Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2 VS Battlefield: Bad Company 2

Call of Duty: Modern Warfare 2 of Battlefield: Bad Company 2 ???  

44 leden hebben gestemd

1. 1. Welke van de twee is de beste?

• Call of Duty: Modern Warfare 2, omdat ... (ZET IN JE POST WAAROM)
      18
    • Battlefield: Bad Company 2, omdat ... (ZET IN JE POST WAAROM)
      26

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb allebei de games gekocht, en kan dus daarom ook goed oordelen wat ik de beste vind (in tegenstelling tot fanboys van mwf2 die BF afkraken zonder dat ze het ooit gespeeld hebben). Ik ga voor BFBC2, want ik houd erg van die grote maps, en niet alleen maar dat rambo gedoe. Ik bedoel, als je team deathmatch speelde in rust, was het gewoon niet leuk. En ik houd gigantisch veel van sniperen, en daarom kom ik in BFBC2 veel meer aan mijn trekken. Dat die sniper kogels zakken, en dat ze ook echt een afstand moeten overbruggen is ook veel beter, beter dan dat je in MWF2 naar iemands kont mikt op 500m afstand, en dan nog gelijk raakt ook :ch: Daarom BFBC2

• Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Twister24

13

• Dr.Oppai

13

• flippie13

6

• Dakendak

6

Geplaatst:

ik heb allebei de games gekocht, en kan dus daarom ook goed oordelen wat ik de beste vind (in tegenstelling tot fanboys van mwf2 die BF afkraken zonder dat ze het ooit gespeeld hebben). Ik ga voor BFBC2, want ik houd erg van die grote maps, en niet alleen maar dat rambo gedoe. Ik bedoel, als je team deathmatch speelde in rust, was het gewoon niet leuk. En ik houd gigantisch veel van sniperen, en daarom kom ik in BFBC2 veel meer aan mijn trekken. Dat die sniper kogels zakken, en dat ze ook echt een afstand moeten overbruggen is ook veel beter, beter dan dat je in MWF2 naar iemands kont mikt op 500m afstand, en dan nog gelijk raakt ook :ch: Daarom BFBC2

Jammer met die kogels van die sniper. Daar houd ik echt totaal niet van!!!!

Geplaatst:

Dat maakt het juist vet, vooral in combinatie met de bonus punten die je krijgt voor een headshot @ long distance.

Geplaatst:

Dat maakt het juist vet, vooral in combinatie met de bonus punten die je krijgt voor een headshot @ long distance.

Dat is wel waar...

Ik ga wachten tot hij wat goedkoper is en dan koop ik hem. Ik heb nu geen geld en als ik ga sparen duurt dat lang. Dus ik moet zoiezo wachten!

Iemand een idee hoe ik er heel goedkoop aan kan komen? VOOR DE PC!!

Geplaatst:

Dat is wel waar...

Ik ga wachten tot hij wat goedkoper is en dan koop ik hem. Ik heb nu geen geld en als ik ga sparen duurt dat lang. Dus ik moet zoiezo wachten!

Hmm, misschien valt de prijs wat terug binnen 3 jaartjes. :Y

Geplaatst:

Dat is wel waar...

3 JAAR?! OOH EM GEEJ!!!

Zolang kan ik echt niet wachten!

Dus dan wordt het toch maar sparen....

Geplaatst:

Dat is wel waar...

3 JAAR?! OOH EM GEEJ!!!

Zolang kan ik echt niet wachten!

Dus dan wordt het toch maar sparen....

Of je koopt hem 2de hands bij nedgame ofzo, daar hebben ze meestal 2de handse games voor zo'n 15 à 30 euro (varieert tussen die prijzen in)

Geplaatst:

Beide singleplayer games heb ik gespeeld. Modern Warfare 2 irriteerde me enorm. Het speelt als een interactieve film: de actie ligt allemaal precies vast en je moet het spelen zoals ze het willen. Eindeloze gespawn van enemies totdat je over de ene onzichtbare grens loopt. Bij Bad Company 2 was deze irritatie er niet. Je moet naar de doel toe maar voor het gevoel wordt je daarin vrijer gelaten dan in Modern Warfare 2.

De multiplayer ervaring is anders. Bad Company 2 is meer gebalanceerd en eerlijker. De spelers met hogere levels hebben een eerlijk en logisch voordeel tegenover nieuwe spelers. In Modern Warfare 2 word ik gek van al die levels, unlocks en zooi. Zit je eerlijk 1 tegen 1 te vechten, ga je dood omdat er een level 70 lamlul je de hele tijd met een helicopter te grazen neemt.

Ik ben spellen van Valve gewend, bijvoorbeeld Team Fortress 2 en Left 4 Dead 2. Die zijn tot in de puntjes uiterst gebalanseerd en elke speler, goed of slecht, heeft er gewoon lol in. Modern Warfare 2 is daarentegen een enorm verschil. Vind je het dus leuk om met overpowered wapens noobs te pwnen, koop dan lekker Modern Warfare 2. Ik speel liever Bad Company 2 waar je een eerlijke kans maakt.

Geplaatst:

Beide singleplayer games heb ik gespeeld. Modern Warfare 2 irriteerde me enorm. Het speelt als een interactieve film: de actie ligt allemaal precies vast en je moet het spelen zoals ze het willen. Eindeloze gespawn van enemies totdat je over de ene onzichtbare grens loopt. Bij Bad Company 2 was deze irritatie er niet. Je moet naar de doel toe maar voor het gevoel wordt je daarin vrijer gelaten dan in Modern Warfare 2.

Dat is weggehaald in deze CoD, bij de vorige CoD's was dat er wel.

Geplaatst:

Dat is weggehaald in deze CoD, bij de vorige CoD's was dat er wel.

Volgens mij is dat systeem nogsteeds hoor!

Geplaatst:

De multiplayer ervaring is anders. Bad Company 2 is meer gebalanceerd en eerlijker. De spelers met hogere levels hebben een eerlijk en logisch voordeel tegenover nieuwe spelers. In Modern Warfare 2 word ik gek van al die levels, unlocks en zooi. Zit je eerlijk 1 tegen 1 te vechten, ga je dood omdat er een level 70 lamlul je de hele tijd met een helicopter te grazen neemt.

Ik ben spellen van Valve gewend, bijvoorbeeld Team Fortress 2 en Left 4 Dead 2. Die zijn tot in de puntjes uiterst gebalanseerd en elke speler, goed of slecht, heeft er gewoon lol in. Modern Warfare 2 is daarentegen een enorm verschil. Vind je het dus leuk om met overpowered wapens noobs te pwnen, koop dan lekker Modern Warfare 2. Ik speel liever Bad Company 2 waar je een eerlijke kans maakt.

_O_ Ben ik totaal mee eens.

Geplaatst:

Jammer met die kogels van die sniper. Daar houd ik echt totaal niet van!!!!

.. Dat is realistisch, want een kogel kan niet eeuwig dezelfde snelheid behouden maar de snelheid zakt ook een keer waardoor hij iets omlaag gaat ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

@Banaan

Een game hoeft niet realistisch te zijn, gelukkig maar :7

Bewerkt: door FrankDangerz
Geplaatst: (bewerkt)

@Banaan

Een game hoeft niet realistisch te zijn, gelukkig maar :7

Klopt maar toch wel een beetje en dit stukje realisme vind ik wel een goeie toevoeging

Bewerkt: door BanaanDaan
Geplaatst:

Mw2, ik vind bfbc2 een leuke game. maar het is geen " echte " dijk van een game.

Iets wat mw2 wel is, goed afgerond ( mits geen probs met homehost sjit ).

Al vind ik met bijde games; dat ze goed zijn, maar beter zijn geweest als ze de gameplay ( en eromheen ) hadden gebasseerd op de voorganger ( cod4 & BF2 )

bij Mw2 dus de dedicated servers, console & mods

en bij Bf2: Vrijheid, algehele gameplay en ook hier de mods

hadden bijde games dit gedaan, zou ik bfbc2 kiezen, maar nu blijf ik bij Mw2, omdat daar de algehele gameplay niet veranderd is en dat vind ik nog wel het belangrijkste van een game, de gameplay...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...