Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2 VS Battlefield: Bad Company 2

Call of Duty: Modern Warfare 2 of Battlefield: Bad Company 2 ???  

44 leden hebben gestemd

1. 1. Welke van de twee is de beste?

• Call of Duty: Modern Warfare 2, omdat ... (ZET IN JE POST WAAROM)
      18
    • Battlefield: Bad Company 2, omdat ... (ZET IN JE POST WAAROM)
      26

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb MW2 alleen, bij een vriend gespeeld, en van BF:BC2 heb ik de beta gespeeld... Maar ik vind dat je het zo moet bekijken:

Singleplayer Modern Warfare 2

Multiplayer: Bad Company 2

-Waarom?

Bij de Single-player van Modern Warfare 2 volg je echt een verhaal, wat je bij Bad Company 2 (volgens de boekskes :puh:) minder hebt... Ook kan BC2 teleurstellend zijn, omdat het zijn humor heeft verloren, die in het eerste deel wel zat... Maar, ik vind de maps bij MW2 echt stront niet leuk, en ze zijn veel te klein. Bij Bad Company zijn de maps leuk, kan je met squads werken die echt voor iets dienen (niet zoals die domme party's in MW2) en heb je voertuigen. Ja, soms zijn deze irritant (bv. helikopters die je direct bombarderen), maar het is nou niet zo moeilijk om ze uit de lucht te schieten... De maps zijn ook vele groter, en iedereen krijgt zijn kans (Assault, Medic, Engineer, Sniper) om te doden. Het is overigens niet zo moeilijk om naar de snipers te sluipen, en dan met een leuk mes z'n keel open te snijden, waardoor je zijn Dogtag krijgt...

Zelf ben ik een grote multiplayer fan, dus zou ik BC2 kopen.

Bewerkt: door Dakendak
  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Twister24

13

• Dr.Oppai

13

• flippie13

6

• Dakendak

6

Geplaatst:

Ik heb sinds vandaag allebei en ik moet zeggen dat ik niet kan zeggen welke de best is.

Ze zijn totaal verschillend en zeker niet vergelijkbaar in mijn ogen.

Volgens mij zijn de meeste in dit topic MW2 beu waardoor ze voor Bad Company 2 kiezen.

Voila, nog een reden! (hiermee bedoel ik: tijd voor vernieuwing)

Geplaatst:

Ik heb sinds vandaag allebei en ik moet zeggen dat ik niet kan zeggen welke de best is.

Ze zijn totaal verschillend en zeker niet vergelijkbaar in mijn ogen.

Volgens mij zijn de meeste in dit topic MW2 beu waardoor ze voor Bad Company 2 kiezen.

Voila, nog een reden! (hiermee bedoel ik: tijd voor vernieuwing)

Dat is een reden voor mensen die Modern Warfare 2 hebben, maar voor mensen die Modern Warfare 2 nog niet hebben gekocht/gespeeld is alles nieuw zij kennen het spel nog niet goed en daardoor verveelt het niet snel voor hen.

Maar volgens mij als Infinity Ward binnenkort Modern Warfare 3 uitbrengt dan zullen jullie ook allemaal zeggen dat MW3 beter is dan BC2. :Y

Omdat jullie BC 2 beu zijn, zo gaat dat nou eenmaal.

Geplaatst:

Misschien is dit ook wel even leuk om te bekijken:

*video*

Ik vind dat in BF BC2 de wapens veel minder gedetailleerd zijn vergeleken met MW2 waar je infinity ward kan lezen op de achterkant

Geplaatst:

Ik heb beide games zowel SP als MP gespeeld.

Toch moet ik zeggen dat het allebei toppetjes zijn.

Bij COD vind ik toch de SP erg zwakjes qua verhaal. Terwijl ik bij BF nog nooit zo'n goede SP heb gespeelt sinds tijden.

Je kan deze 2 games niet echt goed vergelijken.

Alle 2 zijn vet met actie van het hoogste niveau, maar elke kent zijn voor en nadelen :)

Geplaatst:

Ik vind alle twee de games even goed, maar ik ben toch voor MW2 gedaan. RAMIREZ DO EVERYTHING.

Even een vraag, waarom wordt je voor noob uit gemaakt in MW2 als je een noobtube gebruikt terwijl dit in Battlefield BC2 gewoon totaal normaal is?

Geplaatst:

Ik vind alle twee de games even goed, maar ik ben toch voor MW2 gedaan. RAMIREZ DO EVERYTHING.

Even een vraag, waarom wordt je voor noob uit gemaakt in MW2 als je een noobtube gebruikt terwijl dit in Battlefield BC2 gewoon totaal normaal is?

Omdat de mensen die op MW2 zitten domme mensen zijn? :7. Maar eh... Hoe werkt dat EA ding? Ik heb helemaal geen account moeten maken om te spelen, en op de EA site herkent hij mij niet bij inloggen, maar wel bij registrereb :bonk:

Geplaatst:

Battlefield Bad Company 2 is ook wel veel realistischer dan Modern Warfare 2.

Maar voor sommige gamers is realistischer niet altijd beter. :N

Geplaatst:

Omdat de mensen die op MW2 zitten domme mensen zijn? :7. Maar eh... Hoe werkt dat EA ding? Ik heb helemaal geen account moeten maken om te spelen, en op de EA site herkent hij mij niet bij inloggen, maar wel bij registrereb :bonk:

omdat de noobtube in MW2 gewoon irritant en veel te overpowered is,in BC2 is dit niet zo.

Geplaatst:

Battlefield Bad Company 2 is ook wel veel realistischer dan Modern Warfare 2.

Maar voor sommige gamers is realistischer niet altijd beter. :N

Realistisch is niet altijd beter.

Neem nou Mario, die loodgieter staat waarschijnlijk op #1 van meest verkochte game allertijden (alle games die beginnen met Mario), maar realistisch? Niet echt bepaald.

En als een game realistisch zou zijn, zou die poep zijn. Zie jij jezelf al rond lopen in Bc2? Je krijgt 1 kogel in je been en je licht vervolgens een half uur op de grond te janken? Of dat als je eenmaal dood bent, je ook echt dood bent en je een nieuwe game moet gaan joinen? Lijkt jou dat wat?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...