Jump to content

Gratis hoster gezocht

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi ik zoek een hoster die mn server gewoon in het tablad Internet kan zetten :) wel gratis want ik zelf kan t niet omdat ik draadloos internet heb :puh: dus mischien wil iemand mijn server hosten? PM me maar :)

Geplaatst:

Met draadloos internet kun je ook wel hosten. :Y

ja maar heel erg moeilijk :S daarom heb ik liever (ik wil mn internet niet verkloten) dat iemand anders mn server host

Geplaatst:

Waar zie jij iets staan over een forum? Hij vraagt toch echt naar een hoster voor zijn server.

Ik heb liever dat iemand t voor me doet :)

Geplaatst:

Een gratis hoster zal je niet zo snel vinden, wat je wel kan doen is natuurlijk thuis hosten.

Om te zorgen dat je zelf kan hosten moet je portforwarden, hoe je dit kan doen heb ik in deze tutorial uitgelegd. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Een gratis hoster zal je niet zo snel vinden, wat je wel kan doen is natuurlijk thuis hosten.

Om te zorgen dat je zelf kan hosten moet je portforwarden, hoe je dit kan doen heb ik in deze tutorial uitgelegd. ;)

Kan ik ook maar ik heb geen kabel en ik wil een snelle server

EDIT: heb t toch aan mn ouders gevraagd maar die willen het wachtwoord niet geven :S dus dat is geen optie

Bewerkt: door sampfan13
Geplaatst:

Kan ik ook maar ik heb geen kabel en ik wil een snelle server

EDIT: heb t toch aan mn ouders gevraagd maar die willen het wachtwoord niet geven :S dus dat is geen optie

Wat voor router heb je? Als je ouders de pass niet hebben veranderd moet je misschien eens hier kijken

Geplaatst:

Dan houdt het al gauw op. Mensen gaan niet gratis voor een ander 24 uur per dag, 7 dagen per week hun computer aanhouden. Denk aan internet-kosten, stroom-kosten en vertraging van hun eigen internetverbinding.

Bovendien is het ook nog eens lastig om er voor te zorgen dat jij verbinding kan maken met die computer om de server te beheren. Degene die de server voor je host, zal dan zelf telkens de server opnieuw moeten opstarten wanneer deze een keer crasht of een update nodig heeft.

Een gratis host is niet te vinden, tenzij er dus iemand zo gek genoeg is om zijn pc 24/7 voor jouw aan te laten staan. Daarom staat er dus altijd een vergoeding tegenover.

Bovendien is het ook nog maar de vraag of je degene die jouw server host te vertrouwen is. Hij kan er natuurlijk altijd met jouw gamemode ervandoor gaan.

Het is dus verstandiger om een betrouwbare server-host te zoeken. Een goede is www.serverffs.com

Voor een server met 10 slots (dus kunnen er 10 mensen tegelijk in jouw server) kost 2,50 euro per maand. Helemaal niet zo duur dus en bovendien kan je zelf je server onderhouden, de server restart automatisch wanneer deze crasht en je krijgt goede en betrouwbare hulp.

Kijk hier maar eens: 25 cent per slot, per maand.

http://www.serverffs.com/gameservers/64/SAMP_Server/

Hier meer hosts:

http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=113762.0

Succes! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...