Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2 VS Battlefield: Bad Company 2

Call of Duty: Modern Warfare 2 of Battlefield: Bad Company 2 ???  

44 leden hebben gestemd

1. 1. Welke van de twee is de beste?

• Call of Duty: Modern Warfare 2, omdat ... (ZET IN JE POST WAAROM)
      18
    • Battlefield: Bad Company 2, omdat ... (ZET IN JE POST WAAROM)
      26

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind MW2 veel beter waarom:

De wapens in BF2 zien er crap uit, je kan niet zoals bij MW2 er dingen opzetten,

Geen titels emblem,

Herladen en wapens zien er gewoon raar uit, doet me denken aan Tom Clancy Vegas 2(2003 ofso)

Alleen de grote maps en tanks zijn een genot meer niet. Hebe r €19 voor betaald en vind het niet meer waard.

• Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Twister24

13

• Dr.Oppai

13

• flippie13

6

• Dakendak

6

Geplaatst:
De wapens in BF2 zien er crap uit, je kan niet zoals bij MW2 er dingen opzetten,

Geen titels emblem,

Herladen en wapens zien er gewoon raar uit, doet me denken aan Tom Clancy Vegas 2(2003 ofso)

Altijd heb ik me afgevraagd waarom de M4(M416 bij BC2)en M16 in spiegelbeeld zijn gemaakt. En ook waarom zowat bij elk wapen opnieuw herladen moet worden als je alleen maar bijlaad? Waarom een kogel verspillen door aan die trekkerbeugel aan de achterkant te trekken bij de M4 en M16 bijvoorbeeld. Gewoon je half lege magazijn er uit en nieuwe volle erin rammen en gelijk verder schieten.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik vind MW2 veel beter waarom:

Geen titels emblem,

Alleen de grote maps en tanks zijn een genot meer niet. Hebe r €19 voor betaald en vind het niet meer waard.

Omg, de wapens zien er goed uit, en je kan er wel iets opzetten. Allen dikke noobs kunnen dat niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...