Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2 VS Battlefield: Bad Company 2

Call of Duty: Modern Warfare 2 of Battlefield: Bad Company 2 ???  

44 leden hebben gestemd

1. 1. Welke van de twee is de beste?

• Call of Duty: Modern Warfare 2, omdat ... (ZET IN JE POST WAAROM)
      18
    • Battlefield: Bad Company 2, omdat ... (ZET IN JE POST WAAROM)
      26

Recommended Posts

Geplaatst:

slimme keus :puh:

ga je hem voor pc kopen?

Ja, ik heb geen andere consoles en ik kan niet met een controller spelen :puh:

• Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Twister24

13

• Dr.Oppai

13

• flippie13

6

• Dakendak

6

Geplaatst: (bewerkt)

ga je hem voor pc kopen?

Da's juist leuk, Thegodfather91, Dennis313 en ik spelen het nu al samen op de PC :D (Misschien ook een voordeel? Het samenspel is erg leuk :D)

Bewerkt: door BanaanDaan
Geplaatst:

Dat word toch een stem voor MW2, omdat BF BC2 totaal geen replaywaarde heeft en omdat mn vrienden geeN BF BC2 hebben en aleen MW2 hebben.

Geplaatst:

Ik stemde voor Battlefield: Bad Company 2.

Ik speelde al alle Battlefield games (heb Veteran rank 5) en ook alle Call of Duty's.

Maar Modern Warfare 2 steekt echt tegen. De meeste MW2 spelers hebben waarschijnlijk nooit Modern Warfare 1 gespeeld, defenitief de BESTE van alle COD's. Modern Warfare 2 is onrealistisch, en zit vol met snipers/campers/hackers/boosters.

Ik geef toe Bad Company 2 heeft idd ook campers, maar heeft er niet zo'n last van. Ook krijgen Bad Company 2 kopers een VIP code waarmee je Gratis maps, wapens, voertigen en etc krijgt. In tegenstelling moet je 15 euro's betalen voor MW2's map pack(s) en is het maar 5 maps. Kortom Battlefield BLIJFT de koning van Online Warfare. Maar de MW campagne(s) zijn de beste, aangezien DICE (ontwikkelaars Battlefield-series) zich hier op nieuw terrein bevindt. Maar Battlefield is én blijft de koning van Online Warfare.

Geplaatst:

ga je hem voor pc kopen?

Da's juist leuk, Thegodfather91, Dennis313 en ik spelen het nu al samen op de PC :D (Misschien ook een voordeel? Het samenspel is erg leuk :D)

Oke, cool. Ik ga even alle klusjes in huis doen en slijmen bij mijn ouders zodat ik snel die 40 euro heb, of was het nou 50 :puh:

Maar hoe is het teamwork in deze game? Want bij MW2 is het echt waardeloos, het is zegmaar Free For All, maar dan dat sommige elkaar niet dood kunnen schieten :puh:

Hoe is het in BF BC 2?

Geplaatst:

ga je hem voor pc kopen?

Oke, cool. Ik ga even alle klusjes in huis doen en slijmen bij mijn ouders zodat ik snel die 40 euro heb, of was het nou 50 :puh:

Maar hoe is het teamwork in deze game? Want bij MW2 is het echt waardeloos, het is zegmaar Free For All, maar dan dat sommige elkaar niet dood kunnen schieten :puh:

Hoe is het in BF BC 2?

nou ja de teamplay tussen de teams is wel redelijk maar het is nou niet echt dat iedereen met een mic tegen elkaar zit te praten om te winnen ofzo.

maar inderdaad,voeg me toe als je hem heb:theNLgodfather91.

dan kunnen we met ze 4en in een squod en dan gaan we noobs knallen :D

Geplaatst:

ga je hem voor pc kopen?

Hoe is het in BF BC 2?

nou ja de teamplay tussen de teams is wel redelijk maar het is nou niet echt dat iedereen met een mic tegen elkaar zit te praten om te winnen ofzo.

Mijn mening is dat het per game uitmaakt in welk team je zit, je kan in BfB2 in een rot team zitten die niet communiceert, terwijl je in mw2 in een goed overleggend team zit, en vice versa natuurlijk. ;)

Geplaatst:

ga je hem voor pc kopen?

Hoe is het in BF BC 2?

Mijn mening is dat het per game uitmaakt in welk team je zit, je kan in BfB2 in een rot team zitten die niet communiceert, terwijl je in mw2 in een goed overleggend team zit, en vice versa natuurlijk. ;)

Ik wil niet heel veel zeggen, maar ik heb met MW2 nog nooit teamwork meegemaakt.

Ik heb America's Army 3 gespeeld, daar is een en al teamwork en zit iedereen met een microfoon voor zijn neus.

Geplaatst: (bewerkt)

ja dat is waar,maar over het algemeen is er in BC2 10x meer teamplay dan in MW2.

en ik kan het weten want ik heb MW2 helemaal dood gespeelt en de laatste tijd ben ik bezig met BC2 dood te spelen.

oja en twister:waarom post je in je eigen poll over welk spel beter is ? :7

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst:

oja en twister:waarom post je in je eigen poll over welk spel beter is ? :7

Hij stemt ook nog op MW2 :7 Ik vind dat je beide moet hebben gespeeld om te kunnen oordelen

Maar BF:BC2 is echt meer teamwork

Geplaatst:

Slimme keuze, helaas speel ik hem op de Xbox360,

Ik vind de CoD Games deel 1 en deel 4 leuk, maar ik vind Modern Warfare 2 tegenvallen, dit is meer van hetzelfde de missies speel ik nooit van geen enkel CoD spel, ik speel bijna bij een leuk online spel alleen meer online zonder de missies te proberen. Ik heb van MW2 een deel gespeelt wat heel erg ging tegenvallen in de eerste missie al.

In tegendeel van Bad Company 2 heb ik hem wel gedaan, deze spreekt mij iets meer aan als de Call of Duty reeks, dat vind ik meer of bovenop de aanval zitten, of zorgen dat niemand je ziet, dat vind ik persoonlijk helemaal niks!

Elkaars mening respecteren graag. Erop in gaan mag, maar graag op een normale manier. Daarnaast ook je mening onderbouwen.

Geen zin in? Dan gaat het topic net zo makkelijk op slot.

Dat is inderdaad ook zo,

BF:BC2 is fucking slecht. Sensitivity zuigt, controls zijn zo simpel als de PS3 hacken (bijna onmogelijk), veel te veel snipers, kutmaps en het lijkt op een Chinese cartoon. En dan nog trots game van 2010 erbij zetten -_-

Maar als je reactie's geeft die nergens op slaan, volgens mij heb je het spel nog niet gespeelt.

Het is nét zo gevoelig als MW2, snipers inderdaad daar zijn er 1000'n meer als in BC2.

Het zijn grotere maps als MW2, die zo klein zijn dat als je respawned dood word geschoten door een sniper met Therminal scope, beide zijn geen Chinees cartoon achtig spel, en gewoon een Realistiche look wat je van een spel verwacht.

Hij geeft zijn mening, en jij gaat die nog ff zitten afkraken ook? :duh:

kom op zeg, respecteer toch gewoon dat hij Bfbc2 niet leuk vind, en ga daarom ook niet huilen in dit topic dat hij die game nog nooit gespeeld heeft o.i.i.d.r.

Nog heel even een reactie op dit:

Je kunt geen goede mening over een spel hebben terwijl je hem nog nooit hebt gespeelt.

Ik dacht eerst ook "Mwha, niet echt zo tof" totdat je de controller in je handen krijgt en hem kunt spelen.

In MW2 teamwork? Bedoel je daar ook kleine kinderen mee die door de microfoon roepen: "HACKER! Got damn hacker! Cheater!".

Ik zeg niet dat in Bad company 2 ook vollop teamwork is, maar toch zonder microfoon ging er met 3 onbekenden bij elkaar als een squad lopen. Zij spawned bij mij en ik bij hun, samen vlaggen veroveren en er met 4 man op af gaan.

Geplaatst:

Actie: MW2.

Strategie: BC2.

Het zijn twee compleet andere soorten games, ze vergelijken vind ik ongepast. MW2 is meer arcade, bij BC2 moet je ook nog nadenken.

Geplaatst:

Ik heb sinds vandaag allebei en ik moet zeggen dat ik niet kan zeggen welke de best is.

Ze zijn totaal verschillend en zeker niet vergelijkbaar in mijn ogen.

Volgens mij zijn de meeste in dit topic MW2 beu waardoor ze voor Bad Company 2 kiezen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...