mij lijkt BC2 beter, maar aangezien ik het spel zelf niet heb,

en het denk ik niet ga kopen aangezien ik verslaafd ben aan MW2, kan ik er moeilijk over oordelen.

Toch spreekt het 'In voertuigen rijden, gebouwen kapotblazen etc.' mij wel erg aan.

En ik denk dat veel mensen voor het spel zijn dat ze zelf hebben,

en niet willen toegeven dat er betere zijn..

Bewerkt: door Mevin
Geplaatst:

ja sorry maar de topic starter wil graag weten hoe het spel is maar als iemand gewoon zulke dingen zegt die gewoon zijn in een shooter en hij "kut" vind geeft dat de topicstarter mischien een verkeerd idee,daarom zei ik even dat er niet veel van klopt.

ook met dat snipers,dat klopt gewoon niet en daarom zeg ik dat even.

Geplaatst:

Hij moet zich ook niet laten overhalen door één bericht waarin staat dat hij/zij het een "kut" spel vindt. :Y

Geplaatst:

Modern Warfare 2 is ontzettend overhyped geweest, maar nu heeft het toch wel zijn glans verloren. Ik heb MW2 bij vrienden gespeeld en ik kon er niet uit komen, het is een leuk spel op zich alleen raak ik er snel mee uitgekeken. Iets wat ik niet bij BBC2 heb maar juist het tegen over gestelde, lekkere grote maps met veel mogelijkheden. Iets waarvan ik hou en het speelt simpelweg lekker.

Vind het een beetje zielig dat er hier momenteel een zogenaamde 'oorlog' over word gehouden. Smaken verschillen en dat is bij games vaak het belangrijkste. Het zijn naar mijn mening allebei leuke games alleen gaat mij persoonlijke voorkeur naar Battlefield. Ga geen van beide games afkraken want dan ben je naar mijn mening belachelijk bezig en heb je totaal geen volwassenheid. Maar goed, je hebt altijd van die mensen die vooroordelen over een game waarbij ze zich er gelijk negatief over uiten.. Het maakt eigenlijk niets uit welke game beter is, als je er maar plezier mee hebt. :engel:

Oke, ik geef je gelijk. Te veel hyper hyper. Ik ga BF BC 2 kopen, maar ik wacht er nog even mee.

MAAR GA VOORAL DOOR MET POSTEN HIER!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...